Sada je: pon lip 23, 2025 6:18 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 9 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet kol 03, 2012 11:27 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub pro 11, 2010 4:13 pm
Postovi: 28
Vozi: V40 1.9
Zanima me koliki je vama br. obrtaja i kako ga povecati moram li ici u servis na dijagnostiku ili mogu sam posto je na mom v40 1.9 85Kw ler 600 i kad krecem kao da vucem zgradu jako je trom a kada upalim klimu onda je tek katastrofa.


Vrh
   
PostPostano: pon lis 29, 2012 8:53 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned lis 21, 2012 2:15 pm
Postovi: 35
Vozi: s40
skidas poklopac motora.. onu plastiku sa 3 šrajfa.. i nadljes gdje završava sajla od gasa.. ona ti je sprijeda.. velika i lako uočljiva.. ona ima šrajf kao graničnik.. ako hoces podici okretaje, zašarafi šrajf i dobiš efekt ko da si dodao gas.. imaš jos i mali šarafić (8 kljuć) kojeg odpustis za ubrizgavanje više goriva-dobijes na snazi.. ja sam si slozio na 1050 ok odprilike i sa 66kW dizelom krečem bez gasa i u uzbrdicu ako treba ;) nakon reparature bosh pumpe sam imao isti problem kao i ti .. ali posto sam kretao na more.. morao sam koristiti klimu a uz nu je bilo gotovo nemoguće voziti do prije štelanja.. sad upalim klimu , padnu okretaji na 1000 i vozis ko gospon čovjek ;) sa autom od 170 ks :P ... to je kaj se tice starijeg auta imam doma i jedan s60 2004. on ima u leru 700 ok i to je ok.. jer ima automatsko dodavanje gasa.. ( dignes ručnu, satavis u 1. brzinu i polagano otpuštaš kuplung.. auto konstantno radi na 700 ok ali mozes i za sobom vuci zablokirane kotace.. on nece krepati ;)

što se tice potrošnje nakon podešavanja.. meni je od 5,5 -6L neke normalne vožnje ;) sa pokojim "brzim" preticanjem i sl.

Prije nego ideš dirati šarafe.. mozes i sa prstima probati pomaknuti sajlu odnosno i jezičac da vidis koji su efekti :)

Savjet: kad radis na motoru koji je upaljen, pazi da ti šarafi ili kljucevi na padnu među remenice staznog remena koje su ti sljeva motora ;)

_________________
slika


Vrh
   
PostPostano: ned stu 11, 2012 4:41 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub pro 11, 2010 4:13 pm
Postovi: 28
Vozi: V40 1.9
Ili sam ja corav ili mi je neko ukrao sajlu ja to ne mogu naci :)


Vrh
   
PostPostano: ned stu 11, 2012 6:01 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3913
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Ček jel to dizel ili benz??

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: ned stu 11, 2012 6:27 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1792
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Pa, 1.9 85kW bi morao biti Renaultov 1.9D...a sajlu imaš, jer bez nje nemaš gasa...a ne znam kako je na PV pumpama, ali trebalo bi da je procedura slična VE pumpama, što će reći šaraf-kontranavoj i paziš da ne raštelaš sve.
A ne preporučujem ti da čačkaš oko toga, ako već ne možeš naći ni sajlu gasa, radije krenu učiti o autima od nekog manje bitnog i skupog dijela.

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: ned stu 11, 2012 7:30 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3913
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Da 1.9 i 115 ks je Renaultov motor dizel i koliko me sječaje služi nema sajle,jer nema klasiču pumpu nego je CR i ima samo pumpu visokog pritiska

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: ned stu 11, 2012 8:16 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Ako je diesel mogao bi ga zezati EGR ventil, naravno od gas sajle niš, isto tak i od šerafića na pumpi, sve regulira elektronika a reostat umjesto gas sajle.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: ned stu 11, 2012 8:44 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1792
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Citat:
Da 1.9 i 115 ks je Renaultov motor dizel i koliko me sječaje služi nema sajle,jer nema klasiču pumpu nego je CR i ima samo pumpu visokog pritiska
Mislio sam da je "obični" TDI a ne DBW...

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: ned stu 11, 2012 10:00 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub pro 11, 2010 4:13 pm
Postovi: 28
Vozi: V40 1.9
Vec sam se zabrinuo da sam ocoravio !!! :shock:


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 9 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan