Citat:
Citat:
Možda samo treba promijeniti baterijski uložak u samom ključu?
baterija ima veze samo ako ne radi daljinac, auto bi normalno palio
Tako je, no ja sam došao u situaciju iz naslova prije tjedan dana i promijenio bateriju, te vidi vrapca, problem je bio riješen. Auto je u jutro bio pred kućom.
No

, 'bem ti robiju, danas opet isto. Zapravo, skoro isto. Auto je bio na parkiralištu gdje se parking plaća, kod vrtića. Zamjena baterije za 20 kn u obližnjoj trgovini satova nije promijenila ništa. Odlazak doma po još jedan ključ, premiještanje baterija po ključevima ... i opet nula.
Onda je slijedila pretraga po forumima ...
http://mechanics.stackexchange.com/ques ... ed-it-by-h" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.eff.org/deeplinks/2015/04/h ... r-your-car" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volvo-forums.com/t13060-key-error.htm" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volvo-forums.com/index.php?s ... 3060&st=20" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://volvoforums.com/forum/volvo-s40- ... sage-9369/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=43567" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forums.swedespeed.com/showthread ... ency-Cause" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
U 21 sat odoh ja s šrafcigerom s velikom drškom, oba ključa, baterijskom svjetiljkom, šarafcigerom za skidanje poklopca rupe za ušarafiti "nastavak za vuču", mobitelom za pozvat' dobru dušu za šlepanje, sve u nadi da će isti imati uže kakvo ...
Ključ u bravu, opet ništa. Ključ iz brave van, jedno četiri puta jako brzo otključaj-zaključaj-otključaj-zaključaj preko ključa po tipkama ... gurnem ga opet u bravu i opali bez problema
Uopće nisam udarao, ni lupkao po ključu. Samo okrenuo. Čak nisam uopće pipnuo upravljač.
Sad nek mi netko kaže da je to mehanički kvar "ignitor switch"a ili "steering column"a, ili štogod drugo.
Jedino što mi govori je to da je program u glavnom ili nekom pomoćnom procesoru zaglavio u nedefiniranom stanju (nekakva nedefinirana petlja u programu) i da je brzom izmjenom "lock-unlock" funkcije preko ključa isti uspio preskočiti na funkcionalni dio programa i odblokirati nemogućnost pokretanja motora.
Sad, da sam izgooglao isto tjedan dana prije, ne bih posramljen klince vukao doma pjehaka. Nisam još uvijek presretan, jer mi se u glavi vrti što se sve može s tim softwareskim stvarima još bolje zakenjat'. A da sam tako zaglavio negdje u inozemstvu, ili samo stotinjak km dalje od kuće ?

Bez kakvog upotrebljivog google-searchala nikud više na put

Torba s alatom, torbetina s rezervnim dijelovima ... pa to je kao prije 25 godina kad sam vozio R-4
Danas je voziti auto s brdo elektronike isto kao i "svirati" gnjurcu po windowsima, ali kad se kvar dogodi u pripizdini, nema teleportacije do doma. Samo cipelcug.
Bilo bi lijepo pobrojati sve te bugove na jednome mjestu, isprintati ih, i staviti na rezervnu gumu, a ne nositi google-searchalo sa sobom. Ipak je ova moja kvrgetina iz 2004. godine već sigurno poznata po kojekakvim problemima, tamo gdje se takve informacije skupljaju.
A bilo bi i zanimljivo od autoindustrije, pošto je danas već sve u tehnici/tehnologiji upravljanja strojevima poznato, da isti objave open-source kodove starijih vozila, pa da kakvi freakovi malo unaprijede ovakve bugove, kad se već sami proizvođači ne žele zabavljati popravljajući ih. Ionako, čim istekne osnovna garancija, sve radimo na osobnu odgovornost (čitaj: o svom budžetu), a nakon izmjene hrpe dijelova, Bože pomagaj.