VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

S40 1.8 2005. Visok HC na ispuhu, MIL svjetli
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=8563
Stranica: 1/1.

Autor/ica:  Pile22 [ uto lip 12, 2012 6:19 pm ]
Naslov:  S40 1.8 2005. Visok HC na ispuhu, MIL svjetli

Pozdrav,
molio bih dijagnozu slijedećeg problema. naime, MIL lampica gori, greška upućuje na katalizator. Izmjereni HC 181 (dozvoljeno 100, visoko), ostalo u normali... Auto normalno radi, vuče, ne gubi snagu. Benzinac 1.8
slika

Autor/ica:  Leonardo23 [ uto lip 12, 2012 7:21 pm ]
Naslov:  Re: S40 1.8 2005. Visok HC na ispuhu, MIL svjetli

Dali si malo propuhao auto prije odlaska na TP i jeli mjereno kad je auto bio na radnoj temp. ili ne

Autor/ica:  Pile22 [ uto lip 12, 2012 8:02 pm ]
Naslov:  Re: S40 1.8 2005. Visok HC na ispuhu, MIL svjetli

Nisam propuhao, a na radnoj temp. je bio. Nažalost, samo ga po gradu vozim, rijetko stignem stisnuti po autoputu

Autor/ica:  Leonardo23 [ uto lip 12, 2012 9:31 pm ]
Naslov:  Re: S40 1.8 2005. Visok HC na ispuhu, MIL svjetli

a čuj postoji jedno nepisano pravilo tj savjet(čak i ljudi sa tehničkog pregleda) da se prije dolaska na tp malo propuše auto da sve nečistoće izađu iz ispušnog sistema te da je idealno da motor bude na radnoj temperaturi
evo to nepisano pravilo je jednom i mene koštalo pada pa sutradan otišao na obilaznicu malo mu se spomenuo mame na gasu došao na tp i prošao
probaj nemaš šta izgubiti jer i tako i onako imaš 10 dana da ispraviš nepravilnosti na autu a ako ni to ne pomogne onda traži kvar ili vezu na tehničkom

Autor/ica:  Pile22 [ uto lip 12, 2012 10:46 pm ]
Naslov:  Re: S40 1.8 2005. Visok HC na ispuhu, MIL svjetli

Hvala, budem malo na obilaznicu sim-tam. Samo da me presretači ne slikaju dok kurim čađu iz katalizatora. To bi bio dobar izgovor ak me ulove :)

Autor/ica:  Zeljko_M [ sri lip 13, 2012 6:24 am ]
Naslov:  Re: S40 1.8 2005. Visok HC na ispuhu, MIL svjetli

Kreni od vrata Jadrana prema gore, pun gas. Ako tamo ne skuris sto je trebalo onda nećeš nigdje.

Autor/ica:  eeromeo [ ned lip 17, 2012 10:32 am ]
Naslov:  Re: S40 1.8 2005. Visok HC na ispuhu, MIL svjetli

Da bi propuhao motor i ispuh nemoraš voziti 200 km/h več prebaci u manju brzinu i vozi između 5000 i 6000 okretaja pa nemaš problem presretača.

Autor/ica:  Ante Knj [ uto ruj 04, 2012 1:55 pm ]
Naslov:  Re: S40 1.8 2005. Visok HC na ispuhu, MIL svjetli

Sve to vrijedi da sam odmah na redu za TP :angry-banghead: . Ponekad čekam i do tri sata.

Autor/ica:  BELA [ uto ruj 04, 2012 2:29 pm ]
Naslov:  Re: S40 1.8 2005. Visok HC na ispuhu, MIL svjetli

Svakako propuši auto negdje ne otvorenom na ac, zaobilaznici ili sl (ne znam od kud si ) na način da ga u svakoj brzini rastegneš do kraja/do crvenog ili u čim veće rpm koliko god je to moguće tj. koliko to cesta i uvjeto dozvoljavaju, nadalje, vrlo interesantan podatak koji sam ja osobno osjetio na svojoj koži, radi se o načinu dodavanja gasa ispitivača kod eko testa, moj slučaj nije auto ali se radi o mom kombiju ford transit 2008 g sa 140 000 km, dođem na tehnički u zelinu gdje i sve svoje aute manje više vozim tamo, i eko test tip daj gas na način da ga poklopi do kraja u leru do crvenog i pusti i tako par puta (što je meni bilo čudno) i kaže oprostite motor vam je loš niste prošli eko test, zacrnjenje je prejako, složite motor i dodjite natrag, ja ono nemrem belivit reko el si ti lud ili ti noge smrde, kombi prvi vlasnik održavam ga samo u ovl. servisu, 140 000 km, da motor ne valja ...reko de ti još jednom eko test napravi, ovaj kaže ne, pali ste, popravite dođite ponovo i izvezite kombi van ljudi čekaju dalje na red, ja poludio odmah u stanicu tražim šefa reko koji k se događa, objasnim kaj je bilo i tražim drugog ispitivača ili istog da ponovi eko test, jer je ovo nečuveno, i onda je ponovo bio isti ispitivač i ide ponovo radit preko nosam eko test jer mu je sef za vratom, ali sad kad daje gas ne poklopi iz lera gas, već postepeno dodaje gas do visokih rpm i drži koliko je potrebno onom uređaju da izmjeri, i vidi vraga, eko test nikad bolji, motor pokaže minimalno zacrnjenje, oni su se vadili na grešku aparata da aparat ponekad zeza, a ja si nekako mislim da je poanta u tom dodavanju gasa poglavito kod dizela gde se gleda zacrnjenje koje je najvažnije.

Autor/ica:  Ante Knj [ uto ruj 11, 2012 9:08 am ]
Naslov:  Re: S40 1.8 2005. Visok HC na ispuhu, MIL svjetli

Ma da, ima ih svakakvih.

Autor/ica:  robert.g06 [ uto ruj 11, 2012 9:14 am ]
Naslov:  Re: S40 1.8 2005. Visok HC na ispuhu, MIL svjetli

Citat:
Svakako propuši auto negdje ne otvorenom na ac, zaobilaznici ili sl (ne znam od kud si ) na način da ga u svakoj brzini rastegneš do kraja/do crvenog ili u čim veće rpm koliko god je to moguće tj. koliko to cesta i uvjeto dozvoljavaju, nadalje, vrlo interesantan podatak koji sam ja osobno osjetio na svojoj koži, radi se o načinu dodavanja gasa ispitivača kod eko testa, moj slučaj nije auto ali se radi o mom kombiju ford transit 2008 g sa 140 000 km, dođem na tehnički u zelinu gdje i sve svoje aute manje više vozim tamo, i eko test tip daj gas na način da ga poklopi do kraja u leru do crvenog i pusti i tako par puta (što je meni bilo čudno) i kaže oprostite motor vam je loš niste prošli eko test, zacrnjenje je prejako, složite motor i dodjite natrag, ja ono nemrem belivit reko el si ti lud ili ti noge smrde, kombi prvi vlasnik održavam ga samo u ovl. servisu, 140 000 km, da motor ne valja ...reko de ti još jednom eko test napravi, ovaj kaže ne, pali ste, popravite dođite ponovo i izvezite kombi van ljudi čekaju dalje na red, ja poludio odmah u stanicu tražim šefa reko koji k se događa, objasnim kaj je bilo i tražim drugog ispitivača ili istog da ponovi eko test, jer je ovo nečuveno, i onda je ponovo bio isti ispitivač i ide ponovo radit preko nosam eko test jer mu je sef za vratom, ali sad kad daje gas ne poklopi iz lera gas, već postepeno dodaje gas do visokih rpm i drži koliko je potrebno onom uređaju da izmjeri, i vidi vraga, eko test nikad bolji, motor pokaže minimalno zacrnjenje, oni su se vadili na grešku aparata da aparat ponekad zeza, a ja si nekako mislim da je poanta u tom dodavanju gasa poglavito kod dizela gde se gleda zacrnjenje koje je najvažnije.
koji štrumf ti je bil na pregledu? intelektualci sve...

Autor/ica:  BELA [ uto ruj 11, 2012 10:51 am ]
Naslov:  Re: S40 1.8 2005. Visok HC na ispuhu, MIL svjetli

Jen mladi, najmlajši :)

Stranica: 1/1. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/