skidas poklopac motora.. onu plastiku sa 3 šrajfa.. i nadljes gdje završava sajla od gasa.. ona ti je sprijeda.. velika i lako uočljiva.. ona ima šrajf kao graničnik.. ako hoces podici okretaje, zašarafi šrajf i dobiš efekt ko da si dodao gas.. imaš jos i mali šarafić (8 kljuć) kojeg odpustis za ubrizgavanje više goriva-dobijes na snazi.. ja sam si slozio na 1050 ok odprilike i sa 66kW dizelom krečem bez gasa i u uzbrdicu ako treba

nakon reparature bosh pumpe sam imao isti problem kao i ti .. ali posto sam kretao na more.. morao sam koristiti klimu a uz nu je bilo gotovo nemoguće voziti do prije štelanja.. sad upalim klimu , padnu okretaji na 1000 i vozis ko gospon čovjek

sa autom od 170 ks

... to je kaj se tice starijeg auta imam doma i jedan s60 2004. on ima u leru 700 ok i to je ok.. jer ima automatsko dodavanje gasa.. ( dignes ručnu, satavis u 1. brzinu i polagano otpuštaš kuplung.. auto konstantno radi na 700 ok ali mozes i za sobom vuci zablokirane kotace.. on nece krepati
što se tice potrošnje nakon podešavanja.. meni je od 5,5 -6L neke normalne vožnje

sa pokojim "brzim" preticanjem i sl.
Prije nego ideš dirati šarafe.. mozes i sa prstima probati pomaknuti sajlu odnosno i jezičac da vidis koji su efekti
Savjet: kad radis na motoru koji je upaljen, pazi da ti šarafi ili kljucevi na padnu među remenice staznog remena koje su ti sljeva motora
