S obzirom da je veliki servis općenito skup sport, često se ne mijenjaju također bitni dijelovi u samom radu remenske distribucije, pa su i zbog toga mogući problemi, a koje je neki puta onda teže detektirati iz prve, pa se onda izgubi dosta vremena na samoj detekciji, ali i živaca, te na kraju opet novaca.
Stoga ja uvijek preporučam zamijenu svega, bez obzira na sve, jer samo tako ste najsigurniji da oko toga više nećete imati problema sljedećih barem 100tkm, naravno, pod uvijetom da je sve napravljeno kako treba.
Pa evo kako stvari stoje po ovom pitanju:
Ukoliko se radi o natezaču kanalnog remena, onda postoje dvije vrste, ovisno o broju motora, odnosno od-do br. motora i to izgleda ovako:
Do broja motora 7794, natezač kanalnog remena je ovakav:
Cijena: SKF = 1.020,00 Kn/1kom (imam čak još jednoga na skladištu)
Od broja motora 7795, natezač kanalnog remena je ovakav:
Cijena: SKF = 780,00 Kn/1kom (također ga ima)
Inače, dobro je provjeriti i remenicu alternatora, s o bzirom da je ona također potrošni materijal i kako je to kuplung remenica, moguće je da i ona bude uzrok (uslijed svoje neispravnosti) trganja natezača, odnosno njegovog mehanizma, jer ima i takvih primjera.
Cijena: 450,00 Kn/1komad
To su cijene sa forumskim popustom isključivo za gotovinski način plaćanja.
Za rokove isporuke potrebno provjeriti unaprijed.
Uglavnom, kada vozilo ima dijelove poput ovih, pa iako je moguće možda zamijeniti samo rolicu, to je vrlo rijedak slučaj da je samo rolica otišla, uglavnom je to cijeli sistem otišao i zbog toga radi probleme, a inače, na velikom servisu, kada se mijenja, mijenja se sve i tako ste najsigurniji u ispravnost svega i mirni ste slijedećih nekoliko godina (5-6), ovisno i o kilometraži naravno.
_________________
http://lageros-auto-moto.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;