Citat:
Il ja il ti ne čitamo dobro ili ne govorimo o istom autu....
Onda si trebao linkati sa youtubea taj obični holden clubsport sedan, a ne walkinshaw-ov, jer uistinu ne pričamo o istom autu i o cijeni istog, jer linkovi su ti onda jedno a izjave drugo, a ponajmanje onda uspoređivanje tog od 60ak tisuća aussiesa i 317kW tog običnog sa RS6 sa 426kW, to je nebo i zemlja...
Da razjasnimo: Clubsport R8 sa 317kW je 63k aud, cijene dodataka sam stavio u prethodnom postu i sa kompresorom i ostalim stvarima koje se ticu motora dodatak je ~20k aud (ne zanimaju me enormni kotaci, glupi otvor na haubi i ostalo), W427 je 155k aud. Jesmo se sad nasli?
Citat:
I još jednom pregledaj svoj prvi link prvog posta i pažljivo poslušaj od 3.40 do 4.00
U pravu si za w427, ali kao što vidiš, nije ni ovaj obični puno jeftiniji...
Da prevedem sto je rekao? Dakle, kaze momak da je ovaj sa svim dodacima oko 100k aud. Makni felge, vece kocnice i haubu, gdje si?
Citat:
Edit - sad si se ti našao uvrijeđen što sam izvrijeđao ono što se tebi sviđa.....
Nisam ga vozio, ali opet kad se držiš top geara, poslušaj si opet zadnjih 2.5 minute prvog linka pa slušaj šta kaže za handling i ostalo. I ne nije mi bitno vrijeme tog auta na stazi nego moja percepcija istog, dakle kad sjednem u auto pa ga provezem nekim svojim cesticama, onda tek gradim neko pravo mišljenje o istom, a ovog nisam vozio, niti me privlači, a ono što sam napisao tu za superchargeda, ponavljam, napisao sam po preslušavanju dojmova top gearovaca iz njihovih testiranja istog; a btw probao sam dovoljno američkih automobila (čitaj gumenjaka

) i sl. mudrolija sa ovjesom starim 100 godina da bih stekao to mišljenje koje imam o ponašanju istih u zavojima, na PRAVOJ cesti, a ne ispeglanim stazama gdje svi oni hendlaju dobro; a za CESTU u njemačkoj koju spominješ (ako mislimo na isto), to nije cesta, to je Bog svih cesta, mjesto gdje se vidi jel to auto ili razvikani sepet.
Zasto bi se pobogu nasao uvrijedjenim? Jedino ne volim neargumentirano raspravljanje. Dakle, formiras misljenje nakon voznje, a ovog nisi vozio. Kako onda znas da je samo dobar na ravnom? Na tom "bogu svih cesta" je ovaj australac i podesavan, no nije li tako i sa 95% danasnjih auta? Ono sto hocu rec je da mene osobno boli ljevo jaje dal auto prodje krug za 11:53 ili 11:57. To je neki vrijeme koje je postavio vozac X u uvjetima Y na cesti koju vjerojatno nikad u zivotu necu vidit. Da li bi ja (uzevsi u obzir svoje znanje, mogucnosti, ocekivanja i sve ostalo) mogao reci da je audi na cesti X bolji ili ne? Gotovo sam siguran da ne. A da li je ponasanje auta drugacije? To vrlo vjerojatno da, i pitanje je sto bi mi veci osmjeh stavilo na lice. Stavio bi novce da bi to ovdje bio australac.
Izgled je takav da polarizira misljenja. Naravno da je nekom grozan, no meni se svidja. Mozda zbog cinjenice da nije S-line, R-design, AMG ili M paket u kombinaciji sa osnovnim motorom, vec da se radi ipak o malo ostrijoj igracki. Naravno, ostao bi kod stylinga obicnog Clubsporta R8, i to po mogucnosti crnog
