Citat:
Svakako propuši auto negdje ne otvorenom na ac, zaobilaznici ili sl (ne znam od kud si ) na način da ga u svakoj brzini rastegneš do kraja/do crvenog ili u čim veće rpm koliko god je to moguće tj. koliko to cesta i uvjeto dozvoljavaju, nadalje, vrlo interesantan podatak koji sam ja osobno osjetio na svojoj koži, radi se o načinu dodavanja gasa ispitivača kod eko testa, moj slučaj nije auto ali se radi o mom kombiju ford transit 2008 g sa 140 000 km, dođem na tehnički u zelinu gdje i sve svoje aute manje više vozim tamo, i eko test tip daj gas na način da ga poklopi do kraja u leru do crvenog i pusti i tako par puta (što je meni bilo čudno) i kaže oprostite motor vam je loš niste prošli eko test, zacrnjenje je prejako, složite motor i dodjite natrag, ja ono nemrem belivit reko el si ti lud ili ti noge smrde, kombi prvi vlasnik održavam ga samo u ovl. servisu, 140 000 km, da motor ne valja ...reko de ti još jednom eko test napravi, ovaj kaže ne, pali ste, popravite dođite ponovo i izvezite kombi van ljudi čekaju dalje na red, ja poludio odmah u stanicu tražim šefa reko koji k se događa, objasnim kaj je bilo i tražim drugog ispitivača ili istog da ponovi eko test, jer je ovo nečuveno, i onda je ponovo bio isti ispitivač i ide ponovo radit preko nosam eko test jer mu je sef za vratom, ali sad kad daje gas ne poklopi iz lera gas, već postepeno dodaje gas do visokih rpm i drži koliko je potrebno onom uređaju da izmjeri, i vidi vraga, eko test nikad bolji, motor pokaže minimalno zacrnjenje, oni su se vadili na grešku aparata da aparat ponekad zeza, a ja si nekako mislim da je poanta u tom dodavanju gasa poglavito kod dizela gde se gleda zacrnjenje koje je najvažnije.
koji štrumf ti je bil na pregledu? intelektualci sve...
_________________
V70, d5 autom., 163ks, '02.g. (2007.-2015.)
S80, d5 autom., 185ks, '08.g. (2015.-
pitanja u vezi arhitektonskog projektiranja, legalizacija i sl...
http://gradecki-projekt.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;