VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Pomoc - akumulator
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=68
Stranica: 1/1.

Autor/ica:  ronnie [ pon vel 19, 2007 11:10 pm ]
Naslov:  Pomoc - akumulator

Moja 850-ka malo za...bava!!! :evil:

E sad nisam siguran vuce li nesto struju ili mi je akumulator otiso k' vragu. Akum. je novi , kupljen u 11.mj. 2006.
Vec mi se par puta skroz ispraznio.
Ako netko ima kakava iskustva da podjeli prije autoelektricara!

Vozdra!

Autor/ica:  Don Corleone [ uto vel 20, 2007 1:54 pm ]
Naslov: 

Alternator definitivno, prvo provjeri četkice.
Ja sam imao problema s alternatorom, ali meni je pukla žica negdje unutar njega pa sam morao kupiti novi.
Nadam se da si ti bolje sreće! :P

Autor/ica:  ronnie [ pet vel 23, 2007 11:13 pm ]
Naslov: 

Citat:
Alternator definitivno, prvo provjeri četkice.
Ja sam imao problema s alternatorom, ali meni je pukla žica negdje unutar njega pa sam morao kupiti novi.
Nadam se da si ti bolje sreće! :P
Skinem kleme sa akumulatora i auto radi bez problema!
Sta sad?

Autor/ica:  KIKIR6 [ pon vel 26, 2007 11:26 am ]
Naslov: 

Dali ga isprazni kad auto stoji ili u vožnji, jer ako nešto krade struju onda ga isprazni kad auto stoji, ako je u pitanju alternator onda ga isprazni u vožnji ali kad auto stoji sat do 2 ako je ispravan akumulator on se sam obnovi i ponekad imaš dovoljno struje da ga upališ.

Ajde napiši detalje možda ti mogu pomoći

Autor/ica:  Al_Bundy [ pon vel 26, 2007 8:17 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
Alternator definitivno, prvo provjeri četkice.
Ja sam imao problema s alternatorom, ali meni je pukla žica negdje unutar njega pa sam morao kupiti novi.
Nadam se da si ti bolje sreće! :P
Skinem kleme sa akumulatora i auto radi bez problema!
Sta sad?
to skidanje klema sa akumulatora je najgore što možeš napraviti alternatoru, jer alternator na sebi ima pobudu koju jako lako možeš skuriti baš skidanjem kleme.

ovako uz tester ti mogu poći jer sam imao sličnu stvar ali na renou.

kad je auto ugašen stavi polove testera na akumulator i ako pokazuje od 12-13 V ( što bih trebao pošto kažeš da je novi ) znaći da je akumulator ok,
sljedeće trebaš da ti netko za anlaše auto dok ti još uvijek držiš polove na akumulatoru , ako napon drastično padne prilikom paljenja auta ( cca 6-7 V ili manje ) stvar ti je u anlaseru ( četkice ili nedaj bože kaj je meni bilo : odljepili se magneti sa rotora i zaglavili u stator i morao kupiti novi anlaser ).

ako napon prilikom paljenja auta ostane isti ili se poveća kad auto upali ( 13 - 14 V ) onda bi i alternator trebao biti ok.

jedino ti još preostaje testerom direktno na alternatoru provjeriti napon , ako je napon slabiji od 13 V najvjerojatnije ti je otišla pobuda alternatora ali nemora biti, uglavnom ako ti na alternatoru izbaci manje od 12 V znaći da ga fila ali ne dovoljno i zato problemi sa akumulatorom i onda ti definitivno treba električar.

nadam se da sam ti pomogao.

pozz

Autor/ica:  Devinius977 [ uto vel 27, 2007 10:42 pm ]
Naslov: 

Evo što je meni bilo sa autom.
Kao što neki već znaju, već neko vrijeme mi auto teško pali (5-6tjedana), tj. upali se tjedno jedan put..... Auto normalno vergla ali nikako da se upali, pa se akumulator istroši za čas. Onda navrati Dugi sa svojom 740-icom pa spojimo kleme i gle čuda..... auto se upali, ali nakon 3-4 sati stajanja, ni mrdac. Samo vergla.... Rastavljao sam sve što sam stigao, čistio svjećice, očistio razvodnu kapu, provjerio sve kablove i kontakte i ništa. Kako nisam bio pri parama, a i nisam mogao odpeljati auto majstoru iz već poznatog razloga vozio sam se gradskim prijevozom (užas, još me trnci prolaze).
Onda u ovaj ponedjeljak Dugi navratio do mene i mi pokrenusmo moj auto na već opisani način i ja se odlučih krenuti do Velje. Stigoh tamo, podignuh poklopac motora, Bero ga samo pogledao i odmah rekao da je stvar vrlo jednostavna..... Samo je stegnuo šerafe na kontaktima od akumulatora malo jače jer su bili malo "slobodni", tj. moglo ih se lagano pomicati..... I gle čuda.... auto pali i bez najmanjeg problema. Mislim da nemoram naglašavati da je to vjerojatno jedina stvar na koju nisam mislio i nisam uzimao u obzir jer je bila toliko vjerojatna.
A sad pogodite tko se osječa ko zadnji idiot nakon 5 tjedana vožnje sa ZET-om...... :?
Mislim da svi možemo iz ovoga izvuči neku pouku.... :D

Autor/ica:  Zeljko_M [ sri vel 28, 2007 7:15 pm ]
Naslov: 

Kada je auto iskljucen, i nije ukljucen ni jedan potrosac- lampica, vrata zatvorena, onda skini klemu i izmjeri koliko struje trosi tvoj auto. Nemoj aktivirati alarm i tada moras izmjeriti max15-20mA. Frendu je zastekao prekidac u ladici i stalno je gorila lampica i tako sam otkrio kvar.

Stranica: 1/1. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/