Sada je: uto lip 24, 2025 3:55 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 11 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: pon ruj 12, 2011 1:14 pm 
Offline

Pridružen/a: uto kol 23, 2011 1:17 pm
Postovi: 6
Vozi: V40
Dakle, molim za pomoć ekipu koja je malo više u Volvačima...
Naime, ja sam nedavno kupio Volvo V40 2001. 1.9 d sa cca 132000 km (tako barem piše, iako se to nikad ne zna, ali sudeći po tome kako auto izgleda nije nemoguće).
Kad sam ga kupio, to je bio prvi Volvo kojeg sam vozio, i do sada nisam imao nekih iskustava s njima.
Uočio sam da je kod niskog broja okretaja poprilično trom, ali prvih dana nisam pridavao tome nešto puno pažnje, ali par dana nakon što sam ga kupio sam bio u situaciji da upalim auto, on radi mirno na leru, ali ne vuče nikako (možda 10-20% snage). Budući živim na brijegu, imao sam gadnih problema da se uopće popnem doma. Kako sam auto uzeo kod dilera, javio sam mu problem i on je kod svog mehaničara pregledavao auto i rekao da je bio problem u EGR ventilu (ili AGR, kako ga tko zove) i da ga je meštar pročistio i da je sad OK. Ja poberem auto i on je doduše išao kao i onda kad sam ga uzeo, ali sam sad počeo malo više obraćat pažnju na to da je auto trom. Naime, ako se desi da je skretanje i nakon skretanja da je uzbrdica, nekad moram ubacivati u prvu brzinu da bi savladao brijeg. Ono što je važno reći, je to da kad dođem do 2-2,5 soma okretaja, auto krene kao da ga iz praćke izbaciš...
Imam i ja frenda mehaničara pa ga je on uzeo i pogledao, pa je u EGR-u još pronašao pol šake čađe, pročistio sve čega se mogao sjetiti, i malo je bolje, ali još uvijek mi je trom...
Budući nisam imao iskustva sa tim autom, našao sam jednog preko oglasa isto godište i istog motora i probao ga i ide bolje. Ide onako kako bi jedan auto sa 100 konja i dizelskim okretnim momentom morao ići...
Jučer sam krenuo na put s njim i na pol puta mi izgubi snagu kao onaj prvi puta... Stanem i pogledam i vidim da je žica koja ide na EGR prislonjena uz EGR i da se opako zgrijala (bužir istopljen, ali žice cijele) i malo ja to odmaknem i prodrmam i krenem dalje normalno...
Sorry na dugom postu, ali problem me malo živcira :doh:
Btw, meštru sam dao novi MAF senzor da ga zamijeni i proba jel on, ali nikakve razlike... Inače, auto ne daje nikakvu grešku na kompjuteru (niti lampice u autu, niti kad ga se spoji na komp). Bio sam i kod Pinjušića da mi napravi dijagnostiku turbine, i on je izmjerio tlak i kaže da na niskim okretajima nema pritiska, ali kad se digne broj okretaja onda je pritisak OK. Po nekim indikacijama, on misli da nije turbina...

Još jednom isprike na dugom postu, ali sve su to informacije koje su vjerujem bitne... Ima li netko možda ideju što bi to moglo biti ili je imao neki sličan problem, zahvalan sam za sve komentare...

Pozdrav!


Vrh
   
PostPostano: pon ruj 12, 2011 1:39 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Koliko kW ili KS ima tvoj motor (85kW-115KS ili 75kW-102KS) ? Po ovome što si napisao mogao bi i dalje biti EGR ventil koji nije zatvoren na nižim okretajima pa dio plinova, kojih je pri nižim okretajima ionako malo, ide u usisnu granu a ne na tubinu.
A sa zgorenim žicama se nemoj igrati, saniraj to odmah.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: pon ruj 12, 2011 1:53 pm 
Offline

Pridružen/a: uto kol 23, 2011 1:17 pm
Postovi: 6
Vozi: V40
Naravno da se neću igrati sa zgorenim žicama, a brijem da to mogu sam riješiti.
Inače, da odgovorim na pitanje, moj je onaj sa 75kW iliti 102 KS.
Ako je EGR još uvijek kako kažeš, postoji li mogućnost da se on samo pročisti ili se mora mijenjati?
I imaš li kakvu ideju kako bi se moglo doći do nekog EGR-a koji je ispravan pa da ga probam stavit i vidjet je li on u pitanju, a ne da moram kupit novi pa vidjet da npr. nije on...


Vrh
   
PostPostano: pon ruj 12, 2011 8:45 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon ruj 14, 2009 8:54 pm
Postovi: 47
Vozi: FM12
Lokacija: Šibenik
Moguće je da ti i negdje pušta zrak od turba,pa da je tako trom na niskim okretajima..


Vrh
   
PostPostano: pon ruj 12, 2011 10:27 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Evo ti jedna standardna dijagnoza...fali ti jedan cilindar :auto-layrubber:


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 13, 2011 8:20 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Citat:
Moguće je da ti i negdje pušta zrak od turba,pa da je tako trom na niskim okretajima..
Svakako bi trebalo pogledati i crijeva, mada su moja iskustva s dva puknuta crijeva su bila da se na početku čulo šištanje sa spuštenim prozorom, a kasnije kad je pukotina u slučaju crijeva koje ide s turbine bila veća auto nije išao smjesta, nisam ga mogao uopće voziti. Kad sam imao puknuto crijevo koje ide s intercoolera ona sam mogao voziti ali bi auto štucao i odjednom ostajao bez snage nakon što bi počeo ubrzavati. A kolega kaže da ima upravo suprotne simptome. Osim toga valjda bi ovaj meštar koji je testirao tubinu skužio da je koje crijevo šuplje.
@Ninja, tvoj motor je Renaultov ionako pa bi trebalo pogledati s kojeg točno motora Renaulta ti paše taj dio. Ovak odokativno to su Lagune PhII sa 100 KS. Part number po Volvu za vozila do WIN broja 0117999 ti je 30670108, a poslije tog broja, dakle od 0118000 ti je 30662345. Probaj potražiti po netu taj ventil, vrlo vjerojatno će uz taj EGR ventil pisati i na koje se još modele auta ugrađuje.
A ak ti se da zezati samome tu ti je kak se skida i kak zgleda taj ventil


Ali ono što bi ti savjetovao da otiđeš u neki ovlašteni servis da opišeš što se dešava nek ga spoje na dignostiku i nek pogledaju kaj se točno dešava. Dakle ne samo očitati greške.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 13, 2011 12:40 pm 
Offline

Pridružen/a: uto kol 23, 2011 1:17 pm
Postovi: 6
Vozi: V40
Prvo da kažem da sam pregledao žice i nisu bile u prekidu... Samo se bužir istopio na jednom dijelu, ali žice su ostale netaknute...
Što se tiče crijeva, pregledao sam koliko sam mogao vidjeti i sva crijeva su OK. A i nekako razmišljam (ispravi me ako griješim) da ukoliko bi bila crijeva u pitanju, da bi se lošije ponašao na visokim okretajima jer je tada pritisak u crijevima veći i ukoliko ima neka rupica, veći pritisak bi prije probijao rupicu nego mali...
A možda i krivo razmišljam... Pregledat ću ih u svakom slučaju detaljno još jednom pa da i to eleminiramo kao uzrok.
Slažem se da bi možda bilo najbolje otići u ovlašteni servis pa da nađu problem, ali kad sam pitao, dobio sam odgovor da auto ostavim nekoliko dana kod njih pa da će napraviti temeljitu dijagnostiku. Ja sam jedan od onih tipova koji ne vole ostavljat auto kod majstora (osim ako ga ne znam i imam povjerenja u njega) jer prvo volim nešto naučiti o svom autu, a i dok ja gledam što se radi, nema mogućnosti za muljažu tipa "zamjenili smo ovo ili ono i sad to radi", a da možda uopće nije bio problem u tome.
A i cijela ta priča će me vjerojatno koštat ko Svetog Petra kajgana, a sad baš nisam pri nekoj lovi. Zato i pokušavam ovako skupit iskustva, mišljenja, pa nešto sam napraviti što mogu.
U svakom slučaju hvala na trudu i na savjetima...

E, još jedno pitanje koje zapravo nije vezano za ovu temu... Pokušao sam zamijeniti auto radio koji je kod njega original (sa kazetofonom) za neki drugi sa CD-om, a kojeg sam imao od starog auta, pa sam naišao na to da ima skroz neobične konektore sa zadnje strane (vidi sliku). Postoje li neki adapter kablovi sa ovih na standard ISO kablove ili na onaj mali konektorić kojeg koristi JVC na auto radiu (j..i ga to nisam slikao)?

slika


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 13, 2011 6:42 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon ruj 14, 2009 8:54 pm
Postovi: 47
Vozi: FM12
Lokacija: Šibenik
tu sve imaš: http://www.dobar-zvuk.hr/auto_ak/REGENT ... /59170.htm


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 15, 2011 9:01 am 
Offline

Pridružen/a: uto kol 23, 2011 1:17 pm
Postovi: 6
Vozi: V40
Hvala na odgovoru za kablove! :clap:
Pozdrav!


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 15, 2011 6:10 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: čet svi 17, 2007 8:47 pm
Postovi: 275
Vozi: Citroen C5 2.0 HDI
Lokacija: saksi
[quote="Ninja"]Postoje li neki adapter kablovi sa ovih na standard ISO kablove ili na onaj mali konektorić kojeg koristi JVC na auto radiu (j..i ga to nisam slikao)?

viewtopic.php?f=24&t=7271

_________________
V-40 1.9 D 102 2005-2011
Altea 1.9 TDI 105 2010-2012
Megane Grandtour II 1.5 dci 105 2013-2014
Citroen C5 2.0 HDI, Hydroactive, 163 2014-


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 15, 2011 8:13 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lip 23, 2007 6:05 pm
Postovi: 1143
Vozi: Made in Japan
Lokacija: Opatija
Ono sto ti ja mogu rec da se te zice nisu same od sebe zapalile po pricama koje si napisao i da si to pod hitno popravis jer ocito ti, dali EGR ili nesto vezano za njega vuce preveliku struju te se zbog toga pregrijava i na kraju i otopi.
Moje misljenje je da krenes sa tim.

Budi fine

_________________
850 T5 estate green olive 1997-2011

Ako sam sisao vesla, ne znaci da sam pusio gliser...


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 11 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan