VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Pomoc - akumulator http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=68 |
Stranica: 1/1. |
Autor/ica: | ronnie [ pon vel 19, 2007 11:10 pm ] |
Naslov: | Pomoc - akumulator |
Moja 850-ka malo za...bava!!! ![]() E sad nisam siguran vuce li nesto struju ili mi je akumulator otiso k' vragu. Akum. je novi , kupljen u 11.mj. 2006. Vec mi se par puta skroz ispraznio. Ako netko ima kakava iskustva da podjeli prije autoelektricara! Vozdra! |
Autor/ica: | Don Corleone [ uto vel 20, 2007 1:54 pm ] |
Naslov: | |
Alternator definitivno, prvo provjeri četkice. Ja sam imao problema s alternatorom, ali meni je pukla žica negdje unutar njega pa sam morao kupiti novi. Nadam se da si ti bolje sreće! ![]() |
Autor/ica: | ronnie [ pet vel 23, 2007 11:13 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Alternator definitivno, prvo provjeri četkice.
Skinem kleme sa akumulatora i auto radi bez problema!Ja sam imao problema s alternatorom, ali meni je pukla žica negdje unutar njega pa sam morao kupiti novi. Nadam se da si ti bolje sreće! ![]() Sta sad? |
Autor/ica: | KIKIR6 [ pon vel 26, 2007 11:26 am ] |
Naslov: | |
Dali ga isprazni kad auto stoji ili u vožnji, jer ako nešto krade struju onda ga isprazni kad auto stoji, ako je u pitanju alternator onda ga isprazni u vožnji ali kad auto stoji sat do 2 ako je ispravan akumulator on se sam obnovi i ponekad imaš dovoljno struje da ga upališ. Ajde napiši detalje možda ti mogu pomoći |
Autor/ica: | Al_Bundy [ pon vel 26, 2007 8:17 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: Alternator definitivno, prvo provjeri četkice.
Skinem kleme sa akumulatora i auto radi bez problema!Ja sam imao problema s alternatorom, ali meni je pukla žica negdje unutar njega pa sam morao kupiti novi. Nadam se da si ti bolje sreće! ![]() Sta sad? ovako uz tester ti mogu poći jer sam imao sličnu stvar ali na renou. kad je auto ugašen stavi polove testera na akumulator i ako pokazuje od 12-13 V ( što bih trebao pošto kažeš da je novi ) znaći da je akumulator ok, sljedeće trebaš da ti netko za anlaše auto dok ti još uvijek držiš polove na akumulatoru , ako napon drastično padne prilikom paljenja auta ( cca 6-7 V ili manje ) stvar ti je u anlaseru ( četkice ili nedaj bože kaj je meni bilo : odljepili se magneti sa rotora i zaglavili u stator i morao kupiti novi anlaser ). ako napon prilikom paljenja auta ostane isti ili se poveća kad auto upali ( 13 - 14 V ) onda bi i alternator trebao biti ok. jedino ti još preostaje testerom direktno na alternatoru provjeriti napon , ako je napon slabiji od 13 V najvjerojatnije ti je otišla pobuda alternatora ali nemora biti, uglavnom ako ti na alternatoru izbaci manje od 12 V znaći da ga fila ali ne dovoljno i zato problemi sa akumulatorom i onda ti definitivno treba električar. nadam se da sam ti pomogao. pozz |
Autor/ica: | Devinius977 [ uto vel 27, 2007 10:42 pm ] |
Naslov: | |
Evo što je meni bilo sa autom. Kao što neki već znaju, već neko vrijeme mi auto teško pali (5-6tjedana), tj. upali se tjedno jedan put..... Auto normalno vergla ali nikako da se upali, pa se akumulator istroši za čas. Onda navrati Dugi sa svojom 740-icom pa spojimo kleme i gle čuda..... auto se upali, ali nakon 3-4 sati stajanja, ni mrdac. Samo vergla.... Rastavljao sam sve što sam stigao, čistio svjećice, očistio razvodnu kapu, provjerio sve kablove i kontakte i ništa. Kako nisam bio pri parama, a i nisam mogao odpeljati auto majstoru iz već poznatog razloga vozio sam se gradskim prijevozom (užas, još me trnci prolaze). Onda u ovaj ponedjeljak Dugi navratio do mene i mi pokrenusmo moj auto na već opisani način i ja se odlučih krenuti do Velje. Stigoh tamo, podignuh poklopac motora, Bero ga samo pogledao i odmah rekao da je stvar vrlo jednostavna..... Samo je stegnuo šerafe na kontaktima od akumulatora malo jače jer su bili malo "slobodni", tj. moglo ih se lagano pomicati..... I gle čuda.... auto pali i bez najmanjeg problema. Mislim da nemoram naglašavati da je to vjerojatno jedina stvar na koju nisam mislio i nisam uzimao u obzir jer je bila toliko vjerojatna. A sad pogodite tko se osječa ko zadnji idiot nakon 5 tjedana vožnje sa ZET-om...... ![]() Mislim da svi možemo iz ovoga izvuči neku pouku.... ![]() |
Autor/ica: | Zeljko_M [ sri vel 28, 2007 7:15 pm ] |
Naslov: | |
Kada je auto iskljucen, i nije ukljucen ni jedan potrosac- lampica, vrata zatvorena, onda skini klemu i izmjeri koliko struje trosi tvoj auto. Nemoj aktivirati alarm i tada moras izmjeriti max15-20mA. Frendu je zastekao prekidac u ladici i stalno je gorila lampica i tako sam otkrio kvar. |
Stranica: 1/1. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |