VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

karike
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=5897
Stranica: 1/3.

Autor/ica:  kikiban [ čet stu 18, 2010 1:45 pm ]
Naslov:  karike

dali ko zna koliko bi koštala izmjena karika? :think:

Autor/ica:  tcode [ čet stu 18, 2010 1:56 pm ]
Naslov:  Re: karike

Ispravna izmjena karika podrazumijeva rastavljanje kompletnog motora, mjerenje bloka, strojna obrada bloka, ugradnja dijelova. A kada je motor otvoren, onda mijenjaš i sve ležajeve itd. Drugačije i kraće rečeno, generalno uređivanje motora. Koliko to košta ovisi tko ti to radi i sa kakvim dijelovima. U svakom slučaju nije jeftino.

Zašto misliš da su ti karike kaput?

Autor/ica:  kikiban [ pet stu 19, 2010 5:12 am ]
Naslov:  Re: karike

baca mi ulje kad otvorim čep, to su kakti prvi znaci da su karike otišle ili.... se možda varam? :pray:

Autor/ica:  tcode [ pet stu 19, 2010 8:40 am ]
Naslov:  Re: karike

Ma pusti priče. Otiđi na mjerenje propusnosti cilindara i sve ćeš znati, sve ostalo su samo puka nagađanja.

Autor/ica:  zlaya [ pet stu 19, 2010 8:50 am ]
Naslov:  Re: karike

Citat:
baca mi ulje kad otvorim čep, to su kakti prvi znaci da su karike otišle ili.... se možda varam? :pray:
Kiki prvo izmjeri kompresiju ako je manja od 10 bara onda su karike, kopresione, prati potrošnju ulja, ti motori oče papat ulje, u manualu je čak i normalno do 0.7 deci na 1 000 km potrošnja, rijetko ulje nije za taj motor, javi mi se imam za tebe odlično ulje koje sam ja sipao u svoj T4, odlično se podnosi s tim motorom u svim uvjetima 10w50, koristi ga tcode, gonzo a sam znaš s kakvim agregatima dečki raspolažu, ako je ogromna potrošnja ulja moguče da je do karika a moguče da je i turbo loš, PCV itd.........
Prati auto na gasu i abgasu kako se ponaša da li baca dim, plavi, bijeli, sivi , crni, pogledaj svječice u kakvom su stani na što izgledaju, uglavnom dok dođeš da su ti karike kaput prje moraš sve ostalo prvijerit, motor uvijek možeš otvorit i napravit generalku ali to ti treba biti zadnje za napravit i moraš biti 100% siguran da je sjeban jer popravak nije baš jeftin.
Ovo kaj ti ulje baca na čep, tj. ako si s bijelom majcom nagnut na njega i malo te zašprica kad otvoriš čep to je normalno, netrebaš se brinut, svaki tako radi,.
Uglavnom, prvo si nađi dobrog majstora, poštenog i nadasve poznavaoca Volvo motra pogotvo turbo, jerbo brzo ti izgore kesa hodajuči kod kojekakvih bacača graha "cane prebranac" je legenda među njima lol...
Prvo ulje..............

lp

zlaya

Autor/ica:  nenad [ pet stu 19, 2010 1:02 pm ]
Naslov:  Re: karike

Zlaya si ti siguran da na turbaku je kompresija preko 10bara :?:

Autor/ica:  tcode [ pet stu 19, 2010 1:46 pm ]
Naslov:  Re: karike

Citat:
Zlaya si ti siguran da na turbaku je kompresija preko 10bara :?:
A zašto ne bi bila, kakva je razlika da li je turbak ili atmo motor u pitanju?

Autor/ica:  kikiban [ pet stu 19, 2010 2:03 pm ]
Naslov:  Re: karike

fala, budem otišo na kompresiju to sam i tako planiro.

Autor/ica:  nenad [ pet stu 19, 2010 7:54 pm ]
Naslov:  Re: karike

Citat:
Citat:
Zlaya si ti siguran da na turbaku je kompresija preko 10bara :?:
A zašto ne bi bila, kakva je razlika da li je turbak ili atmo motor u pitanju?
Zato što atmo motori imaju kompresiju oko 11 a turbaci oko 8,5 ak se ne varam :wink:

Autor/ica:  tcode [ pet stu 19, 2010 8:05 pm ]
Naslov:  Re: karike

Citat:
Citat:
Citat:
Zlaya si ti siguran da na turbaku je kompresija preko 10bara :?:
A zašto ne bi bila, kakva je razlika da li je turbak ili atmo motor u pitanju?
Zato što atmo motori imaju kompresiju oko 11 a turbaci oko 8,5 ak se ne varam :wink:
E pa veliki majstore, varaš se ;). To o čemu ti pričaš je CR, tj. kompresijski omjer koji se izražava u ovom obliku: 11:1, odnosno 8.5:1, dok mi pričamo o kompresiji.

Autor/ica:  nenad [ pet stu 19, 2010 8:08 pm ]
Naslov:  Re: karike

Onda ti meni objasni kad ja uhvatim u ruke svoj no name kinez za mjerenje kompresije zašto na svako atmosfercu pokazuje puno veči (aj kad ja neznam več neznam :wink: )tlak nego na turbaku :?:

Autor/ica:  hal9000f [ pet stu 19, 2010 8:59 pm ]
Naslov:  Re: karike

Citat:
Onda ti meni objasni kad ja uhvatim u ruke svoj no name kinez za mjerenje kompresije zašto na svako atmosfercu pokazuje puno veči (aj kad ja neznam več neznam :wink: )tlak nego na turbaku :?:

Nisam to ni ja kuzio, pa da probam :-)

Moj TDI me natjero da istrazim.

Zato kaj kad mjeris kompresiju, turbina ne fila posto se vergla anlaserom (?)

A, kad uzmes omjer to izgleda ovako.

Kod mjerenja neturbaka stlacis 11 dijelova na 1, a kod turbaka stlacis samo 8.5 dijelova na 1.

Znaci ako si stlacio 11 dijelova u 1 dobijes veci tlak i zato kinez izmjeri vise.

E, a kad se to sve desava u voznji i kad turbina fila, onda kod turbaka u cilindar ude puno vise zraka i tlak je veci.

Autor/ica:  zlaya [ pet stu 19, 2010 9:08 pm ]
Naslov:  Re: karike

Onda s mojim nije neš uredu kad ima preko 12.5 na sva 4, od 10-13 je neka tolerancija, tak mi je Nikola Biškup objasnio, valjda se kuži u neki q kad ih popravlja.

Autor/ica:  gonzo [ pet stu 19, 2010 9:19 pm ]
Naslov:  Re: karike

10 donja granica a za 9,5 se može reć da su karike u banani.
mislim da je 13 kad je nov motor.


@neno
postoji statička i dinamička kompresija,ono kaj ti mjeriš sa svojim kinezom je dinamička i ona se izražava u barima.

Autor/ica:  nenad [ pet stu 19, 2010 9:40 pm ]
Naslov:  Re: karike

I tu sad nastaje problem jer na tom sranju piše ak se ne varam u barima pa mi niš više nije jasno :shock:
S druge strane sam kupio uređaj za mjerenje antifriza kod kojeg su skale s obje strane no s jedne je strane zaljepljna naljepnica u jednom smjeru a sa druge u drugom :!: Pa ti sad očitaj stvarnu vrijednost ak si frajer :D

Dobro ajde sad onda da mi da neko tvorničku specifikaciju koliki je tlak u barima kod turbaka a koliki kod atmo :?:

Stranica: 1/3. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/