Citat:
Ovako, od nedavno mi se poceo javljat problem da mi klima u leru ne radi tj. jednostavno se ne moze ukljuciti kompresor i okretaji u leru mi padnu s 750 na nekih 600 rpm se čuje samo škljocanje tj. kako pokušava uključit kompresor, a nemože (kao da nema dovoljno nema snage). Čim dam malo gasa (1000 rpm) radi. Nije mi jasno kak je moguce da klima toliko snage oduzme i 200 rpm čak u leru. Jadno mi je da na svakom raskrižju moram gasit klimu jer auto počne trokirat, samo što se ne ugasi. Ne bi li se kod starijih auta pri uključivanju klime ler gas trebao podići automatski?? da nije slučajno kompresor pri kraju ili bi možda trebalo promijenit ulje u kompresoru

ili bi moglo biti do motorića ler-gasa??? svaki savjet je dobro došao
1. Može bit da fali plina
2.može bit jedan presostat koji je možda osto uključen stalno pa javlja visoki tlak.
3.Možda ti ne pali ventilator kilera pa kad stojiš onda poraste pritisak u sistemi klime i zbaci visoki tlak(jer ako ti vanjski ventilator ne radi nemaš izmjene topline i temperatura kilera klime ti se penje preko 80 stupnjeva ilil ti preko 25 bara a tad već reagira presostat),a kad se voziš onda se kiler može hladit (kolko-tolko) pa i nekak hladi.
4. Najbolje je da se spoji na manometre pa se vidi skoro sve
_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!
Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com