Sada je: uto lip 24, 2025 1:54 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 6 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto tra 06, 2010 11:42 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: uto ožu 02, 2010 11:45 pm
Postovi: 177
Vozi: S40 2.0T
Ugasio mi se par (tri) puta dok sam na semaforu čekao u ler gasu. Motor
inače pali iz prve, radi jako mirno, ne dimi u sumnjivim bojama, vrlo sam
zadovoljan, ali ovo sad što se triput ugasio mi je već pomalo sumnjivo.
Nije više slučajnost nego kvar. Tankam ono OMV 100-oktansko gorivo, pa
valjda nije zbog lošeg goriva?

Problem je i to što ne mogu reproducirati gašenje. Napravio sam oko 1000
km otkad sam ga kupio, triput se ugasio, nije nijednom bio hladan... ne znam.

Pred kraj tjedna, ako stignem, ću ga odvesti u MOTO-RIS na servis (tamo ga
je servisirao prethodni vlasnik) da pogledaju. Zna netko možda koliko bi me
dijagnoza kvara i eventualni popravci mogli koštati?


Vrh
   
PostPostano: čet tra 08, 2010 2:57 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet sij 24, 2008 11:22 am
Postovi: 1232
Vozi: tečetri
Lokacija: Zadar
vjerojatno ti je začepljena cjevčica (vakuumić) od ler gasa, to je ona mala cijev sto it motora ide na usisni slauf, ili ona ili prihvat iste na usisnom slaufu, kod mene bilo isto, doduse 1.8 motor.
Kupio sam komad nove cijevi, i ocistio prihvat na slaufu i sve 5

utrosak 9kn! :mrgreen:

_________________
slika


Vrh
   
PostPostano: čet tra 08, 2010 9:28 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: uto ožu 02, 2010 11:45 pm
Postovi: 177
Vozi: S40 2.0T
Hvala na sugestiji... pogledati ću.


Vrh
   
PostPostano: ned tra 11, 2010 1:23 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: uto ožu 02, 2010 11:45 pm
Postovi: 177
Vozi: S40 2.0T
Nisam se još stigao pozabaviti s problemom, ali danas sam stajao 10 minuta u koloni
za Jakuševac pa sam se malo igrao sa ler gasom i kuplungom.

Čini mi se da je problem u tome što okretaji previše padnu kad se otpusti gas i stisne
kuplung... nekad padnu do 750-800 gdje i trebaju biti a nekad nastave padati do 500,
gdje auto naglo doda gas da se spasi :D što očito nekad uspije, nekad ne.

Snimio sam mobitelom... nisam uspio postići da se ugasi, ali vidi se povremeni pad na
500 okretaja, naglo automatsko dodavanje gasa, pa opet otpuštanje dok auto "gađa"
svojih 750.

http://www.youtube.com/watch?v=rEhFMds7TG4" onclick="window.open(this.href);return false;


Vrh
   
PostPostano: ned tra 11, 2010 5:48 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet sij 24, 2008 11:22 am
Postovi: 1232
Vozi: tečetri
Lokacija: Zadar
potpuno ista stvar mi se događala i nakon čišćenja sve 5
al moze vrlo lako bit da je i motorić pd ler gasa! nađi vremena pa probaj :D

_________________
slika


Vrh
   
PostPostano: čet tra 22, 2010 5:33 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: uto ožu 02, 2010 11:45 pm
Postovi: 177
Vozi: S40 2.0T
Bio u MOTO-RIS-u jučer, kažu da su riješili problem, očistili su neki
senzor, naplatili sat rada... vidjeti ćemo.

Tebi okretaji normalno padaju na 500/min? Na koliko ti automatika
okida i diže okretaje? Po mom mišljenju 500 je vrlo nisko, motor 2.0T
već trokira na tim okretajima, imalo bi više smisla da je donja granica
na 600 ili tu negdje?

Ovaj moj problem se iskazuje pri naglom otpuštanju gasa pri niskim
okretajima, recimo 1500/min. Npr. ako ga pet puta dignem na 1500 i
maknem nogu, četiri puta će se zaustaviti na 700 a jedamput će pasti
na 500. Od deset ili dvadeset puta kad padne na 500, jednom će se
ugasiti.

Vidjeti ćemo što će biti sad kad je bio na servisu.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 6 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan