Sada je: čet lip 19, 2025 12:54 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 10 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet stu 11, 2010 7:53 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: pon tra 16, 2007 7:52 pm
Postovi: 203
Lokacija: Mostar
Može li mi neko reći kako se (ili može li uopće) izvaditi zaštitna mrežica u rezervoaru ulja za kočnice. Prošle godine na tehničkom pregledu su htjeli da provjere tačku vrenja ulja ali je ta mrežica smetala da se ubaci sonda. Pokušavali smo sa izvlačenjem, zakretanjem, ali nije išlo. Pustili su me na tehničkom zbog relativno mladog godišta auta. Za nekoliko dana mi slijedi tehnički pregled, pa da vidim kako da riješim problem ove mrežice.

Danas sam na tehnički vozio rođakovog golfa II, inače u veoma dobrom stanju, ali je pao baš na ulju za kočnice. Tačka vrenja je bila 135 C a donja granica je 155 C. Vjerujem da je u mom volvu ulje još uvijek debelo unutar tolerancije, ali bih volio znati u kakvom je stanju.

I koja je, zapravo, tačka vrenja novog ulja?

_________________
S60, 2,4l, 140 KS, 2002. automatik


Vrh
   
PostPostano: čet stu 11, 2010 8:20 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 8:54 am
Postovi: 6572
Vozi: V70
Lokacija: Zagreb
Kociono ulje zbog svojih specificnih svojstava podlozno je apsorbiranju vlage. Iako je kocioni sustav zatvoren uvijek dolazi do prodora vlage i nakon 2 do 3 godine znatno se smanjuje upotrebljivost kocnica. Do izrazaja to dolazi posebno ljeti kada su vanjske temperature visoke.


Nakon nekoliko uzastopnih jacih kocenja dolazi do stvaranja tzv. parnog cepa u kocionom sustavu.Vecina proizvođaca vozila preporuca kontrolu i izmjenu kocionog ulja svake 2 godine ili 30-ak tisuca kilometara.


:D

_________________
S40 TD 98'-2009-2011
850 R 96'-2011-2019
C70 2.0T 00'-2018-2020
V70 2.5T AWD 04'-2020-2024
740 2.0i 91'-2022-2024
740 2.3 turbo 90'-2022-...
XC90 4.4. V8 09'-2024-...


Vrh
   
PostPostano: čet stu 11, 2010 8:47 pm 
Offline
član VKH
član VKH

Pridružen/a: pon stu 09, 2009 9:14 am
Postovi: 81
Vozi: S60 2.4T 2001
Lokacija: Karlovac
Sto se tice ulja za kocnice, svaki put, al' bas svaki...kad dodjem na tehnicki, ulje ne "valja" al mi "progledaju kroz prste".
Bez obzira sto je ulje promijenjeno 2 tjedna prije tehnickog (sto je bio slucaj pocetkom ove godine), skupa s prednjim plocicama, promjenom gumica na svim kocionim klipovima.. Znaci, sve novo, ulje izmjenjeno u potpunosti...
E sad... :think:


Vrh
   
PostPostano: čet stu 11, 2010 8:52 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: ned stu 18, 2007 6:55 pm
Postovi: 420
Lokacija: zadar
na znam kakvo je ulje, ali ja sam mrežicu uspija izvaditi, i to trajno :D

_________________
855 TDI 96 manual


Vrh
   
PostPostano: pet stu 12, 2010 9:20 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
Citat:
Može li mi neko reći kako se (ili može li uopće) izvaditi zaštitna mrežica u rezervoaru ulja za kočnice. Prošle godine na tehničkom pregledu su htjeli da provjere tačku vrenja ulja ali je ta mrežica smetala da se ubaci sonda. Pokušavali smo sa izvlačenjem, zakretanjem, ali nije išlo. Pustili su me na tehničkom zbog relativno mladog godišta auta. Za nekoliko dana mi slijedi tehnički pregled, pa da vidim kako da riješim problem ove mrežice.

Danas sam na tehnički vozio rođakovog golfa II, inače u veoma dobrom stanju, ali je pao baš na ulju za kočnice. Tačka vrenja je bila 135 C a donja granica je 155 C. Vjerujem da je u mom volvu ulje još uvijek debelo unutar tolerancije, ali bih volio znati u kakvom je stanju.

I koja je, zapravo, tačka vrenja novog ulja?
mrežicu treba malo jače zapet sa malim šarafcigerom i ide van bez problema.
novo ulje treba imati oko 220-240C a sportska preko 260C i mjenjaju se u pravilu svake dvije godine.
ja sam sad stavio shell DOT5.1 i na ambalaži piše da se treba mjenjat svake godine.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: pet stu 12, 2010 10:08 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Citat:
Citat:
Može li mi neko reći kako se (ili može li uopće) izvaditi zaštitna mrežica u rezervoaru ulja za kočnice. Prošle godine na tehničkom pregledu su htjeli da provjere tačku vrenja ulja ali je ta mrežica smetala da se ubaci sonda. Pokušavali smo sa izvlačenjem, zakretanjem, ali nije išlo. Pustili su me na tehničkom zbog relativno mladog godišta auta. Za nekoliko dana mi slijedi tehnički pregled, pa da vidim kako da riješim problem ove mrežice.

Danas sam na tehnički vozio rođakovog golfa II, inače u veoma dobrom stanju, ali je pao baš na ulju za kočnice. Tačka vrenja je bila 135 C a donja granica je 155 C. Vjerujem da je u mom volvu ulje još uvijek debelo unutar tolerancije, ali bih volio znati u kakvom je stanju.

I koja je, zapravo, tačka vrenja novog ulja?
mrežicu treba malo jače zapet sa malim šarafcigerom i ide van bez problema.
novo ulje treba imati oko 220-240C a sportska preko 260C i mjenjaju se u pravilu svake dvije godine.
ja sam sad stavio shell DOT5.1 i na ambalaži piše da se treba mjenjat svake godine.

Hau jes nou, najbolje da pocnemo mijenjati ulje svaik 3 mjeseca.
Proizvodjaci se dosjetili kako povecati profit. Njima sigurno ne odgovara da ulje stoji po par godina u autu...

Molim cijenjene forumase da navedu koliko su puta culi za nesrecu izazvanu otkazivanjem kocnica zbog parnog cepa?
Ili barem za nesrecu u kojoj sumnjaju na problem starog ulja?

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
PostPostano: pet stu 12, 2010 12:42 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
da živiš u Tirolu ili u brdovitom području negdje u hr mislim da bi naglo promjenio mišljenje,ili da si temperamentan vozač koji voli brzu vožnju i koji voli kasno kočit pred zavoje znao bi o čemu pričam.
brda su jedan od razloga zašto su u austriji jako strogi po tom pitanju,a kod nas u hr to nije bitno jer se tehnički prolazi sa 100kn.
a to što piše na ambalaži da se treba mjenjat svake godine je samo preporuka proizvođača a onaj na tehničkom pregledu će ti reći da li je ulje za mjenjat ili ne.(osim ako mu ne uvališ 100kuna pa ga boli tuki za tvoje ulje.)

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: pet stu 12, 2010 2:35 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: pon tra 16, 2007 7:52 pm
Postovi: 203
Lokacija: Mostar
Citat:
Citat:
Može li mi neko reći kako se (ili može li uopće) izvaditi zaštitna mrežica u rezervoaru ulja za kočnice. Prošle godine na tehničkom pregledu su htjeli da provjere tačku vrenja ulja ali je ta mrežica smetala da se ubaci sonda. Pokušavali smo sa izvlačenjem, zakretanjem, ali nije išlo. Pustili su me na tehničkom zbog relativno mladog godišta auta. Za nekoliko dana mi slijedi tehnički pregled, pa da vidim kako da riješim problem ove mrežice.

Danas sam na tehnički vozio rođakovog golfa II, inače u veoma dobrom stanju, ali je pao baš na ulju za kočnice. Tačka vrenja je bila 135 C a donja granica je 155 C. Vjerujem da je u mom volvu ulje još uvijek debelo unutar tolerancije, ali bih volio znati u kakvom je stanju.

I koja je, zapravo, tačka vrenja novog ulja?
mrežicu treba malo jače zapet sa malim šarafcigerom i ide van bez problema.
novo ulje treba imati oko 220-240C a sportska preko 260C i mjenjaju se u pravilu svake dvije godine.
ja sam sad stavio shell DOT5.1 i na ambalaži piše da se treba mjenjat svake godine.
Gonzo, znači mrežica se samo izvuče, ne treba je zakretati u lijevo-desno?
A i mene interesuje kakvo je stanje ulja, bez obzira što ću najvjerojatnije proći na tehničkom.

_________________
S60, 2,4l, 140 KS, 2002. automatik


Vrh
   
PostPostano: pet stu 12, 2010 2:49 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
"Trkače" kočione tekućine su još više podložne navlačenju vlage, od tuda i kraći interval izmjene. Btw. KOČIONO ULJE ne postoji.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pet stu 12, 2010 2:53 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: pon tra 16, 2007 7:52 pm
Postovi: 203
Lokacija: Mostar
Citat:
Btw. KOČIONO ULJE ne postoji.
A dobro, to je udomaćeni izraz.

_________________
S60, 2,4l, 140 KS, 2002. automatik


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 10 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan