VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
zamijenio sam Rudlfa! http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=646 |
Stranica: 1/9. |
Autor/ica: | gonzo [ sri ruj 05, 2007 7:59 pm ] |
Naslov: | |
koliki ti je bio tlak turbine nakon instaliranja boost instrumenta |
Autor/ica: | iggy [ sri ruj 05, 2007 8:10 pm ] |
Naslov: | |
Citat: koliki ti je bio tlak turbine nakon instaliranja boost instrumenta
Pa čini mi se da je max do 0,7 bara ![]() |
Autor/ica: | gonzo [ sri ruj 05, 2007 8:18 pm ] |
Naslov: | |
to je ok ,javi kad pregledaju motor |
Autor/ica: | zlaya [ sri ruj 05, 2007 8:44 pm ] |
Naslov: | |
O hebote nemreš vjerovat koje sranje, šta reč neki uzrok sigurno mora postojat, da tlak je bio oko 0.65 što je normalno, fakat hebeni bed, Igy žalim te nemaš sreće ![]() ![]() |
Autor/ica: | mikey_rs [ sri ruj 05, 2007 9:04 pm ] |
Naslov: | |
Uf, stvarno mi je žal i tebe (radi novaca) i Rudolfa (radi boli). Mene je tak strah da meni nekaj ne ode jer sam konstantno u nekom sranju, al neću se jadat, tvoj problem je ipak veći. Želim ti čim manji račun. Javi rasplet. |
Autor/ica: | tcode [ sri ruj 05, 2007 9:14 pm ] |
Naslov: | |
Moje crne slutnje su se nažalost obistinile viewtopic.php?t=473&postdays=0&postorder=asc&start=120 (zadnji post na stranici) Fakat mi je žao. |
Autor/ica: | grimreaper [ sri ruj 05, 2007 9:19 pm ] |
Naslov: | |
Uh, stari moj! Stvarno nemas srece! ![]() Mozda da pocnes razmisljat o ovakvim rjesenjima: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1517434# Probaj pitat na slovenskom forumu, znam da su mi spominjali nekog lika koji dila dijelovima za Volveke, i da se spominjao T4 motor iz phase II modela u navodno besprijekornom stanju za 1000e (sa ugradnjom). To je bilo jos dok me drzala ideja da mozda u 40ku strpam nesto paprenije. |
Autor/ica: | tcode [ sri ruj 05, 2007 9:33 pm ] |
Naslov: | |
1000 eura sa ugradnjom je odlična cijena. |
Autor/ica: | KIKIR6 [ sri ruj 05, 2007 9:41 pm ] |
Naslov: | |
Ventil može pregorjeti zbog nekoliko razloga zbog kojih netreba mijenjati komplet motor,, a te su loše brtvljenje ventila uzrokovano gareži nakuplenoj na ventilu, a pošto je glava bila sređivana sumnjam na loše ošlajfane ventile ili oštečeno sjedište ventila, onda drugi uzrok mogu biti vodilice ventila, treči uzrok zaštopan ispušni sistem, te podizači ventila. Ali to budu dečki kod Biškupa vidli zakaj se to dogodilo,, ne vidim razlog da bi zbog toga trebal mijenjati motor,, jedino ako nisu popucale karike i zgrebale jako cilindar, kaj bi moglo biti jer u večini slučajeva kad pregori ventil kompresija je 0 bara, a klip bez ijedne karike može napraviti pritisak oko 2 bara. |
Autor/ica: | dgovorcin [ sri ruj 05, 2007 10:09 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Ventil može pregorjeti zbog nekoliko razloga zbog kojih netreba mijenjati komplet motor,, a te su loše brtvljenje ventila uzrokovano gareži nakuplenoj na ventilu, a pošto je glava bila sređivana sumnjam na loše ošlajfane ventile ili oštečeno sjedište ventila, onda drugi uzrok mogu biti vodilice ventila, treči uzrok zaštopan ispušni sistem, te podizači ventila.
Slučajno sam se našao na licu mjesta (mislim namjerno ali po nekom drugom, svom pitanju) kad se mjerila kompresija na Iggyevom autu. Dakle svi cilindri osim trečeg su imali kopresiju između 13 i 14 bara dok je treći napumpao samo na 2-3 bara. Dakle ne zvuči dobro za cilindar i pripadajuće mu karike. Ali to budu dečki kod Biškupa vidli zakaj se to dogodilo,, ne vidim razlog da bi zbog toga trebal mijenjati motor,, jedino ako nisu popucale karike i zgrebale jako cilindar, kaj bi moglo biti jer u večini slučajeva kad pregori ventil kompresija je 0 bara, a klip bez ijedne karike može napraviti pritisak oko 2 bara. No ono kaj je još gore od svega je činjenica da su, svječice bile u komi, a ova na trečem cilindu je bila crna ko mrki ugljen. Dakle taj cilindar je neko vrijeme lijepo natapao benzin, što je smrt za cilindar i karike. Mislim da bi tu mogao biti uzrok lošoj kompresiji. Al bumo vidli kaj buju dečki našli kad otpreju mašinu. Šteta bi bilo da je smrt tog cilindra izazvala loša/neispravna svjećica. Znam neke primjere kada su neodgovarajuće svjećice napravile rupe u klipu. S time se nije za zezati. |
Autor/ica: | dugi [ sri ruj 05, 2007 10:51 pm ] |
Naslov: | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor/ica: | akiaki [ sri ruj 05, 2007 11:11 pm ] |
Naslov: | |
uh iggy, fakat mi je žao da poslije havarije koja je bila ista kao i moja nemaš ni ti mira... uh kvragu, držim fige da bu sve ok, sretno! |
Autor/ica: | dgovorcin [ čet ruj 06, 2007 12:02 am ] |
Naslov: | |
Malo sam čeprkao po netu glede tvog jada i našao na tri kompletna motora. ![]() |
Autor/ica: | iggy [ čet ruj 06, 2007 6:36 am ] |
Naslov: | |
Citat: Ventil može pregorjeti zbog nekoliko razloga zbog kojih netreba mijenjati komplet motor,, a te su loše brtvljenje ventila uzrokovano gareži nakuplenoj na ventilu, a pošto je glava bila sređivana sumnjam na loše ošlajfane ventile ili oštečeno sjedište ventila, onda drugi uzrok mogu biti vodilice ventila, treči uzrok zaštopan ispušni sistem, te podizači ventila.
A ..bi ga, glava je navodno sređena kompletna kod majstora koji je navodno među boljima, koliko sam skužio svi dijelovi izmjenjani pa i podizači ventila svih 16. Da, prvi put kad su izgorili ventili nije uopće bilo kompresije, a sad je imao cca 2-3 bara na tom cilindru.Ali to budu dečki kod Biškupa vidli zakaj se to dogodilo,, ne vidim razlog da bi zbog toga trebal mijenjati motor,, jedino ako nisu popucale karike i zgrebale jako cilindar, kaj bi moglo biti jer u večini slučajeva kad pregori ventil kompresija je 0 bara, a klip bez ijedne karike može napraviti pritisak oko 2 bara. Brijem, ako budem morao mijenjati motor da ću onda tražiti T4. |
Stranica: 1/9. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |