Sada je: sri lip 05, 2024 12:25 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 13 postova ] 
Autor/ica Poruka
 Naslov: Blow Off 2.4T
PostPostano: pon lis 22, 2007 7:50 pm 
Offline

Pridružen/a: ned kol 12, 2007 7:07 pm
Postovi: 116
Lokacija: Ivanic Grad
Koji blof off ventil preporucujete za 2.4T 200ks motor i gdje bi se mogao nabaviti (a3m, gabrek & stuff ili net)... dosad sam se samo sa atmo motorima zezao, tako da bas nisam upucen u marke i kvalitete ventila?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lis 22, 2007 8:39 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
ima jedan frend prodaje recirkulirajući od bonalumea za 700kn odličan ,takav sličan i ja imam.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lis 22, 2007 8:49 pm 
Offline

Pridružen/a: ned kol 12, 2007 7:07 pm
Postovi: 116
Lokacija: Ivanic Grad
Postoji reciklirajuci i kakav jos i koje su razlike? Malo sam dosadan, ali ako vec kupujem da ne ispadnem tulav 8)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lis 22, 2007 8:57 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
recirkulirajući ti vraća izbačeni(višak) zrak iz turbine ponovno u sistem a dok ovi drugi pušatju ga van u atmosferu te se čuje onaj psssssssssss zvuk, neki modeli nemogu radi sa ventilima otvorenog tipa te se mora stavljati recirkulirajući.(vw,audi,evo,impreza)

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lis 22, 2007 9:08 pm 
Offline

Pridružen/a: ned kol 12, 2007 7:07 pm
Postovi: 116
Lokacija: Ivanic Grad
Znaci 2.4T moze raditi i sa jednom i drugom vrstom ventila! Ako se odlucim za ovo od tvog frenda, to mi netko od vas moze i ugraditi ?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lis 22, 2007 9:46 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
nije bed snaći ćemo se već nekako :wink:
ako ne uzmeš recirkulirajući svakako onda gledaj da kupiš otvoreni sa dva klipa jer sa 1 klipom ti se može dogodit da će ti se auto na leru gasit zj. kad naglo usporavaš i šaltaš u nižu.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lis 22, 2007 9:48 pm 
Offline

Pridružen/a: ned kol 12, 2007 7:07 pm
Postovi: 116
Lokacija: Ivanic Grad
Ok hvala na pomoci, vrijedi cuga...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lis 22, 2007 10:27 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
http://www.forgemotorsport.co.uk/conten ... ct=FMDV004

Tebi treba ovako nešto, cijena cca 1100,00 kn.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: pon lis 22, 2007 10:43 pm 
Offline

Pridružen/a: ned kol 12, 2007 7:07 pm
Postovi: 116
Lokacija: Ivanic Grad
Gdje se moze narucit? Gabrek?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto lis 23, 2007 9:11 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Citat:
Gdje se moze narucit? Gabrek?
DA.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto pro 11, 2007 9:54 pm 
Offline

Pridružen/a: ned kol 12, 2007 7:07 pm
Postovi: 116
Lokacija: Ivanic Grad
Uletio mi je ovakav, dali netko zna kako bi to igralo na mom volvu ?

slika

http://www.ultratuning.com/en/product-3 ... dv006.html

_________________
......V70 2.4T.......

www.vi-prom.com


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri pro 12, 2007 11:28 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Fitment Guide FMDV006

Suitable for ALL turbo cars with an Air Flow Meter

Made from billet aluminium, this recirculating diverter valve dumps the charge-air back into the air intake system keeping external noise to a minimum. This increases both quicker throttle response and higher clamping load to maintain boost pressure more reliably.
Unlike diaphragm diverter valves, this uses counter balanced springs and a single piston to prevent the valve from leaking air into the intake system at idle. This prevents our diverter valves suffering any of the failures associated with single piston and diaphragm type diverter valves

Evo sve ti tu piše za taj BOV, to sad imaš gore na turbini tako da nema psssst na ovom jer ti vraća višak zraka u sistem, a i ak ostaješ na istima tlakovima turba nepotrebno bacanje love, znači ako hočeš taj piskutav zvuk onda dvoklipni atmosferski bov, FMDV004 FORGE, ja ga imam i radi savršeno nije preglasan a čuje se.

LP :


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri pro 12, 2007 11:44 am 
Offline

Pridružen/a: ned kol 12, 2007 7:07 pm
Postovi: 116
Lokacija: Ivanic Grad
Ok hvala, to sam i mislio... dvoklipni cu i uzet, hvala :D

_________________
......V70 2.4T.......

www.vi-prom.com


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 13 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan