Sada je: sri lip 25, 2025 1:10 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 20 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: 2.0T - cukanje
PostPostano: pon ruj 14, 2009 6:02 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Zadjih par dana primjetim da mi auto, naj češće u drugoj, negdje između 1500-2000 rpm cukne, jednom ili dva puta i dalje sve 5. Znači, prelazim hupser, nije mi za prebaciti u prvu i pri dodavanj gasa cuk - cuk. U drugim brzinama ne primjetim to jer se u višljim brzinama ne vozim na tako niskim okretajima.
Jel netko imao takva iskustva, jel nešto zbog čega bih se trebao brinuti?

_________________
Nike patike


Vrh
   
PostPostano: pon ruj 14, 2009 6:26 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Uvijek ili ponekad?

Što god da je, na niskim okretajima se događa i to je dobro, teško da može napraviti štetu (čisto da te bar malo utješim :)).

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 15, 2009 6:57 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Citat:
Uvijek ili ponekad?

Što god da je, na niskim okretajima se događa i to je dobro, teško da može napraviti štetu (čisto da te bar malo utješim :)).
Pa mislim da je gotovo uvijek.

_________________
Nike patike


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 15, 2009 8:12 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
Uvijek ili ponekad?

Što god da je, na niskim okretajima se događa i to je dobro, teško da može napraviti štetu (čisto da te bar malo utješim :)).
Pa mislim da je gotovo uvijek.

Si pregledao svjećke, bobine, kablove.... :?:

_________________
VOLVO S40 T4 Ph II-"silver bullet"


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 15, 2009 7:44 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Nisam još, budem za vikend. A šta da gledam, fizička oštećenja !?

_________________
Nike patike


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 15, 2009 8:21 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto lip 12, 2007 12:03 pm
Postovi: 2022
Vozi: XC90 2.5T
Lokacija: Jaska
Kablove pogledaj po noći, upali auto, digni haubu i ako vidiš "struju" kako prolazi kroz kablove vrijeme je za zamijenu. Svijećice izvadiš i pregledaš, za bobine ne znam kako ih prekontrolirati.


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 15, 2009 8:22 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet srp 16, 2009 9:13 pm
Postovi: 1443
Vozi: 960 aka Plavi Grom
Lokacija: Mala buna
Citat:
Nisam još, budem za vikend. A šta da gledam, fizička oštećenja !?
Pogledaj definitivno kablove dal ima znakova probijanja. :?:
sviječke zamjeni ak su prošle popriličan broj km :?:
ja sam ti imao takve slučajeve u firmi, kod ugradnje plina na raznim vozilima
i najčešče je bilo do struje,nije loše pogledat zaklopku gasa jer se znaju zašmirat
do j...a,sprej i čišćenje :idea:

_________________
850 2.0 karavankoSold
850 2.3 T-5 sedankoSold
740 2.3 Brick-RWD
940 2.0 Turbać
960 3.0 Šalta sam :-))
Martiauto2017 j.d.o.o
Automehanika-Autoplin


Vrh
   
PostPostano: pon lis 26, 2009 2:55 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Danas, poslije dugog vremena :cry: , sjednem u Volvo i idem se malo provozati :auto-driving: , a on cuka li cuka, i u prvoj i u drugoj, trećoj, sve do nekih 3500-4000 rpm. Ja ono lud :angry-screaming: , baš se htio malo izguštat :angry-cussingblack: :angry-banghead: a on kašlje ko lud.
Onda sam ulovio malo prostora na branimirovoj i razvukao ga u prvoj i drugoj do crvenog i u trećoj samo do 130km :auto-layrubber: (ipak sam u gradu) i onda se smirio. Čak kada sam se vraćao doma mislim da nije niti jednom cuknuo (mali oće da mu se vadi mast). Nisam imao previše vremena za testiranja, morao sam doma, ali budem izašao malo na obilaznicu čim ulovim vremena.
Inače, zadnjih mjeseci auto se jako malo vozi (mislim da je ove godine napravio samo cca 2tkm), zna stajati i po desetak dana u dvorištu, a i kad ga žena ili šogor malo provozaju, to je kilometar ili dva po kvartu, bez visokih okretaja, tako da mislim da je vjerojatno to uzrok cukanju.

_________________
Nike patike


Vrh
   
PostPostano: pon lis 26, 2009 10:15 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet srp 16, 2009 9:13 pm
Postovi: 1443
Vozi: 960 aka Plavi Grom
Lokacija: Mala buna
Definitivno nije dobro da stoji a đir po obilaznici da ga malo propušeš nije loša ideja.
Jesi pogledal struju onaj neki vikend i ostale moguče uzroke :?:

_________________
850 2.0 karavankoSold
850 2.3 T-5 sedankoSold
740 2.3 Brick-RWD
940 2.0 Turbać
960 3.0 Šalta sam :-))
Martiauto2017 j.d.o.o
Automehanika-Autoplin


Vrh
   
PostPostano: uto lis 27, 2009 8:22 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Citat:
Definitivno nije dobro da stoji a đir po obilaznici da ga malo propušeš nije loša ideja.
Jesi pogledal struju onaj neki vikend i ostale moguče uzroke :?:

Ma nisam još. :oops:

_________________
Nike patike


Vrh
   
PostPostano: pet sij 08, 2010 7:29 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lis 13, 2007 6:30 pm
Postovi: 941
odi na autostradu :D i pročisti ga :lol: ,daj mu malo da dođe do izrazaja :dance: u trećoj,četvrtoj,i ako se moze petoj
auto voli kad ga se svako palo iscjedi :violin:

_________________
C.T.O (cestovna teroristička organizacija=


Vrh
   
PostPostano: ned sij 10, 2010 5:42 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Evo danas uhvatih malo vremena da probam propuhati auto. Išao sam od Domovinskog mosta obilaznicom do Sv. Helene i natrag, uz konstatno gaženje u 3., 4. i malo u 5. Ono, vožnja u visokim okretajima, šaltanje pri blokadi (3. - 160kmh, 4.-210kmh). Nisam mjerio kilometražu, ali brijem da je za propuhavanje dosta, međutim kad sam se vratio u grad, opet cuka.
Pri jednom pokušaju naglog starta iz mjesta u prvoj se kao gušio, i onda kao da nešto probije i auto krene kao lud. Druga na gaženju bez problema, jedino je kuplung malo zasmrdio, čuni mi se.
Niš, mislio sam ovaj tjedan kod Biškupa (znate li jel Nikola još uvijek radi?), pa nek oni vide šta je. Usput bih htio riješiti i onaj famozni vu-vu-vu zvuk.
E da, kad sam se vratio doma skužio sam da mi je izbacio ulja na šipkici. nemam pojma jel šipkica bila dobro stisnuta i jel to normalno kad se autu vadi mast?!
slika

E da, još nešto. Kvar centralnog i daljinskog zaključavanja se sam popravio! Danas sam vratio nazad onaj modul i daljinsko radi, ostaje zaključan, jedino stražnja vrata ne otvara. Mislim da to treba malo podmazati, jer se i ručno teško diže ručica za zaključavanje.

_________________
Nike patike


Vrh
   
PostPostano: ned sij 10, 2010 7:16 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Izvadi bobine i dobro ih pregledaj, 99% sam siguran da su ti ispucali oni izolacijski "tuljci" koji ti idu duboko prema glavi motora i na udaru su topline non-stop. A jednom kada popuca ta izolacija onda ti često puta iskra preskoči na masu umjesto sa jedne elektrode svjećice na drugu elektrodu (linijom manjeg otpora).

Ovo što ti izbija mjerač ulja je posljedica prevelikog pritiska u karteru. Može biti zbog zaštopanog PCV sistema, a onaj drugi razlog koji mi još pada na pamet ne želiš čuti.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: ned sij 10, 2010 8:21 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub lis 13, 2007 6:30 pm
Postovi: 941
ako na visokim okretajima sve radi kako treba,negdje baca drugdje struju
vjerovatno ti i okretaji onda na leru variraju nekad?
ovo drugo i ja se nadam da nije

_________________
C.T.O (cestovna teroristička organizacija=


Vrh
   
PostPostano: ned sij 10, 2010 9:08 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned vel 25, 2007 9:16 am
Postovi: 1702
Vozi: V-iše ništa40
Lokacija: Zagreb
Citat:
Izvadi bobine i dobro ih pregledaj, 99% sam siguran da su ti ispucali oni izolacijski "tuljci" koji ti idu duboko prema glavi motora i na udaru su topline non-stop. A jednom kada popuca ta izolacija onda ti često puta iskra preskoči na masu umjesto sa jedne elektrode svjećice na drugu elektrodu (linijom manjeg otpora).

Ovo što ti izbija mjerač ulja je posljedica prevelikog pritiska u karteru. Može biti zbog zaštopanog PCV sistema, a onaj drugi razlog koji mi još pada na pamet ne želiš čuti.
Šta je to PCV sistem i jel komplikacija odštopati? A drugi razlog? Dihtung ili karike, reci reci slobodno.

_________________
Nike patike


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 20 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Lucas i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan