Sada je: sri tra 30, 2025 7:16 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 10 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sub stu 09, 2013 10:14 pm 
Offline

Pridružen/a: pon lis 28, 2013 1:01 pm
Postovi: 10
Vozi: Volvo S60 D5 12/2004
Pozdrav! Radi se o Volvu S60, 12/2004, D5, 120kw, 198000km, ručni mjenjač, momentum oprema. Otkad sam uzeo auto (mjesec dana) osjeća se miris nafte oko njega i kad bi stao nakon nekog vremena ispod desne stražnje strane uvijek bi nakapala lokvica nafte promjera oko 15cm na tom području. Inače auto mi najnormalnije radi, osim nekih klonkanja kad pustim pa dam opet gas, i kad pustim kvačilo kad mijenjam brzinu, al to je priča za drugu temu (sumnjam na nosač motora). Prije skidanja nazvao sam Volvo, rekao sam da su u nekim državama povlačili aute i besplatno mijenjali pumpe radi mogućnosti izazivanja požara curenjem goriva. Dao sam im VIN broj, provjerili su i javili mi da moj auto ne spada pod one o kojima se radi o tvorničkoj grešci. Danas sam našao vremena i probao skinuti stražnja sjedala i došao do pumpe goriva, sumnjao sam na nju jer sam na više mjesta pročitao da zna napuknut i tako puštat gorivo (ovisno o godištu zna biti i tvornička greška). Pumpa je bila sva masna i puna nafte. Napukla je plastična cjevčica na koju je spojena gumena cijev (koja je jako tvrda i cijelo vrijeme je vukla taj plastični pipac u stranu, vidi se da je blago savijen) povrata "viška" goriva iz motora. https://imageshack.com/i/f666o0j Nadam se da je dozvoljeno na takav način stavljati slike na forum. Skinuo sam pipac i išao po metalnu cijev od kočnica od jedne stare alfe 33. Promjer vanjski je 5mm unutarnji 4mm. Pošto je unutarnji promjer pipca 6mm, a vanjski promjer cjevčice kočnica 5mm morao sam dodat oko 1mm materijala (autogeno), pa izbrusit višak. Kad je cjevčica ulazila lijepo u kućište i pipac, remazao sam ju instant ljepilom (kojeg sam prije provjerio da ga nafta ne otapa) i ugurao sam tu metalnu cijevčicu kroz cijeli plastični pipac, i u kućište do odprilike vertikalne crvene crte na slici: https://imageshack.com/i/0yyobwj . Počekao oko pola sata i probao upalit (prije nego sam upalio sam pustio kontakt na 2 položaju (kad se uključe lampice i pumpa) oko 1min da stoji i da radi samo pumpa dok sam čuo da više ne cvrči zrak koji je ušao u cjevi kad sam ih otpojio, pa sam upalio. Auto je normalno upalio i radio oko 5min na minimumu. Nisam primjetio da je puštalo ništa. Sjedala nisam montirao još, sutra ujutro ću probat ić vozit da vidim dali je sve ok pa ću vratit sve natrag. Nadam se da sam nekom pomogao ako ima sličan problem da će moć riješit na takav neki jednostavniji način, ako ne i isti, jer nova pumpa bez montaže košta 2828kn u Moto Risu u Pazinu, a u Crnoj Gori kod nekog lika iz Podgorice polovna oko 100€, a nova oko 550€ . Ako imate slično putaštanje goriva svakako predlažem vam da probate nazvat Volvo prvo, ništa ne košta a možda dobijete novu pumpu besplatno :D


Vrh
   
PostPostano: ned stu 10, 2013 8:14 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Prelistaj malo forum ima od kojeg auta ide pumpa mislim da je neki kosoki i da je pumpa nova oko 100€ pisali smo o tome a za snalazljivost 5+

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: pon stu 11, 2013 7:56 am 
Offline

Pridružen/a: pon lis 28, 2013 1:01 pm
Postovi: 10
Vozi: Volvo S60 D5 12/2004
Prije otvaranja teme sam preletio i pretražio forum al to nisam primjetio, potražit ću malo bolje :D hvala!!


Vrh
   
PostPostano: pon stu 11, 2013 9:03 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Japan parts-Italy,mod.PB-995 Auto dijelovi Tokić,499,00kn(popust 10% za gotovinu).Vjerovatno ih ima i neka druga trgovina.Ja sam ju mijenjao prije 2 god. i radi još uvijek besprijekorno.Dakle...skoro 10 kom. za jednu... :doh:


Vrh
   
PostPostano: pon stu 11, 2013 9:45 am 
Offline

Pridružen/a: pon lis 28, 2013 1:01 pm
Postovi: 10
Vozi: Volvo S60 D5 12/2004
Stari moj pa nisam znao da može tolika razlika bit u cijeni i nisam ni znao da uopće postoji alternativa za tu pumpu, al sam znao da sam došao na pravo mjesto da svašta naučim :D rekao mi je frend obavezno se registriraj na forum, ljudi su ti tamo ful ok, žele pomoć, i znaju brrrdo toga i puno toga ćeš skužit i vidit novog a možda nekom i pomoć :D Za sad pumpa ne pušta i vratio sam sve natrag, ali ako primjetim da opet kaplje sigurno ću nabavit novu jer nije za se igrat i eksperimentirat s takvim "vitalnim" djelovima auta... puuno ti hvala za te informacije!! ;)


Vrh
   
PostPostano: pon stu 11, 2013 10:22 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Nema problema.Zato smo tu :handgestures-thumbup: Ni meni se ne daje 1/6 vrijednosti auta za jednu pumpu.Pogledaj i filter goriva da li je u redu,pošto kažeš da ti curi kod zadnjeg desnog kotača.


Vrh
   
PostPostano: pon stu 11, 2013 10:45 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1792
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Alfe su zakon za rasturati i popravljati druga auta tim dijelovima.


Dobro si se snašao, lijepo je vidjeti da neko tako pristupi problemu.

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: pon stu 11, 2013 11:05 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6569
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Citat:
Stari moj pa nisam znao da može tolika razlika bit u cijeni i nisam ni znao da uopće postoji alternativa za tu pumpu, al sam znao da sam došao na pravo mjesto da svašta naučim :D rekao mi je frend obavezno se registriraj na forum, ljudi su ti tamo ful ok, žele pomoć, i znaju brrrdo toga i puno toga ćeš skužit i vidit novog a možda nekom i pomoć :D Za sad pumpa ne pušta i vratio sam sve natrag, ali ako primjetim da opet kaplje sigurno ću nabavit novu jer nije za se igrat i eksperimentirat s takvim "vitalnim" djelovima auta... puuno ti hvala za te informacije!! ;)
Nove zamjenske pumpe kod nas su od 350-700 kn ovisno o modelu i tlaku ns kojem šiba

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-2024
740 2.0i 91'-2022-2024
740 2.3 turbo 90'-2022-...
XC90 4.4. V8 09'-2024-...


Vrh
   
PostPostano: pon stu 11, 2013 12:14 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
I probaj izbjegavati duge i "debele" rezerve u tanku zbog pregrijavanja pumpe jer ju jedino gorivo hladi.


Vrh
   
PostPostano: uto stu 12, 2013 8:57 am 
Offline

Pridružen/a: pon lis 28, 2013 1:01 pm
Postovi: 10
Vozi: Volvo S60 D5 12/2004
Stoji već godinama pored neke njive pa sam išao vidit dali se da nešto iskoristit :D Imaš pravo danchi, bacit cu oko cim stignem i na filter! Hvala, ako budem trebao ću se vama javit za pumpu ili bilo sta da treba! ;)


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 10 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan