Sada je: sub svi 24, 2025 8:39 am.

Vremenska zona: UTC+02:00




Započni novu temu  Odgovori  [ 39 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri stu 14, 2012 7:40 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet lis 25, 2012 2:18 pm
Postovi: 125
Vozi: 740 16v & 740 td & 940 polar
Lokacija: Beograd
Crveni blokovi su potpuno isti za turbo i obicne koliko sam ja primetio samo sto turbaci imaju rupe i navoje u delu za podmazivanje turbine. A na obicnim motorima su tu ostavljena mesta da te rupe lagano mogu da se urade. B234 fabricki nije radjen u turbo varijanti a koliko sam video na netu po forumima masa ljudi je stavljala ozbiljne turbine na taj motor bez problema. Tako da bi ja lagano prepravio tvoj obican B230F u B230FT. Ali opet to trazi turbinu, veci hladnjak vode, interkuler, creva, cevi, senzore, elektroinstalaciju, 2 nova kompijutera, dane rada...


Vrh
   
PostPostano: sri stu 14, 2012 7:57 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1792
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Ako je blok isti potpuno, sa rupama "za izbiti", onda bih išao na tu varijantu.
Onaj B230F u 944 mislim da ne bih dirao, išao bih na varijantu sa nekim trećim motorom.

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: čet stu 15, 2012 10:57 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4488
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Citat:
Ako je blok isti potpuno, sa rupama "za izbiti", onda bih išao na tu varijantu.
Onaj B230F u 944 mislim da ne bih dirao, išao bih na varijantu sa nekim trećim motorom.
Ak se odlučiš za varjantu stavljat turbo na 230F pomno sve zabilježi da znam kaj mi je delat kad se odlučim na to :whistle:

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: čet stu 15, 2012 11:23 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Citat:
Ako je blok isti potpuno, sa rupama "za izbiti", onda bih išao na tu varijantu.
Onaj B230F u 944 mislim da ne bih dirao, išao bih na varijantu sa nekim trećim motorom.
Ak se odlučiš za varjantu stavljat turbo na 230F pomno sve zabilježi da znam kaj mi je delat kad se odlučim na to :whistle:
A da se ti mozda odlucis na zamjenu za nesto posljeratno? ;)

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: čet stu 15, 2012 11:32 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4488
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
A zakej ,pa 13 godina vozim to kaj imam i rijetko koji noviji auto se može mjeriti s udobnošću koju sedmača pruža :whistle:

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: čet stu 15, 2012 11:41 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1792
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Grime, još reci i FWD da treba uzeti, pa da...ja...ne znam, protestujem, u svakom slučaju!


dugi, što se tiče turbočardžinga, opet mi je neka 3.0 Devetka u igri, pa ako bude šta, onda ili neću u skorijoj budućnosti raditi to ni swap, a sa druge strane, možda bih onda mogao fino rasturiti 944 pa se igrati.
Najviše zavisi od vremena i novca, budući da treća vozna Devetka i bespotrebno ulaganje u nju nisu baš najinteligentnija stvar u ovo vrijeme...

Moje viđenje t-čardžanja B230F a je neki DIY utilitarian-rat-hardstyle, što će reći T3-ca od nekog D24T-a ili KKK24, napraviti izduvnu i usisnu granu, igrati se sa Jetronicom vjerojatno ne, prije ići na standalone, neki osnovniji MS i nije tako skup, pogotovo kad ga sam slaže, A2A-FMIC (eBay ili otpad), pravljena/eBay crijeva i relokacija svega i svačega po motornom prostoru da bi se to nekako uglavilo.
U teoriji, nije puno posla, u praksi imaš (više-nego-)par vikenda šta raditi.

E, sad, što se snage tiče, moj B230F je '94 i ima jače klipnjače od tvog (trebalo bi, nisam ga otvarao :mrgreen: ), ALI ima i 400tKm i upitno stanje iznutra, tako da po svoj prilici ne bi bilo pametno ići preko 200ks bez generalke (ili bar glava-ventili-dihtunzi-karike-honovanje), što svrsishodnost cijelog projekta stavlja pod znak pitanja.

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: čet stu 15, 2012 11:49 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4488
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Citat:
Grime, još reci i FWD da treba uzeti, pa da...ja...ne znam, protestujem, u svakom slučaju!


dugi, što se tiče turbočardžinga, opet mi je neka 3.0 Devetka u igri, pa ako bude šta, onda ili neću u skorijoj budućnosti raditi to ni swap, a sa druge strane, možda bih onda mogao fino rasturiti 944 pa se igrati.
Najviše zavisi od vremena i novca, budući da treća vozna Devetka i bespotrebno ulaganje u nju nisu baš najinteligentnija stvar u ovo vrijeme...

Moje viđenje t-čardžanja B230F a je neki DIY utilitarian-rat-hardstyle, što će reći T3-ca od nekog D24T-a ili KKK24, napraviti izduvnu i usisnu granu, igrati se sa Jetronicom vjerojatno ne, prije ići na standalone, neki osnovniji MS i nije tako skup, pogotovo kad ga sam slaže, A2A-FMIC (eBay ili otpad), pravljena/eBay crijeva i relokacija svega i svačega po motornom prostoru da bi se to nekako uglavilo.
U teoriji, nije puno posla, u praksi imaš (više-nego-)par vikenda šta raditi.

E, sad, što se snage tiče, moj B230F je '94 i ima jače klipnjače od tvog (trebalo bi, nisam ga otvarao :mrgreen: ), ALI ima i 400tKm i upitno stanje iznutra, tako da po svoj prilici ne bi bilo pametno ići preko 200ks bez generalke (ili bar glava-ventili-dihtunzi-karike-honovanje), što svrsishodnost cijelog projekta stavlja pod znak pitanja.
Ma kaj će meni 200 konja ,ja bi se s tim ubil na prvom zavoju :doh: . Meni bi bilo čisto dovoljno kakvih 150 ždrebaca 8-) (valjda :think: )

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: čet stu 15, 2012 11:56 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1792
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Nije za toliku Ciglu puno 200ks, a u zavoju te onaj lagani zadnji kraj hoće okrenuti i sa 100ks ako ne znaš šta radiš, ali za 13 godina vožnje Cigle i još godina vožnje uopšte, vjerujem da znaš šta radiš. :D

A, čuj, i 200ks je na donjoj granici isplativosti (da nije entuzijazma, i to bi bilo ispod nje) tih ulaganja, ako ćeš ići na manje od toga, nikako ti se ne isplati, jer ne znam kako bi čak i ova radiš-sam-dijelovima-sa-otpada bez generalke varijanta prošla ispod 500€, a za te pare si staviš pravu K/N gljivu, malo poštelaš motor, uradiš usis, eventualno izduv i dobio si par ks i dosta živahniji osjećaj u vožnju+ostane ti za koji pun tank...

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: pon pro 24, 2012 1:04 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet lis 25, 2012 2:18 pm
Postovi: 125
Vozi: 740 16v & 740 td & 940 polar
Lokacija: Beograd
Citat:
Razmatram kupovinu nekog crvenog bloka turbaka, 2.3 po mogućnosti, ili, eventualno, 2.0T, iz neke Sedmače ili Devetke, naravno sa pripadajućom strujom, getribom i kardanom...

Ovdje u Bosni ih baš i nema naći, pa se pitam kako stvari stoje u HR...zna li itko išta, nekoga da prodaje motor ili ima Turbaka da je razbijen ili siroče...
http://www.kupujemprodajem.com/Volvo-74 ... id=5873657


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 39 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 4 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan