Sada je: ned svi 18, 2025 1:13 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 36 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: ned vel 10, 2013 7:28 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon lis 11, 2010 8:09 pm
Postovi: 2001
Lokacija: ploče
koja je to teorija?
i mislim ozbiljno, jer, osim mene, mislim da ima jos forumasa koji uvazavaju tvoje misljenje.


Vrh
   
PostPostano: ned vel 10, 2013 8:07 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Činjenica. Ukoliko izbjegavate vožnju na plin u visokim okretajima motora, pogotovo na dužim relacijama, poput vožnje auto-cestama, svaki motor će živjeti dugo na plin, bez iznimke. Znači nije problem zavrtiti motor na plin prema crvenom području prilikom pretjecanja ili naglog ubrzavanja s mjesta. To će svaki motor preživjeti jer traje dovoljno malo vremena, pa ne stigne naškoditi. Imajte to na pameti i nema problema. Naravno, uz jedan jedini uvjet, a to je da je ugradnja i podešavanje plinskog sustava odrađena kako treba.

Što se tiče moje teorije zašto je tako, ne bih htio previše pojednostaviti stvari (jer doista materija je sve samo ne jednostavna), ali pokušat ću to objasniti tako da bude razumljivo i laiku. Jedan segment rada motora sa unutrašnjim izgaranjem odnosi se na idealan trenutak zapaljenja gorive smjese. Taj trenutak nije fiksna točka, nego je ovisan o puno faktora, poput oblika komore, broja ventila, količine smjese u cilindru, odnosno opterećenju motora itd., a jedan od bitnih faktora za određivanje tog trenutka je i gorivo koje se koristi, jer nemaju sva goriva istu brzinu izgaranja. Iskrom (trenutkom zapaljenja smjese) upravlja ECU putem složenih algoritama i povratnih informacija koje dobija od raznih senzora sa motora. Između ostalog, osim što se trenutkom iskre optimizira rad motora na način da motor isporuči najveći mogući okretni moment za količinu smjese koja mu je u datom trenutku na raspolaganju, taj trenutak iskre je izuzetno bitan kod velikog opterećenja motora u kombinaciji sa visokim okretajima. Naime, ponekad je iskru potrebno "pomicati" unazad, kako bi se motor zaštitio od detonacija ili još goreg, preignitiona. Trenutak zapaljenja direktno utječe i na temperature u cilindru, te na temperaturu ispušnih plinova. Ukoliko je paljenje pak kasnije, tj. prekasno, dio gorive smjese neće stići sagorjeti u cilindru, pa će temperatura u cilinidru biti nešto niža, ali će zato taj ostatak gorive smjese sagorijeti oko ispušnih ventila, a ponekad čak i u ispušnom sustavu, pa će to rezultirati višom temperaturom ispušnih plinova. Ponekad i preko 1000 stupnjeva cel.

Međutim, ponekad je iskru potrebno "gurnuti" i unaprijed, jer, kao što već spomenuh, nemaju sva goriva istu brzinu izgaranja. E sada, plinska instalacija sadrži i svoj "ECU" koji je piggy back sustava. To znači da to računalo "presreće" signale sa serijskog ECU-a i modificira ih prije nego ih proslijedi prema diznama goriva i bobinama, dok serijski ECU nema blagog pojma da je na autu "parazit". Kako plinski ECU presreće signale sa serijskog ECU-a, to znači da on trenutak paljenja goriva smjese može samo dodatno odgoditi, i nema načinda da ga potakne ranije. Vjerojatno sada već slutite, goriva smjesa plina i zraka je takve karakteristike da je iskru potrebno gurnuti unaprijed. A to piggy back ECU ne može. Kao posljedica prekasnog paljenja, imate visoki EGT (temp. ispušnih plinova), koji na duže staze jednostavno spali ventile. Zato vožnja na plin sa ciglom na gasu na autocesti no-no :).

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: ned vel 10, 2013 9:05 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 8:20 pm
Postovi: 1688
Vozi: S60 2.5T summum 2005
Lokacija: Zapresic, okolica
Citat:
[quote="Branimir
Ovak,plin nema ama baš nikakve veze sa pucanjem opruge...
Znam da u realnosti i praksi plin nema veze s tim, no u ovlaštenom servisu sve ima veze, pogotovo ako se radi o otklanjanju nečega pod garancijom.

_________________
5 cilindara, aman taman.


Vrh
   
PostPostano: ned vel 10, 2013 10:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3900
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Tcode, odlično objašnjeno :clap:

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: ned vel 10, 2013 11:27 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Normalno, neki motori su u startu otporniji, pa od tuda i priče o mekanim dosjedima i sl. Izgorjet će ventil i na Volvo motoru, samo će puno više prije toga istrpiti nego npr. ventil na nekom japancu.

2 Števa 071: hvala, no moju teoriju također slobodno uzmite sa rezervom, ali meni ima jednostavno više smisla od "plivajućih" ventila. Inače, tko želi može i provjeriti, ugradi se EGT sonda i instrument, i lijepo se vidi da je EGT na plin 100-ak stupnjeva viši nego na benzin već kod lagane vožnje. Na punom gasu i opterećenju motora i više.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pon vel 11, 2013 12:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Citat:
[quote="danchi
Meni su se na Laguni rascvjetali ventili zbog plina...

Kak misliš rascvjetali?obično uslijed VSR-a dosjedi ventila počnu se trošit te ventili upadaju u glavu te se smanjiva zazor,počne gubiti kompresija, i to na više ventila,ne na samo jednom,a Volvovi petaci su imuni na to(kolko znam) inače bi trebao FL,ubiti ne znam na kojem je dijelu pukao,jel kod gljive ventila ili gore višlje,koliko si imao km na Laguni,jel bio FL ,kad je mapa bila zadnje kontrolirana,predpostavljam da je bio 2.0 16 v motor

Da i njemu je pukao feder,a da je i od plina puknuo ventil,feder bi ostao cijeli,tak da pucanje federa nema nikakve veze s plinom[/quote]
Bio je motor 1.8 8v(monoeinspritz)znači stari i jednostavan motor iz prijašnjih modela.Sistem plina je bio BRC i radio je besprijekorno(2 puta mijenjao membranu)ali sam U2 :D godine s njim napravio cca 120000km.Na svm ventilima su se rascvjetali "klobuci"(mislim da sam jednog ostavio za uspomenu pa ako ga nađem,stavim sliku).Poslije rikavele iz ITA sam dovukao motor 2.0 16v i ugradio ga bez plina.Što se tiče gost-ove opruge...opruge pucaju kod ekstremnih(visokih ili niskih temp),nepravilnih položaja,neodgovarajuće term.obrade ili pak lošeg izbora materijala...Branimir je u pravu...ništ' od svega toga :snooty:


Vrh
   
PostPostano: pon vel 11, 2013 3:43 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Citat:
Činjenica. Ukoliko izbjegavate vožnju na plin u visokim okretajima motora, pogotovo na dužim relacijama, poput vožnje auto-cestama, svaki motor će živjeti dugo na plin, bez iznimke. Znači nije problem zavrtiti motor na plin prema crvenom području prilikom pretjecanja ili naglog ubrzavanja s mjesta. To će svaki motor preživjeti jer traje dovoljno malo vremena, pa ne stigne naškoditi. Imajte to na pameti i nema problema. Naravno, uz jedan jedini uvjet, a to je da je ugradnja i podešavanje plinskog sustava odrađena kako treba.

Što se tiče moje teorije zašto je tako, ne bih htio previše pojednostaviti stvari (jer doista materija je sve samo ne jednostavna), ali pokušat ću to objasniti tako da bude razumljivo i laiku. Jedan segment rada motora sa unutrašnjim izgaranjem odnosi se na idealan trenutak zapaljenja gorive smjese. Taj trenutak nije fiksna točka, nego je ovisan o puno faktora, poput oblika komore, broja ventila, količine smjese u cilindru, odnosno opterećenju motora itd., a jedan od bitnih faktora za određivanje tog trenutka je i gorivo koje se koristi, jer nemaju sva goriva istu brzinu izgaranja. Iskrom (trenutkom zapaljenja smjese) upravlja ECU putem složenih algoritama i povratnih informacija koje dobija od raznih senzora sa motora. Između ostalog, osim što se trenutkom iskre optimizira rad motora na način da motor isporuči najveći mogući okretni moment za količinu smjese koja mu je u datom trenutku na raspolaganju, taj trenutak iskre je izuzetno bitan kod velikog opterećenja motora u kombinaciji sa visokim okretajima. Naime, ponekad je iskru potrebno "pomicati" unazad, kako bi se motor zaštitio od detonacija ili još goreg, preignitiona. Trenutak zapaljenja direktno utječe i na temperature u cilindru, te na temperaturu ispušnih plinova. Ukoliko je paljenje pak kasnije, tj. prekasno, dio gorive smjese neće stići sagorjeti u cilindru, pa će temperatura u cilinidru biti nešto niža, ali će zato taj ostatak gorive smjese sagorijeti oko ispušnih ventila, a ponekad čak i u ispušnom sustavu, pa će to rezultirati višom temperaturom ispušnih plinova. Ponekad i preko 1000 stupnjeva cel.

Međutim, ponekad je iskru potrebno "gurnuti" i unaprijed, jer, kao što već spomenuh, nemaju sva goriva istu brzinu izgaranja. E sada, plinska instalacija sadrži i svoj "ECU" koji je piggy back sustava. To znači da to računalo "presreće" signale sa serijskog ECU-a i modificira ih prije nego ih proslijedi prema diznama goriva i bobinama, dok serijski ECU nema blagog pojma da je na autu "parazit". Kako plinski ECU presreće signale sa serijskog ECU-a, to znači da on trenutak paljenja goriva smjese može samo dodatno odgoditi, i nema načinda da ga potakne ranije. Vjerojatno sada već slutite, goriva smjesa plina i zraka je takve karakteristike da je iskru potrebno gurnuti unaprijed. A to piggy back ECU ne može. Kao posljedica prekasnog paljenja, imate visoki EGT (temp. ispušnih plinova), koji na duže staze jednostavno spali ventile. Zato vožnja na plin sa ciglom na gasu na autocesti no-no :).

Meni jedna stvar nije jasna.
Ako glavni ECU ima neki logaritam po kojem s obzirom na mnostvo inputa, mijenja outpute, onda i plinski ECU moze "uciti" na isti nacin da nakon prvog signala iz glavnog ECUa koji trazi ranije zapaljenje, sljedeci puta opali ranije (naravno, ne radi se samo o opaljenju nego i o promjeni svih parametara da kod duze voznje u visokim okretajima ne zgore ventili ali ovak mi je lakse).

Nije nuzno da svako opaljenje "ceka" signal iz glavnog ECUa pa onda on odluci kaj ce napraviti dalje. U tom slucaju naravno da nemre opaliti ranije nego kaj dobije signal iz glavnog ECUa.

Mislim...ak me razumijes kaj hocu reci :geek:
Tak da bi se moral nekako moci srediti logaritam i na plinskom ECUu da sljaka kak treba i pali ak treba i ranije.
Malo mi je nevjerojatno da to sljaka na nacin na koji si ti rekao tj. da plinski ECU nema svoje ja i nemre nakon 3 paljenja smjese skuziti da treba opaliti ranije 4. puta pa tak sve dok ne dodje novi imput s nekog od senzora odnosno glavnog ECUa da se neki parametar promijenio

Ili sam ja krivo skuzil tvoj post?

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
PostPostano: pon vel 11, 2013 3:57 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: čet svi 13, 2010 10:56 am
Postovi: 230
Vozi: Volvo S60 2.4T 200KS
Lokacija: Zagreb
decki ja tu vidim priliku za inovacijom. Prica ima smila da se stvar poboljsa i da plinski ecu bude pametniji i da ne ceka glavni ecu nakon "odredjenog perioda" ustimavanja. Dajte patentirajte ovo ranije paljenje i zgnite lovu. :clap:


Vrh
   
PostPostano: pon vel 11, 2013 8:17 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Staviš na auto Stand Alone jedinicu i imaš dvije različite konfiguracije (mape), ovisno o gorivu na koje se voziš. To je jedini pravi način.

2 V70: a) plinski ECU je jako primitivna naprava i pod b) sa iskrom se ne zaje8ava, vrlo lako se motor uništi ukoliko ju "baciš" u krivom trenutku

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pon vel 11, 2013 10:05 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Normalno, neki motori su u startu otporniji, pa od tuda i priče o mekanim dosjedima i sl. Izgorjet će ventil i na Volvo motoru, samo će puno više prije toga istrpiti nego npr. ventil na nekom japancu.

2 Števa 071: hvala, no moju teoriju također slobodno uzmite sa rezervom, ali meni ima jednostavno više smisla od "plivajućih" ventila. Inače, tko želi može i provjeriti, ugradi se EGT sonda i instrument, i lijepo se vidi da je EGT na plin 100-ak stupnjeva viši nego na benzin već kod lagane vožnje. Na punom gasu i opterećenju motora i više.
samo da nadodam da EGT na turbo volvacima skace debelo preko 900 celzica.!
dodaj jos LPG+Autoput je total overkill za ventile.
imao sam jednom prilikom doziviti na autoputu da je pri konstantnoj brzini od 160-170kmh duze voznje izgorila svjecica na T4 motoru.
sreca u nesreci da je svjecica jer da nije ona izgorio bi ventil.
uglavnom nebih savjetovao brzu voznju od 140kmh dugim relacijama na plin.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: uto vel 12, 2013 8:18 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: pet stu 27, 2009 6:39 pm
Postovi: 371
Vozi: Volvo V 70 2.5 T
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Normalno, neki motori su u startu otporniji, pa od tuda i priče o mekanim dosjedima i sl. Izgorjet će ventil i na Volvo motoru, samo će puno više prije toga istrpiti nego npr. ventil na nekom japancu.

2 Števa 071: hvala, no moju teoriju također slobodno uzmite sa rezervom, ali meni ima jednostavno više smisla od "plivajućih" ventila. Inače, tko želi može i provjeriti, ugradi se EGT sonda i instrument, i lijepo se vidi da je EGT na plin 100-ak stupnjeva viši nego na benzin već kod lagane vožnje. Na punom gasu i opterećenju motora i više.
samo da nadodam da EGT na turbo volvacima skace debelo preko 900 celzica.!
dodaj jos LPG+Autoput je total overkill za ventile.
imao sam jednom prilikom doziviti na autoputu da je pri konstantnoj brzini od 160-170kmh duze voznje izgorila svjecica na T4 motoru.
sreca u nesreci da je svjecica jer da nije ona izgorio bi ventil.
uglavnom nebih savjetovao brzu voznju od 140kmh dugim relacijama na plin.
Puno pametnog se moglo pročitati iz vaših komentara glede plina u autu ,skoro pa profesorski objašnjeno kak to u stvari funkcionira na modernim plinskim uredjajima. Imao sam i sam nekoliko autića na plin , pa i sad imam jedan sa cca 240000 km sa BRC-uredjajem potpomognut vlastitim sustavom podmazivanja ventila . K tome japanac. Normalno da se treba pridržavati nekih pravila , no ovaj gospodin koji je načeo temu, vozio je umjereno , nikad u crveno a desila se havarija , i to poprilična.
Što reći na to? Ja ne štedim svoje aute , i od četrdesetak vozila pokvario se samo jedan , izgorili ventili , a auto cca 170 bezinskih konja , bez plinskog uredjaja. Vectra B , motor 2.5 V6/24 V. Nema tu nikakvog logičnog objašnjenja , osim nekvalitetnog materijala.Mislim da ni Volvo više nije imun na takve bezobraštine. Ja čovjeku želim da istjera pravdu i dokaže da je materijal ventila bio loš , ali mislim da to nebu išlo.Volvo je alergičan na reklamacije, kao i drugi. Pogotovo kad auto prodje garantni rok.A kaj se tiče plina , ne znam baš da je to sve tak. Moj kum je napravio valjda pola milje km sa BMW-om 520 i E 39 ,na plin. I sve je bilo osim da ga je štedio. Italija-Hrvatska bezbroj puta , i cijela Italija do juga. Evo ga još se vozi po zaledju Dalmacije kamo ga je prodao. Ja imam samo jedan savjet , i to se tiče svih motora i vozača . Čim uvjeti dozvole , samo gas. Niš drugo i ne znam.
A za ilustraciju temperature ispušnih plinova , evo male ilustracije ispod. Pozdrav svima u diskusiji, Moon.

slika

_________________
Volvo V 50 2.0 d
Volvo S 60 R
Volvo XC 90 V8
Volvo XC 60 2.4 d
Volvo V 70 2.5 t


Vrh
   
PostPostano: uto vel 12, 2013 9:19 pm 
Offline

Pridružen/a: sri vel 06, 2013 12:54 am
Postovi: 8
Vozi: Volvo S60 2.5T
Motor je otvoren i kao što se pretpostavljalo upao je ventil unutra i to odmah još u vožnji, fino izbubao klip i glavu i onda se na "sreću" zabio i uglavio u glavi motora na vrhu. Da nije i da je nastavio lupat mogao je klip probit i na kraju priče još i turbo uništit. Inače turbo je nakon 122.000km kao nov (kada ga se pazi dok je hladan/vrući).

Ventili i dosjedi su dobri, nema znakova habanja niti oštećenja nakon 40.000km vožnje na plin. Dakle motor je pogodan za plin i ventili i dosjedi čine se kvalitetni kao takvi. Auto nema flash lube a niti mu treba isti. Ovo je čisto tvornička greška odnosno defekt materijala u opruzi.

Dakle motor nije totalka već u vrlo dobrom stanju ako izuzmemo ovo i ide na popravak. Novi klip, ležaj, popravak glave, novi ventili, vodilice, opruge, svjećice i još vezanih dijelova uz to, zatim izmjena zupčastog (vrijeme je sada ionako za novi pa dok je motor otvoren zašto ne), zatezači, vodena pumpa i isparivač za plin koji je počeo curit lagano. Prava Landi Renzo kvaliteta nakon godine i pol.

Morat ću kočnice i diskove zamjenit krajem godine i novi akumulator (6 godina ima, original i već je slab dosta). I nakon toga ne želim ni čut za auto slijedećih ohoho godina i kilometara. Toči i vozi.

slika

slika


Vrh
   
PostPostano: uto vel 12, 2013 9:56 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3900
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Dobro je prošlo, jel je stublina cilindra ok?i daj stavi sliku puknute opruge ako imaš.

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: uto vel 12, 2013 9:59 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
jel imaš sliku od cijele glave?

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: sri vel 13, 2013 10:31 am 
Offline

Pridružen/a: uto vel 05, 2008 10:30 am
Postovi: 84
Vozi: 945SE,344GL
Lokacija: Zemun, Srbija
Citat:
Međutim, ponekad je iskru potrebno "gurnuti" i unaprijed, jer, kao što već spomenuh, nemaju sva goriva istu brzinu izgaranja. E sada, plinska instalacija sadrži i svoj "ECU" koji je piggy back sustava. To znači da to računalo "presreće" signale sa serijskog ECU-a i modificira ih prije nego ih proslijedi prema diznama goriva i bobinama, dok serijski ECU nema blagog pojma da je na autu "parazit". Kako plinski ECU presreće signale sa serijskog ECU-a, to znači da on trenutak paljenja goriva smjese može samo dodatno odgoditi, i nema načinda da ga potakne ranije. Vjerojatno sada već slutite, goriva smjesa plina i zraka je takve karakteristike da je iskru potrebno gurnuti unaprijed. A to piggy back ECU ne može. Kao posljedica prekasnog paljenja, imate visoki EGT (temp. ispušnih plinova), koji na duže staze jednostavno spali ventile. Zato vožnja na plin sa ciglom na gasu na autocesti no-no :).
ECU plina nije povezan sa varnicom tj bobinama.
Samo utice na ubrizgavanje, i presrece signal sa benzinskih dizi/

Postoji poseban ECU za varniu za LPG sisteme, on presrece signal sa senzora polozaja radilice, ima svoju zasebnu mapu trenutka paljenja i moze da potakne kako ranije tako i kasnije paljenje.

Ranije, do oko 25stepeni se moze programirati a to je narocito vazno kod CNG plina.
Praktino je obavezno izvrsiti dosta ranije paljenje uz CNG pa svaka instalacija istog sadrzi i taj dodatni ECU.

EGT se meri dodatno i senzorom temperature jos od LH2.4 sistema iz 80tih pa originalni ECU volva ima algoritam za zastitu ispusnih ventila koji se aktivira pri 850C kod turbo motora te generacije.

Za ove novije nemam konkretan podatak.

Dodatni zasebni ECU za ranije paljenje ima recimo AC Stag pod oznakom TUP, koji ima 2 razlicite mape, mapa A za pogon na benzin i mapa B za pogon na plin.

_________________
945 2.3 SE turbo LPG auto AW71L
340GL LPG


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 36 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan