Dakle, da zaključim (ponijela me inspiracija, kome je predugačko, nek' ne čita, neću se uvrijediti):
Kao i većina stvari u životu, tako, naravno, niti ovo ne može proći jednostavno. Krenem ja, oboružan entuzijazmom, voljom i htjenjem te s ponešto alata i vjerom u Svevišnjega, u ovaj, za mene i razinu moje elektro-auto-mehaničarske stručnosti, epski pothvat promjene prekidača!
Nisam skidao kutiju zračnog filtera, vidim ja, ide i bez toga, no, u samom startu, kad sam otpojio konektor sa prekidača, rezignirano, ali ne i neočekivano, utvrdim da kupljeni prekidač nije kao i ovaj moj. Konektor drugačiji da "drugačiji-ji" ne može biti. Normalno.
Uzmem oba, zovem oca si familije, kao i obično kad zapne, i pravac u ovlašteni "Ford" servis, gdje, kako vele upućeni, ovlašteno servisiraju i "Volvo". Pravedničkim gnjevom vođen, ali kulturno i ljubazno, objasnim čo'eku za pultom da mi je naručio i prodao krivi prekidač i da zahtijevam zadovoljštinu povodom i glede rečenoga, što ga je potaknulo da hitrim pokretima još jednom u računalu provjeri sve uzduž i poprijeko te donese slijedeći zaključak: nije on meni naručio krivi prekidač, nego je na mom autu krivi prekidač. Naime, kako je, ponesen mojim blago-telećim pogledom, ubrzo objasnio, Volvo je nekada, ne zna se baš točno kada i da li je baš sigurno, napravio neke preinake glede tog prekidača pa, eto, ovakve prekidače kakav je u mom autu, više ne prodaju i nemaju, nego imaju onakve kakav mi je naručio, a konektore i ostatak (

) morao bih posebno naručiti pa si lijepo sve to, za nekih 490-500 kuna, instalirati, što bi rezultiralo time da bi onda bio u trendu i više ne bi morao blago-telećim pogledom zuriti u ljude koji mi objašnjavaju nešto sasvim logično i razumljivo...
Nakon toga, vjerojatno prosudivši po mojim gestikulacijama rukama i neizostavnim dijelom dramskog monologa tipa "boga, oca, mater i lopovluk", da baš i nisam tip osobe sklone praćenju trendova te uklapanju u iste, čovjek mi je odmah predložio i drugo rješenje, odnosno da, ako ću bit tako ljubazan, nije problem napraviti takav konektor za novi prekidač od nekog starog konektora koji paše te tako zaobići izdatak od parsto kuna. Sve u svemu, čovjek je bio ljubazan i susretljiv, ne mogu reći da nije.
Uglavnom, u konačnici, tako je i bilo: moj pater familijas, Bog ga blagoslovio i poživio još dugo vremena, pronašao neki stari konektor koji paše "na zub" u novi prekidač, prebrikovao žice, palio "ono-nešto-plastično" upaljačem, dva puta opsovao vrijeme šugavo i prokleti vjetar, i - napravio posao kako bog zapovijeda. Sve šljaka i radi ko' da ga je Volvo prekonektir'o!
Eto, to je "ukratko" kako nešto što je, u biti, vrlo jednostavno, uopće ne mora bit tako...
