Sada je: pon lip 16, 2025 6:33 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 19 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: ned vel 07, 2010 7:37 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned vel 07, 2010 6:35 pm
Postovi: 43
Vozi: v70 aut .2002g 170hp
Lokacija: Bijeljina
MOJ PROBLEM JE SLEDEĆI;KADA UBACIM KLJUČ U KONTAKT BRAVU I OKRENEM ISTI NORMALNO SE UPALE SVE LAMPICE I ČUJE SE ONO ZUJANJE I NEKA SKLOPKA .KADA OKRENEM KLJUČ U KRAJNJI POLOŽAJ (TJ.STARTOVANJE MOTORA) NE DEŠEVA SE NIŠTA A TREBAO BI DA VERGLA?! :( (PS MJENJAČ JE U ''P'' POLOŽAJU I STISNUTA KOČNICA)DALI JE U PITANJU KONTAKT BRAVA ILI NEŠTO DRUGO?MOŽE LI SE TO POPRAVITI PO SUSTEMU ''URADI SAM'' ILI SE MORA MIJENJATI CIJELA BRAVA AKO JE ONA U PITANJU?? :doh:


Vrh
   
PostPostano: ned vel 07, 2010 8:01 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Pošto je kod tebe automatic mogao bi i "shift lock"stvarati probleme.Ajde probaj ga upaliti.Probaj ga upaliti u položaju N.Teško je to otkriti ovako na daljinu

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: ned vel 07, 2010 8:12 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned vel 07, 2010 6:35 pm
Postovi: 43
Vozi: v70 aut .2002g 170hp
Lokacija: Bijeljina
probao sam ga paliti i u ''N'' položaju. koja je funkcija tog shift locka?


Vrh
   
PostPostano: ned vel 07, 2010 8:25 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned vel 07, 2010 6:35 pm
Postovi: 43
Vozi: v70 aut .2002g 170hp
Lokacija: Bijeljina
sada sam ga upravo upalio :drool: u položaju mjenjač ''N'', zatim i u položaju ''P'' sve radi normalno. HVALA!!! 20:15h.dali je ovo neki predznak za ozbiljniji problem? :clap: :clap: :clap: :clap:


Vrh
   
PostPostano: ned vel 07, 2010 9:16 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Muči te takozvani pn swich :D Da se popraviti sa ipak ponešto znanja :D Malo potraži po netu za svoj model i ja ču pa kad nađem stavim ovdje :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: ned vel 07, 2010 9:19 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Funkcija "shift locka" je čisto sigurnosne naravi da ti onemoguči nehotično paljenje auta a i prebacivanje mjenjača,hoče reč auto niti možeš upaliti niti prebaciti mjenjač bez stisnute pedale kočnice

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: ned vel 07, 2010 9:36 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
http://www.redlinemotive.com/store/repl ... ety+Switch" onclick="window.open(this.href);return false;

Evo zafrkava te ovaj dio e sad ak se da popraviti ko na starijim tipovima na konju si :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: ned vel 07, 2010 9:51 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Privitak:
v70.jpg
v70.jpg [ 380.76 KiB | Pogledano 2938 puta. ]
Ovo pod brojem 4

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: ned vel 07, 2010 10:25 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned vel 07, 2010 6:35 pm
Postovi: 43
Vozi: v70 aut .2002g 170hp
Lokacija: Bijeljina
ovo se nalazi pretpostavljam sa gornje strane mjenjača,dali je problem skinuti taj dio (zbog pristupačnosti) i šta treba uraditi na njemu da profunkcioniše,ako se uopšte može reparirati?ako ne, znaš li koliko košta novi dio sa zamjenom aprox...DALI SMIJEM KRENUTI NA PUT SA OVAKVIM AUTOM NEKIH 400KM?HVALA PUNO NA ULOŽENOM TRUDU!!! :D


Vrh
   
PostPostano: ned vel 07, 2010 10:33 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4488
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Vjerojatno je velika razlika ,ali na mom automatiku (740) kad ga palim u P položaju nikad ne stiščem kočnicu ,a i tak mi mislim piše u knjižici. Kočnicu stisnem tek kad idem mjenjat iz P u druge brzine. Kaj se kod novijih automatika mora držat kočnica kad se pali auto :?:

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: ned vel 07, 2010 10:57 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Evo ti načelno opis popravka tog dijela
http://www.ktioffroad.com/2007/09/23/ne ... 200-in-4h/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nije za volvo ali princip je isti.Cijenu neznam imaš je na onom gornjem linku koji sam ti poslao u Americi.Jel če izdržati 400 km neznam sory ali nisam vidovit :D

Dugi da na novim autima treba držati kočnicu kad se prebacuje iz P ili N u neki drugi položaj :D

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: ned vel 07, 2010 11:21 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4488
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Citat:
Evo ti načelno opis popravka tog dijela
http://www.ktioffroad.com/2007/09/23/ne ... 200-in-4h/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nije za volvo ali princip je isti.Cijenu neznam imaš je na onom gornjem linku koji sam ti poslao u Americi.Jel če izdržati 400 km neznam sory ali nisam vidovit :D

Dugi da na novim autima treba držati kočnicu kad se prebacuje iz P ili N u neki drugi položaj :D
Ja sam pitao kaj se mora držat kočnica kad se pali auto :roll: :?:

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
PostPostano: pon vel 08, 2010 12:12 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto lip 12, 2007 12:03 pm
Postovi: 2022
Vozi: XC90 2.5T
Lokacija: Jaska
Citat:
Citat:
Evo ti načelno opis popravka tog dijela
http://www.ktioffroad.com/2007/09/23/ne ... 200-in-4h/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nije za volvo ali princip je isti.Cijenu neznam imaš je na onom gornjem linku koji sam ti poslao u Americi.Jel če izdržati 400 km neznam sory ali nisam vidovit :D

Dugi da na novim autima treba držati kočnicu kad se prebacuje iz P ili N u neki drugi položaj :D
Ja sam pitao kaj se mora držat kočnica kad se pali auto :roll: :?:
Dugi ti ne trebaš držati kočnicu, čak možeš i prebaciti bez kočnice iz N u D ili iz P u R 8)


Vrh
   
PostPostano: pon vel 08, 2010 10:06 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Sad sam se i ja izgubio više u tim automaticima :mrgreen:
MIslim da "shift lock"znači da se nemože mjenjač pomaknuti dok ključ nije u bravi niti se može izvaditi dok se ne stavi mjenjač u P

Ako neko zna bolje nek me ispravi :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pon vel 08, 2010 10:27 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 7:47 pm
Postovi: 4488
Vozi: 740 GL ,1989......S90 3.0 24v
Lokacija: Donja Bistra
Citat:
Citat:
Citat:
Evo ti načelno opis popravka tog dijela
http://www.ktioffroad.com/2007/09/23/ne ... 200-in-4h/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nije za volvo ali princip je isti.Cijenu neznam imaš je na onom gornjem linku koji sam ti poslao u Americi.Jel če izdržati 400 km neznam sory ali nisam vidovit :D

Dugi da na novim autima treba držati kočnicu kad se prebacuje iz P ili N u neki drugi položaj :D
Ja sam pitao kaj se mora držat kočnica kad se pali auto :roll: :?:
Dugi ti ne trebaš držati kočnicu, čak možeš i prebaciti bez kočnice iz N u D ili iz P u R 8)
Znam ja da nije nužno držati kočnicu ,i probal sam ja to par puta ,mene više zanima jel to pametno za getribu ili nema nikakvih posljedica.

_________________
15% popusta na servis vašeg omiljenog automobila : 100 kuna
15% popusta pri kupnji rezervnih djelova za vaš omiljeni automobil : 100 kuna
Upoznati nove ljude i prijatelje :Neprocjenjivo




Volvo for Life


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 19 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan