Sada je: pon lip 23, 2025 11:03 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 7 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri svi 04, 2011 4:18 pm 
Offline

Pridružen/a: pon srp 05, 2010 2:12 am
Postovi: 13
Vozi: V40 1.9td
Prije nekih 10 dana promjenio sam remenje na motoru i ostalo sto ide uz to (osim vodene pumpe).Od jucer imam problem,tokom voznje,ako jako skrenem pali mi se kontrolka od akumulatora i SRS,a isto to se desava na mjestu prilikom okretanja volana.Danas sam primjetio da se u tom trenutku,kada se upale kontrolke,stazni remen uopce ne vrti,a isto tako,prilikom dodavanja gasa,remen se vrti konstantnom brzinom (bez obzira na jacinu gasa,kao da radi u leru).Pretpostavljam da bi trebalo zategnuti stazni remen,ali se bojim da nije jos nesto drugo u pitanju.
Ima li tko kakvo misljenje
Hvala


Vrh
   
PostPostano: sri svi 04, 2011 7:27 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto vel 09, 2010 11:06 am
Postovi: 893
Vozi: S60 2.4D 2002. XC90 D5 2006.
Lokacija: Koprivnica
Prvo moram postaviti pitanje jesi li mijenjao kompletni zatezać staznog remena ili samo ležaj?
Ako nisi mijenjao taj dio postoji mogućnost da ti je na nosaču koji je zašarafljen na motor a nalazi se ispod veće podmetne počice sam šaraf napravio šlic i ako nije u poziciji da zateže remen nebudeš uspio zategnuti remen ni onim predviđenim za zatezanje.
pišem iz vlastitog iskustva a i znam da taj napinjač u kompletu košta oko 900-1200 kn pa svi pribjegavaju promjeni samo ležaja .
Ako si promijenio komplet samo zategni naravno ne previše i promatraj ostatak priče budeš vidio ako je nešto na pogonskoj remenici ponašat će se isto.

_________________
V40 1.9TD 90 HP 2005.-2009
S60 2.4D 170 HP 2009.-danas
XC90 2.4D 185 HP 2016-


Vrh
   
PostPostano: čet svi 05, 2011 8:25 am 
Offline

Pridružen/a: uto ožu 22, 2011 1:46 pm
Postovi: 63
Vozi: V50
Lokacija: Zagreb
Sam napinjač ti na kraju ima utor do kojeg moraš zategnuti. On ti je skroz na kraju napinjača, tako da mislim da ga ne možeš pretegnuti. Mora ići do kraja


Vrh
   
PostPostano: čet svi 05, 2011 11:15 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet pro 16, 2010 7:59 pm
Postovi: 137
Vozi: Ford Focus Mk1
Lokacija: Zagreb / Samobor
S obzirom da je veliki servis općenito skup sport, često se ne mijenjaju također bitni dijelovi u samom radu remenske distribucije, pa su i zbog toga mogući problemi, a koje je neki puta onda teže detektirati iz prve, pa se onda izgubi dosta vremena na samoj detekciji, ali i živaca, te na kraju opet novaca.
Stoga ja uvijek preporučam zamijenu svega, bez obzira na sve, jer samo tako ste najsigurniji da oko toga više nećete imati problema sljedećih barem 100tkm, naravno, pod uvijetom da je sve napravljeno kako treba.

Pa evo kako stvari stoje po ovom pitanju:

Ukoliko se radi o natezaču kanalnog remena, onda postoje dvije vrste, ovisno o broju motora, odnosno od-do br. motora i to izgleda ovako:
Do broja motora 7794, natezač kanalnog remena je ovakav:

slika

Cijena: SKF = 1.020,00 Kn/1kom (imam čak još jednoga na skladištu)

Od broja motora 7795, natezač kanalnog remena je ovakav:

slika

Cijena: SKF = 780,00 Kn/1kom (također ga ima)

Inače, dobro je provjeriti i remenicu alternatora, s o bzirom da je ona također potrošni materijal i kako je to kuplung remenica, moguće je da i ona bude uzrok (uslijed svoje neispravnosti) trganja natezača, odnosno njegovog mehanizma, jer ima i takvih primjera.
slika

Cijena: 450,00 Kn/1komad


To su cijene sa forumskim popustom isključivo za gotovinski način plaćanja.
Za rokove isporuke potrebno provjeriti unaprijed.

Uglavnom, kada vozilo ima dijelove poput ovih, pa iako je moguće možda zamijeniti samo rolicu, to je vrlo rijedak slučaj da je samo rolica otišla, uglavnom je to cijeli sistem otišao i zbog toga radi probleme, a inače, na velikom servisu, kada se mijenja, mijenja se sve i tako ste najsigurniji u ispravnost svega i mirni ste slijedećih nekoliko godina (5-6), ovisno i o kilometraži naravno.

_________________
http://lageros-auto-moto.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: čet svi 05, 2011 1:04 pm 
Offline

Pridružen/a: pon srp 05, 2010 2:12 am
Postovi: 13
Vozi: V40 1.9td
Kvar je naden,otisla je remenica na kraju cijelog prijenosa,mislim na onu koja je na samom "dnu" motora. Izradena je iz dva metalna komada a izmedu njih je upresana guma,ona proklizava.Nisam neki strucnjak oko mehanike motora pa neznam kako poblize objasniti.
Hvala vam svima na odgovorima


Vrh
   
PostPostano: pet svi 06, 2011 8:55 am 
Offline

Pridružen/a: uto ožu 22, 2011 1:46 pm
Postovi: 63
Vozi: V50
Lokacija: Zagreb
Pažnja kod kupnje španera staznog remena:
Zamjenski španeri na ležaju imaju samo jedan red lagera, dok su na orginal volvovom dva reda.
Druga stvar: kučište na samom ležaju, po kojem klizi remen je kod zamjenskih izrađeno od plastike dok je na orginalu od željezne legure.
Nekad davno kupio zamjenski, dao oko 950 kn i nakon cca 10000 km kučište počelo po malo pucati. Sreća nisam bacio stari, tako da sam stavio ležaj od starog a napinjač od novog.
Pouka: bolje uzeti orginal volvo za još +500 kn, nego uzeti zamjenski dio. Naročito za takvu važnu stavku na autu.


Vrh
   
PostPostano: pet svi 06, 2011 10:51 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: čet pro 16, 2010 7:59 pm
Postovi: 137
Vozi: Ford Focus Mk1
Lokacija: Zagreb / Samobor
Citat:
Pažnja kod kupnje španera staznog remena:
Zamjenski španeri na ležaju imaju samo jedan red lagera, dok su na orginal volvovom dva reda.
Druga stvar: kučište na samom ležaju, po kojem klizi remen je kod zamjenskih izrađeno od plastike dok je na orginalu od željezne legure.
Nekad davno kupio zamjenski, dao oko 950 kn i nakon cca 10000 km kučište počelo po malo pucati. Sreća nisam bacio stari, tako da sam stavio ležaj od starog a napinjač od novog.
Pouka: bolje uzeti orginal volvo za još +500 kn, nego uzeti zamjenski dio. Naročito za takvu važnu stavku na autu.
Napomena:
To je možda bilo nekada, ali i sada je u originalnoj kutiji ono gore što sam poslao sa slikama, jer SKF pakira originalni rezervni dio (kao i SNR ili Ruville) te se dobije istovjetan dio.
Na žalost, promijene u rezervnim dijelovima se događaju redovito, ne samo po pitanju materijala, već i samih dimenzija.
Npr, kod PSA grupacije rolica kanalnog remena je imala vanjski promjer 36mm, a po novom ima 37mm.

Iz iskustva i prakse već znam kako dosta španera za Volvo proizvodi Kanadski proizvođač Litens i taj isti se nalazi i u gore navedenim kutijama, odnosno, gotovo svi renomirani proizvođači/pakirači pakiraju iste te, odnosno isto ono što se proizvodi za prvu ugradnju, odnosno, što se nalazi u originalnoj Volvo kutiji ili bilo kojoj drugoj

_________________
http://lageros-auto-moto.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 7 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan