Sada je: pon lip 03, 2024 11:24 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. 850 2.4, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 44 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: ned pro 06, 2009 2:50 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Pitanje je prije svih upućeno nenadu. Promijenio sam sva vakum crijeva (i sva su uštekana), ali se i dalje događa slijedeće: prilikom šaltanja kad skineš nogu s gasa, broj okretaja umjesto da odmah padne, naraste. Također, kad se motor potpuno ugrije, ler gas je malo veći :o (ali još uvijek ispod 1.000). ECU ne pokazuje nikakvu indikaciju, sve normalno. Auto inače ide normalno. Ima li netko slično iskustvo :?:

_________________
850 T-5


Zadnja izmjena: olle, dana/u ned pro 06, 2009 10:11 pm, ukupno mijenjano 2 puta.

Vrh
   
PostPostano: ned pro 06, 2009 6:57 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
probaj očistit ler gas ventil.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: ned pro 06, 2009 10:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Citat:
probaj očistit ler gas ventil.
Hvala gonzo. Preko tjedna ne stižem ništa jer imam jako malo slobodnog vremena, jel možeš napisat koju riječ više kao putokaz. Nisam lijen, ali u VADIS-u pod mojom oznakom motora ili brojem šasije ne mogu naći ništa jer ne postoji :o

_________________
850 T-5


Vrh
   
PostPostano: ned pro 06, 2009 10:37 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
slika
skini ga i našpricaj ga dobro sa carburator cleanerom ili nečim sličnim.
na peugeotu sam to morao jako često raditi. :? ali bar je uvjek pomoglo :lol:

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
PostPostano: ned pro 06, 2009 10:44 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto lip 12, 2007 12:03 pm
Postovi: 2022
Vozi: XC90 2.5T
Lokacija: Jaska
Mislim da ne moraš ništa čistiti, prije nekoliko dana sam imao priliku provozati 850 t5 koji je imao slične simptome, problem je bio u crijevu koje se spaja na motorić ler gasa (nadam se da sam dobro napisao :D ), riješenje je bilo stavljanje šelne i malo jače pritezanje.
Nenad je upoznat sa tim problemom pa će on točnije napisati koje je to crijevo, gdje se spaja i štajaznamveć.


Vrh
   
PostPostano: ned pro 06, 2009 11:02 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Citat:
slika
skini ga i našpricaj ga dobro sa carburator cleanerom ili nečim sličnim.
na peugeotu sam to morao jako često raditi. :? ali bar je uvjek pomoglo :lol:
Thks brate. Iduća nedjelja ujutro je za to.

_________________
850 T-5


Vrh
   
PostPostano: ned pro 06, 2009 11:03 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Citat:
Mislim da ne moraš ništa čistiti, prije nekoliko dana sam imao priliku provozati 850 t5 koji je imao slične simptome, problem je bio u crijevu koje se spaja na motorić ler gasa (nadam se da sam dobro napisao :D ), riješenje je bilo stavljanje šelne i malo jače pritezanje.
Nenad je upoznat sa tim problemom pa će on točnije napisati koje je to crijevo, gdje se spaja i štajaznamveć.
Hvala, ali crijeva sam sva promijenio, ispravne šelne provjerio, a neispravne zamijenio.

_________________
850 T-5


Vrh
   
PostPostano: ned pro 13, 2009 1:36 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Očistio / oprao sa carburator cleanerom, nove šelne i podihtano s Locktiteom, opet isto. Prilikom šaltanja broj okretaja poraste za cca 300 - 500. Kad se motor starta radi na leru od otprilike 800 okretaja, a kad se ugrije poraste na cca 900 i sporo pada nakon otpuštanja gasa. Zamijenjen je kuplung, a prije toga je sve radilo o.k. Dakle, nekaj su meštri sjebali. Ima još kakvih ideja :?:

_________________
850 T-5


Zadnja izmjena: olle, dana/u pon lip 27, 2011 8:12 am, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
PostPostano: ned pro 13, 2009 2:03 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Provjeri da li se gas sajla vraća dovoljno brzo i glatko, da nije bužir negdje presavinut ili stisnut.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: ned pro 13, 2009 2:31 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Citat:
Provjeri da li se gas sajla vraća dovoljno brzo i glatko, da nije bužir negdje presavinut ili stisnut.
Hm, pogledat ću, već mi je palo na pamet da šteka pedala gasa pa sam stavio malo tovatne masti jer je sve bilo suho ko barut.

Provjerio, doktori bi rekli nalaz negativan, sajla se vraća uredno :? . Malo se provozao, problem nestaje na većem broju okretaja inače isto :? . Nažalost nemam više garažu inače bi si sve napravio sam jer mi je nadrimajstora već dosta :evil: (a nažalost, kuplung si ne mogu promijeniti sam). Svaki put nakon bilo kakvih radova sjebu nešto drugo. Tak je i prošli put ler bio na 1300 rpm jer vakum crijevo ispod usisne grane nisu uštekali. Ne znam kak se voze ljudi koji si sami neznaju niš popravit, to mi stvarno nije jasno isto kak mi nisu jasni ni kvaziautomehaničari kojima nakon popravka fali pol šarafa.

_________________
850 T-5


Vrh
   
PostPostano: pon pro 14, 2009 2:06 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto sij 15, 2008 10:09 am
Postovi: 209
Lokacija: Samobor
Ne fali njima, majstori imaju viška šerafa i ostalih dijelova!

_________________
S70 2.5 TDI (Trese Do Iznemoglosti) - I to službena kola...


Vrh
   
PostPostano: sub pro 19, 2009 6:40 am 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: ned pro 13, 2009 6:54 am
Postovi: 197
Vozi: 850 T5 SW R design
Lokacija: Krasica-Rijeka Highland
Olle jesi rjesio to sa okretajima meni se pocelo to isto dogadjati samo sta jos nista nisam dirao,mozda nevazno ali secuje oko motorica na jednome dijelu kao da vuce vakum,prepipai sam onako nabrzinu ali nisam nista nasao,a mozda je od samog usisa zvuk.

_________________
...nafta u podrum...plin u kuhinju...a benzin u garazu...


Vrh
   
PostPostano: sub pro 19, 2009 4:03 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Citat:
Olle jesi rjesio to sa okretajima meni se pocelo to isto dogadjati samo sta jos nista nisam dirao,mozda nevazno ali secuje oko motorica na jednome dijelu kao da vuce vakum,prepipai sam onako nabrzinu ali nisam nista nasao,a mozda je od samog usisa zvuk.
Nisam ništa riješio jer nisam imao kad, a sad pogotovo kad je zatrpao snijeg. Čekam bolje dane :wink: . Treba uzeti par sati i sva crijeva prekontrolirati ispočetka jer je najvjerovatnije problem tu negdje. Prije promjene kuplunga sve je šljakalo dobro, a s kuplungom to nema veze nego s tim kaj su šlampavci sve kaj su morali poskidat, vratili na brzinu da budu što prije gotovi :evil: .

_________________
850 T-5


Vrh
   
PostPostano: uto pro 22, 2009 12:01 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 1:39 pm
Postovi: 732
Vozi: Volvo 850 2.0 GLT
Lokacija: Karlovac
Neznam jesam fdje je topic na istu temu, ali nije bitno!
Slican problem je kod mene bio! :) Ali sam ga rijesio, naravno! 8)
Imas crijevce, ispod usisne grane, tocnije izmedju lijeve strane usisne grane i rezervoara ATF-a na servo pumpi.
Dobro moras pogledat, posto je nedostupno crijevo, tj crijevo se natakne na pipac koji viri iz usisne grane, ima nekakav zglob to crijevo. I ide ispod grane.
Uglavnom, najbolje je granu skinut. Zato sto ces selnu i crijevo nekako skinut, ali stavit - to je muka!
Kao sto sam rekao, imao sam isti problem i time ga rijesio! :wink:

_________________
Ron@ld

850 GLT 2.0 T(urbo)5


Vrh
   
PostPostano: čet pro 24, 2009 7:18 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pet vel 20, 2009 7:09 pm
Postovi: 696
Vozi: 850 T-5
Lokacija: Zagreb
Citat:
Neznam jesam fdje je topic na istu temu, ali nije bitno!
Slican problem je kod mene bio! :) Ali sam ga rijesio, naravno! 8)
Imas crijevce, ispod usisne grane, tocnije izmedju lijeve strane usisne grane i rezervoara ATF-a na servo pumpi.
Dobro moras pogledat, posto je nedostupno crijevo, tj crijevo se natakne na pipac koji viri iz usisne grane, ima nekakav zglob to crijevo. I ide ispod grane.
Uglavnom, najbolje je granu skinut. Zato sto ces selnu i crijevo nekako skinut, ali stavit - to je muka!
Kao sto sam rekao, imao sam isti problem i time ga rijesio! :wink:
Mislim da nije to. Takav slučaj sam već imao, doduše crijevo je potpuno ispalo. Kad to crijevo nije uštekano tada imaš povišen ler gas na oko 1300 rpm. To se crijevo može nataknuti i bez skidanja usisne grane, treba samo malo savinuti gornje crijevo od rashladnog sustava ili ga skinuti na kileru i podići u zrak, iscurit će malo antifriza, ali zanemarujuće. Tada je moguće pristupiti rukom i nakon jedno pola sata pokušaja uspiješ :wink: . Naravno, na taj način ne možeš stavit šelnu. Vidiš, vidiš, možda je problem u tome kaj nema šelne pa malo vuče neki falš zrakić, hm. Probat ću to ponovo pogledat.

_________________
850 T-5


Zadnja izmjena: olle, dana/u čet pro 24, 2009 10:21 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 44 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan