VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

2.0T - cukanje
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=4014
Stranica: 1/2.

Autor/ica:  iggy [ pon ruj 14, 2009 6:02 pm ]
Naslov:  2.0T - cukanje

Zadjih par dana primjetim da mi auto, naj češće u drugoj, negdje između 1500-2000 rpm cukne, jednom ili dva puta i dalje sve 5. Znači, prelazim hupser, nije mi za prebaciti u prvu i pri dodavanj gasa cuk - cuk. U drugim brzinama ne primjetim to jer se u višljim brzinama ne vozim na tako niskim okretajima.
Jel netko imao takva iskustva, jel nešto zbog čega bih se trebao brinuti?

Autor/ica:  tcode [ pon ruj 14, 2009 6:26 pm ]
Naslov:  Re: 2.0T - cukanje

Uvijek ili ponekad?

Što god da je, na niskim okretajima se događa i to je dobro, teško da može napraviti štetu (čisto da te bar malo utješim :)).

Autor/ica:  iggy [ uto ruj 15, 2009 6:57 am ]
Naslov:  Re: 2.0T - cukanje

Citat:
Uvijek ili ponekad?

Što god da je, na niskim okretajima se događa i to je dobro, teško da može napraviti štetu (čisto da te bar malo utješim :)).
Pa mislim da je gotovo uvijek.

Autor/ica:  zlaya [ uto ruj 15, 2009 8:12 am ]
Naslov:  Re: 2.0T - cukanje

Citat:
Citat:
Uvijek ili ponekad?

Što god da je, na niskim okretajima se događa i to je dobro, teško da može napraviti štetu (čisto da te bar malo utješim :)).
Pa mislim da je gotovo uvijek.

Si pregledao svjećke, bobine, kablove.... :?:

Autor/ica:  iggy [ uto ruj 15, 2009 7:44 pm ]
Naslov:  Re: 2.0T - cukanje

Nisam još, budem za vikend. A šta da gledam, fizička oštećenja !?

Autor/ica:  franjo [ uto ruj 15, 2009 8:21 pm ]
Naslov:  Re: 2.0T - cukanje

Kablove pogledaj po noći, upali auto, digni haubu i ako vidiš "struju" kako prolazi kroz kablove vrijeme je za zamijenu. Svijećice izvadiš i pregledaš, za bobine ne znam kako ih prekontrolirati.

Autor/ica:  MARTY [ uto ruj 15, 2009 8:22 pm ]
Naslov:  Re: 2.0T - cukanje

Citat:
Nisam još, budem za vikend. A šta da gledam, fizička oštećenja !?
Pogledaj definitivno kablove dal ima znakova probijanja. :?:
sviječke zamjeni ak su prošle popriličan broj km :?:
ja sam ti imao takve slučajeve u firmi, kod ugradnje plina na raznim vozilima
i najčešče je bilo do struje,nije loše pogledat zaklopku gasa jer se znaju zašmirat
do j...a,sprej i čišćenje :idea:

Autor/ica:  iggy [ pon lis 26, 2009 2:55 pm ]
Naslov:  Re: 2.0T - cukanje

Danas, poslije dugog vremena :cry: , sjednem u Volvo i idem se malo provozati :auto-driving: , a on cuka li cuka, i u prvoj i u drugoj, trećoj, sve do nekih 3500-4000 rpm. Ja ono lud :angry-screaming: , baš se htio malo izguštat :angry-cussingblack: :angry-banghead: a on kašlje ko lud.
Onda sam ulovio malo prostora na branimirovoj i razvukao ga u prvoj i drugoj do crvenog i u trećoj samo do 130km :auto-layrubber: (ipak sam u gradu) i onda se smirio. Čak kada sam se vraćao doma mislim da nije niti jednom cuknuo (mali oće da mu se vadi mast). Nisam imao previše vremena za testiranja, morao sam doma, ali budem izašao malo na obilaznicu čim ulovim vremena.
Inače, zadnjih mjeseci auto se jako malo vozi (mislim da je ove godine napravio samo cca 2tkm), zna stajati i po desetak dana u dvorištu, a i kad ga žena ili šogor malo provozaju, to je kilometar ili dva po kvartu, bez visokih okretaja, tako da mislim da je vjerojatno to uzrok cukanju.

Autor/ica:  MARTY [ pon lis 26, 2009 10:15 pm ]
Naslov:  Re: 2.0T - cukanje

Definitivno nije dobro da stoji a đir po obilaznici da ga malo propušeš nije loša ideja.
Jesi pogledal struju onaj neki vikend i ostale moguče uzroke :?:

Autor/ica:  iggy [ uto lis 27, 2009 8:22 am ]
Naslov:  Re: 2.0T - cukanje

Citat:
Definitivno nije dobro da stoji a đir po obilaznici da ga malo propušeš nije loša ideja.
Jesi pogledal struju onaj neki vikend i ostale moguče uzroke :?:

Ma nisam još. :oops:

Autor/ica:  vejan [ pet sij 08, 2010 7:29 pm ]
Naslov:  Re: 2.0T - cukanje

odi na autostradu :D i pročisti ga :lol: ,daj mu malo da dođe do izrazaja :dance: u trećoj,četvrtoj,i ako se moze petoj
auto voli kad ga se svako palo iscjedi :violin:

Autor/ica:  iggy [ ned sij 10, 2010 5:42 pm ]
Naslov:  Re: 2.0T - cukanje

Evo danas uhvatih malo vremena da probam propuhati auto. Išao sam od Domovinskog mosta obilaznicom do Sv. Helene i natrag, uz konstatno gaženje u 3., 4. i malo u 5. Ono, vožnja u visokim okretajima, šaltanje pri blokadi (3. - 160kmh, 4.-210kmh). Nisam mjerio kilometražu, ali brijem da je za propuhavanje dosta, međutim kad sam se vratio u grad, opet cuka.
Pri jednom pokušaju naglog starta iz mjesta u prvoj se kao gušio, i onda kao da nešto probije i auto krene kao lud. Druga na gaženju bez problema, jedino je kuplung malo zasmrdio, čuni mi se.
Niš, mislio sam ovaj tjedan kod Biškupa (znate li jel Nikola još uvijek radi?), pa nek oni vide šta je. Usput bih htio riješiti i onaj famozni vu-vu-vu zvuk.
E da, kad sam se vratio doma skužio sam da mi je izbacio ulja na šipkici. nemam pojma jel šipkica bila dobro stisnuta i jel to normalno kad se autu vadi mast?!
slika

E da, još nešto. Kvar centralnog i daljinskog zaključavanja se sam popravio! Danas sam vratio nazad onaj modul i daljinsko radi, ostaje zaključan, jedino stražnja vrata ne otvara. Mislim da to treba malo podmazati, jer se i ručno teško diže ručica za zaključavanje.

Autor/ica:  tcode [ ned sij 10, 2010 7:16 pm ]
Naslov:  Re: 2.0T - cukanje

Izvadi bobine i dobro ih pregledaj, 99% sam siguran da su ti ispucali oni izolacijski "tuljci" koji ti idu duboko prema glavi motora i na udaru su topline non-stop. A jednom kada popuca ta izolacija onda ti često puta iskra preskoči na masu umjesto sa jedne elektrode svjećice na drugu elektrodu (linijom manjeg otpora).

Ovo što ti izbija mjerač ulja je posljedica prevelikog pritiska u karteru. Može biti zbog zaštopanog PCV sistema, a onaj drugi razlog koji mi još pada na pamet ne želiš čuti.

Autor/ica:  vejan [ ned sij 10, 2010 8:21 pm ]
Naslov:  Re: 2.0T - cukanje

ako na visokim okretajima sve radi kako treba,negdje baca drugdje struju
vjerovatno ti i okretaji onda na leru variraju nekad?
ovo drugo i ja se nadam da nije

Autor/ica:  iggy [ ned sij 10, 2010 9:08 pm ]
Naslov:  Re: 2.0T - cukanje

Citat:
Izvadi bobine i dobro ih pregledaj, 99% sam siguran da su ti ispucali oni izolacijski "tuljci" koji ti idu duboko prema glavi motora i na udaru su topline non-stop. A jednom kada popuca ta izolacija onda ti često puta iskra preskoči na masu umjesto sa jedne elektrode svjećice na drugu elektrodu (linijom manjeg otpora).

Ovo što ti izbija mjerač ulja je posljedica prevelikog pritiska u karteru. Može biti zbog zaštopanog PCV sistema, a onaj drugi razlog koji mi još pada na pamet ne želiš čuti.
Šta je to PCV sistem i jel komplikacija odštopati? A drugi razlog? Dihtung ili karike, reci reci slobodno.

Stranica: 1/2. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/