Sada je: sri lip 25, 2025 1:31 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 18 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet lip 19, 2009 5:43 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri lis 08, 2008 5:56 pm
Postovi: 81
Lokacija: Kutina
Ovako, od nedavno mi se poceo javljat problem da mi klima u leru ne radi tj. jednostavno se ne moze ukljuciti kompresor i okretaji u leru mi padnu s 750 na nekih 600 rpm se čuje samo škljocanje tj. kako pokušava uključit kompresor, a nemože (kao da nema dovoljno nema snage). Čim dam malo gasa (1000 rpm) radi. Nije mi jasno kak je moguce da klima toliko snage oduzme i 200 rpm čak u leru. Jadno mi je da na svakom raskrižju moram gasit klimu jer auto počne trokirat, samo što se ne ugasi. Ne bi li se kod starijih auta pri uključivanju klime ler gas trebao podići automatski?? da nije slučajno kompresor pri kraju ili bi možda trebalo promijenit ulje u kompresoru :o ili bi moglo biti do motorića ler-gasa??? svaki savjet je dobro došao


Vrh
   
PostPostano: pon lip 22, 2009 2:28 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pon sij 05, 2009 1:06 pm
Postovi: 135
Lokacija: Zagreb
Imam sličan problem:Meni se kompresor uključi ali okretaji prvo padnu na 600 rpm pa onda skoče na 1100 rpm te prilikom padanja motor se skoro ugasi i padne napon (vidim po osvjetlenju komandne ploče). Ja sumnjam da je možda oštečen ležaj kompresora pa povuče preveliku struju ili poluispravan alternator koji na malim okretajima ne daje struju ili neka elektronika koja bi trebala pravovremeno izregulirati okretaje koji normalno da počnu padati kod povečanog opterečenja zbog uključenja kompresora.
Motor se još ne gasi na semaforu pa nisam krenuo u popravak.
Javi kad riješiš problem.

_________________
S60, 2.4T,147kW, 2001.; 2009. - 2016.
V70, 2.4, 125kW, 2001.; 2017. -.......
S80, D5, 120kW, 2003.; 2018. -.......
S80,2.5T 154kW, 2003.; 2019. -........
----------------------------------------
Servis UPS-a (neprekidnih napajanja)


Vrh
   
PostPostano: sri lip 24, 2009 9:42 pm 
Offline

Pridružen/a: ned tra 26, 2009 8:56 pm
Postovi: 31
Vozi: s40 1.8
Lokacija: Zagreb
Ja sam imao isti problem ali meni nije bilo dosta plina u sistemu iklima je hladila jako slabo.Dečki su mi ispraznilu sistem, očistilii ponovo napunili i sad radi normalno


Vrh
   
PostPostano: uto lip 30, 2009 3:15 pm 
Offline
..
..

Pridružen/a: pon sij 21, 2008 7:22 pm
Postovi: 382
Lokacija: Velika Gorica
i ja imam slican problem samo sto kod mene klima radi normalno recimo kad je hladnije e sad sta to znaci recimo cijelu zimu i proljece nisam imao takvih problema cim su pocele ove vrucine meni su poceli okretaji divljati abnormalno od 600 700 rpm do cak 3000 3500 rpm....cak nekad zna i ostati na tako visokim okretajima ,klima ne puse slabo nego normalno pa mislim da netreba...

_________________
vgdanas.hr
dt-arena.hr
in-time.hr
tnt.com

volvo s40


Vrh
   
PostPostano: sri srp 08, 2009 2:21 pm 
Offline
..
..

Pridružen/a: pon sij 21, 2008 7:22 pm
Postovi: 382
Lokacija: Velika Gorica
sta niko nezna cemu uzrok ovim problemima ?!

_________________
vgdanas.hr
dt-arena.hr
in-time.hr
tnt.com

volvo s40


Vrh
   
PostPostano: sri srp 08, 2009 11:24 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
Citat:
i ja imam slican problem samo sto kod mene klima radi normalno recimo kad je hladnije e sad sta to znaci recimo cijelu zimu i proljece nisam imao takvih problema cim su pocele ove vrucine meni su poceli okretaji divljati abnormalno od 600 700 rpm do cak 3000 3500 rpm....cak nekad zna i ostati na tako visokim okretajima ,klima ne puse slabo nego normalno pa mislim da netreba...
Kaj ti to radi samo kad je klima ukopčana ili neovisno o klimi,meni se čini da to divljanje lergasa nema veze sa klimom,jer ti klima može samo prilikom ukopčanja oduzet cca 100rpm ali to kompjuter auta odma korigira i vraća na staro

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
PostPostano: sri srp 08, 2009 11:30 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
Citat:
Ovako, od nedavno mi se poceo javljat problem da mi klima u leru ne radi tj. jednostavno se ne moze ukljuciti kompresor i okretaji u leru mi padnu s 750 na nekih 600 rpm se čuje samo škljocanje tj. kako pokušava uključit kompresor, a nemože (kao da nema dovoljno nema snage). Čim dam malo gasa (1000 rpm) radi. Nije mi jasno kak je moguce da klima toliko snage oduzme i 200 rpm čak u leru. Jadno mi je da na svakom raskrižju moram gasit klimu jer auto počne trokirat, samo što se ne ugasi. Ne bi li se kod starijih auta pri uključivanju klime ler gas trebao podići automatski?? da nije slučajno kompresor pri kraju ili bi možda trebalo promijenit ulje u kompresoru :o ili bi moglo biti do motorića ler-gasa??? svaki savjet je dobro došao
1. Može bit da fali plina
2.može bit jedan presostat koji je možda osto uključen stalno pa javlja visoki tlak.
3.Možda ti ne pali ventilator kilera pa kad stojiš onda poraste pritisak u sistemi klime i zbaci visoki tlak(jer ako ti vanjski ventilator ne radi nemaš izmjene topline i temperatura kilera klime ti se penje preko 80 stupnjeva ilil ti preko 25 bara a tad već reagira presostat),a kad se voziš onda se kiler može hladit (kolko-tolko) pa i nekak hladi.

4. Najbolje je da se spoji na manometre pa se vidi skoro sve

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
PostPostano: čet srp 09, 2009 1:51 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri lis 08, 2008 5:56 pm
Postovi: 81
Lokacija: Kutina
E ventilator kilera mi ne radi koliko vidim, tj. uopce se ne pali nikad...ali mislim da to opet nema previse veze jer cim dam mrvicu gasa u leru klima radi super (1000 rpm). Kad pustim gas okretaji padnu na jedva 600 rpm i cuje se nego šuštanje iz ventilacije i izbaci klimu


Vrh
   
PostPostano: čet srp 09, 2009 2:49 pm 
Offline
..
..

Pridružen/a: pon sij 21, 2008 7:22 pm
Postovi: 382
Lokacija: Velika Gorica
Citat:
Citat:
i ja imam slican problem samo sto kod mene klima radi normalno recimo kad je hladnije e sad sta to znaci recimo cijelu zimu i proljece nisam imao takvih problema cim su pocele ove vrucine meni su poceli okretaji divljati abnormalno od 600 700 rpm do cak 3000 3500 rpm....cak nekad zna i ostati na tako visokim okretajima ,klima ne puse slabo nego normalno pa mislim da netreba...
Kaj ti to radi samo kad je klima ukopčana ili neovisno o klimi,meni se čini da to divljanje lergasa nema veze sa klimom,jer ti klima može samo prilikom ukopčanja oduzet cca 100rpm ali to kompjuter auta odma korigira i vraća na staro
ma to mi se desava samo kad radi klima,pogotovo sto sam vec rekao desava mi se samo kad je jako vruce znaci preko zime kad mi je klima radila bila je sve ok a sada divljaju okretaji....sto mi je jako cudno :doh:

_________________
vgdanas.hr
dt-arena.hr
in-time.hr
tnt.com

volvo s40


Vrh
   
PostPostano: čet srp 09, 2009 11:16 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
Citat:
E ventilator kilera mi ne radi koliko vidim, tj. uopce se ne pali nikad...ali mislim da to opet nema previse veze jer cim dam mrvicu gasa u leru klima radi super (1000 rpm). Kad pustim gas okretaji padnu na jedva 600 rpm i cuje se nego šuštanje iz ventilacije i izbaci klimu
U kratko..... neka sitna Glupost:D Ako si ovih dana za doć u ZG navrati i bum ti riješil

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
PostPostano: pet srp 10, 2009 10:07 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pon sij 05, 2009 1:06 pm
Postovi: 135
Lokacija: Zagreb
Meni su u ovlaštenom servisu rekli da kada ovako okretaji divljaju kod uključenja kompresora klime treba očistiti ili promjeniti senzor protoka zraka te bi elektronika to lijepo izregulirala.
Kod mene je to veči posao pa nisam još ništa poduzeo.

_________________
S60, 2.4T,147kW, 2001.; 2009. - 2016.
V70, 2.4, 125kW, 2001.; 2017. -.......
S80, D5, 120kW, 2003.; 2018. -.......
S80,2.5T 154kW, 2003.; 2019. -........
----------------------------------------
Servis UPS-a (neprekidnih napajanja)


Vrh
   
PostPostano: pet srp 10, 2009 11:09 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
Pa kak sam ti napiso to nije direktan problem od kompresora jer on nemre tak jako dić okretaje,probaj kad je klima zgašena stisnit naglo gas i pustit pa vidi dali cajger od turnića polako pada,ako da to ti bi mogla biti jedna klapna,uzmeš cijeli karburator kliner i zasipaš ga nutra

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
PostPostano: ned kol 09, 2009 10:09 pm 
Offline

Pridružen/a: ned srp 15, 2007 4:26 pm
Postovi: 57
Lokacija: Podgorica,Montenegro
Citat:
Meni su u ovlaštenom servisu rekli da kada ovako okretaji divljaju kod uključenja kompresora klime treba očistiti ili promjeniti senzor protoka zraka te bi elektronika to lijepo izregulirala.
Kod mene je to veči posao pa nisam još ništa poduzeo.
Da ne bi otvarao novu temu posto mi se desava isto ovo samo na V70,gdje se nalazi taj senzon?

_________________
Sto manje razmisljate manje ce da vas boli glava!


Vrh
   
PostPostano: ned kol 09, 2009 11:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
Citat:
Citat:
Meni su u ovlaštenom servisu rekli da kada ovako okretaji divljaju kod uključenja kompresora klime treba očistiti ili promjeniti senzor protoka zraka te bi elektronika to lijepo izregulirala.
Kod mene je to veči posao pa nisam još ništa poduzeo.
Da ne bi otvarao novu temu posto mi se desava isto ovo samo na V70,gdje se nalazi taj senzon?
Senzor se nalazi na kutiji filtera zraka,mislim da tu nebuš niš mogo počistit ako ti je mjerač elektronski :(

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
PostPostano: pon kol 10, 2009 1:37 pm 
Offline

Pridružen/a: ned srp 15, 2007 4:26 pm
Postovi: 57
Lokacija: Podgorica,Montenegro
Znaci u tom slucaju samo zamijena tog senzora?
Desava mi se to da cim upalim klimu obrtaju pocnu da rastu i stanu za 2000.

_________________
Sto manje razmisljate manje ce da vas boli glava!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 18 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan