Sada je: uto lip 17, 2025 10:03 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 11 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet vel 12, 2009 3:08 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Auto je od prijatelja pa neznam sve detalje, ali navodno je ostala bez pritiska ulja pa nemre šaltati. E sad, jel riknula nekakva uljna pumpa unutra ili se samo nekaj začepilo ili nekaj treće to stvarno neznam.
Jel ima netko iskustva s rješavanjem takvog problema na neki drugi način osim brutalnom silom zamjene za novu? :)


Vrh
   
PostPostano: čet vel 12, 2009 4:17 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Auto je od prijatelja pa neznam sve detalje, ali navodno je ostala bez pritiska ulja pa nemre šaltati. E sad, jel riknula nekakva uljna pumpa unutra ili se samo nekaj začepilo ili nekaj treće to stvarno neznam.
Jel ima netko iskustva s rješavanjem takvog problema na neki drugi način osim brutalnom silom zamjene za novu? :)
Mislim naravno na neki "izvor" polovnih getriba ili čak dijelova za nju?
Pomoglo bi mi naravno svako vaše iskustvo kako ste riješili problem kvara automatske getribe..


Vrh
   
PostPostano: pet vel 13, 2009 7:06 am 
Offline

Pridružen/a: sri ožu 12, 2008 7:14 am
Postovi: 8
Nova je najbolje riješenje,ali probaj kod Automatski mjenjači Hrastić,01/2883158.
Pozz!!!


Vrh
   
PostPostano: pet vel 13, 2009 9:48 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Nova je najbolje riješenje,ali probaj kod Automatski mjenjači Hrastić,01/2883158.
Pozz!!!
Hvala! :)


Vrh
   
PostPostano: pet vel 13, 2009 12:30 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4714
Čovjek iz Dubrave, inače poznati tata mata za ZF getribe ... znam da uvijek ima posla preko glave ili je barem imao, mi smo nekad Cheerokeja slagali kod njega, '96 ili '97, ne sjećam se više.

012048220

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: pet vel 13, 2009 3:49 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Ima li frend ispis grešaka iz diganostike...


Vrh
   
PostPostano: pet vel 13, 2009 5:41 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Čovjek iz Dubrave, inače poznati tata mata za ZF getribe ... znam da uvijek ima posla preko glave ili je barem imao, mi smo nekad Cheerokeja slagali kod njega, '96 ili '97, ne sjećam se više.

012048220
Hvala! :)


Vrh
   
PostPostano: pet vel 13, 2009 5:43 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
Ima li frend ispis grešaka iz diganostike...
Nema. Zapravo se to i nije samo od sebe desilo nego je nekakav metalni predmet (!) ispao iz kamiona koji je vozio ispred njega, uletio pod auto i izudarao getribu (što nije dobro ali je puno bolje nego da je uletio kroz šoferšajbu). Nakon par minuta getriba se osjetila uvređenom, otišla u ler, i to je to..


Vrh
   
PostPostano: ned vel 15, 2009 6:54 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
A nije mu iscurilo ulje :?: automatik bez toga neide.


Vrh
   
PostPostano: pon vel 16, 2009 9:42 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto pro 16, 2008 3:04 pm
Postovi: 587
Lokacija: Zagreb
Citat:
A nije mu iscurilo ulje :?: automatik bez toga neide.
Nije iscurilo, ali nema pritiska - a ni bez toga ne ide.. :)


Vrh
   
PostPostano: pon ruj 21, 2009 1:24 pm 
Offline

Pridružen/a: ned ruj 20, 2009 12:17 am
Postovi: 19
Lokacija: Beograd
prilikom bilo kakvog ostecenja menjaca ili istrosenosti delova, naravno unutrasnjeg vecina automatika prebacuju u drugi rezim rada a to je limp-home mode tj omogucava ti samo da se dovuces do najblizeg servisa

kod nekih automatika nazalost odmah izbace u ler da bi sprecili dalje ostecenje menjaca

pogledaj jos jednom tu dijagnostiku, kod automatika nikad nisi nacisto, moze da bude neka sitnica, tipa senzor ili neka mala poluga a moze takodje da bude i nesto jako ozbiljno tipa ostecenje wandlera, konvertora, solenoida ili zupcanika (popravke nisu ni malo jeftine).

ne znam tacnu strukturu menjaca al pretpostavljam da je odozdo ispod kartera filter ili nesto slicno, izgleda da ce morati na kraju da se otvara, samo je potrebno naci dobrog majstora, jel automatski menjac ima toliko delova da ne mozes ni zamisliti.

ne bih da te plasim, al pronadji najpre dobrog majstora jel je to jedna veoma kompleksna stvar, posebno ovi noviji elektronski kontrolisani.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 11 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan