Sada je: ned lip 29, 2025 5:25 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 9 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri vel 04, 2009 11:07 pm 
Offline

Pridružen/a: sri tra 16, 2008 6:20 pm
Postovi: 101
jbpsmtr , u sred zagreba riknulo mi kvačilo, pedala samo propala i klati se ko muda od bika...Zovem jednog frenda majstora da pitam kako da do kuce stignem, kaze anlasujes u drugoj, pa kad upali lagano i tralala.. zovem drugog frenda majstora ista prica...
Na kraju zovem treceg i on mi kaze: Otisla ti je gumica na cilindru, treba stavit novi, i sad ono najbitnije sto nisam znao: Dotoči UKA4 ulja, napumpaj malo kvačilo i odvojit ce da možeš krenuti...i zbilja, spasilo me to doljevanje ulja. Morao sam svako malo doliti al stvar funkcionira. Sva ova priča predhodila je samo jednom pitanju: Gdje ima zamjenskih cilindara kvačila i koliko koštaju.
Hvala.
branimir


Vrh
   
PostPostano: čet vel 05, 2009 9:55 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Citat:
jbpsmtr , u sred zagreba riknulo mi kvačilo, pedala samo propala i klati se ko muda od bika...Zovem jednog frenda majstora da pitam kako da do kuce stignem, kaze anlasujes u drugoj, pa kad upali lagano i tralala..
Na kraju zovem treceg i on mi kaze: Otisla ti je gumica na cilindru, treba stavit novi, i sad ono najbitnije sto nisam znao: Dotoči UKA4 ulja, napumpaj malo kvačilo i odvojit ce da možeš krenuti...i zbilja, spasilo me to doljevanje ulja. Morao sam svako malo doliti al stvar funkcionira.
branimir
Meni je davno na stojadinu (a na čem drugom) kad sam išao za Ljubljanu malo poslije Brežica pukla sajla i ostao sam bez kvačila. Nisam htio odustati od puta i nastavio do Novog Mesta, jer tamo je bio servis i očekivao sam da će imat drugu sajlu, ali od x različitih duljina baš nije bilo za mene :(

Kako bez kvačila? Sjetio sam se priče kako "ibermajstori" mogu navodno vozit bez i odlučio probat. Palio sam ga kako si rekao. A, mijenjanje je išlo bez ikakvih problema iz 1 u 2, iz 2 u 4 i obrnuto, ali 3 je bila jako problematična, pa sam od nje odustao i ubacivao iz 2 u 4 :-)

To je išlo ovako npr. iz 2 u 4. Dao bih gasa u 2 do negdje 60 ili malo više i onda pustio gas i lagano pritisnuo mjenjač ko da hoću izbacit iz 2 u ler i čekao da sam izleti i onda brzo stisnuo mjenjač, ali ne prejako prema 4 i on je sam uletio bez ikakvih zvukova i problema. Iz 4 u 2 je bilo jos lakše. Uglavnom išao sam do LJ i natrag bez kvačila bez velikih problema, samo sam mogo zaboravit na rikverc, a približavanje crvenom na semaforu je bilo veselo odmjeravanje - hoće-neće zeleno :-)

Išao sam na koncert i sve se odigravalo u noćnim satima, pa nije bilo gužve inače bi gradska vožnja bila neizvediva :neutral:

Probao sam to isto na svom prvom Volvu, ali mi nije uspijevalo, a na ovom se ne usudim. Jel' ima neko da ovo kuži do yaya, pa da objasni? Bilo bi fora to izvježbati i ne trošit lamelu :dance:

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: čet vel 05, 2009 9:59 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto lip 12, 2007 12:03 pm
Postovi: 2022
Vozi: XC90 2.5T
Lokacija: Jaska
Cilindar možeš bez problema reparirati, cijena je oko 200-300kn. Kod mene je repariran i drži već 60tkm.


Vrh
   
PostPostano: čet vel 05, 2009 11:41 am 
Offline

Pridružen/a: sri tra 16, 2008 6:20 pm
Postovi: 101
Repariranje bi bila dobra opcija, budući da su u njemu samo gumice potrosni dijelovi. Kako sam u bjelovaru a to koliko znam ovdašnji majstori ne rade, imaš li broj telefona servisa koji ti je to uradio ?
Hvala !


Vrh
   
PostPostano: čet vel 05, 2009 11:52 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto lip 12, 2007 12:03 pm
Postovi: 2022
Vozi: XC90 2.5T
Lokacija: Jaska
Moram iskopati broj pa ću ti javiti.


Vrh
   
PostPostano: čet vel 05, 2009 10:21 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: pon tra 07, 2008 8:17 pm
Postovi: 30
Lokacija: Zagreb
ZG Gumametal 231-7691 Šulekova 18
Provjereno kvalitetno.
ako doneseš do 10:00 sati , isti dan je gotovo
cijena cca 70 kn

_________________
V-40 / 1,6 / 2002.
Odabrao Đelo Hadžiselimović


Vrh
   
PostPostano: čet vel 05, 2009 11:04 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto lip 12, 2007 12:03 pm
Postovi: 2022
Vozi: XC90 2.5T
Lokacija: Jaska
Kod njih sam i ja radio,našao sam račun,mene je koštalo 150kn.


Vrh
   
PostPostano: pet vel 06, 2009 8:11 pm 
Offline

Pridružen/a: sri tra 16, 2008 6:20 pm
Postovi: 101
Hvala odnijet cu stari na reparaciju, a kupio sam jučer novi, dao 970 kn, jbg.a veljko je tražio 500 kn za reparirani, i nikakvu garanciju ne daje.U sklopu cilindra je i druk lezaj, jebo ih onaj koji je to smislio. Zbog te zajebancije se mora getriba skinuti, a kad skidam, onda mislim da je pametno i lamelu i sve promijeniti...koliko ce me još to koštat ?
pozdrav, i hvala još jednom !
b.


Vrh
   
PostPostano: pet vel 06, 2009 9:40 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sub stu 29, 2008 6:50 pm
Postovi: 317
Vozi: s60 2.4D
Lokacija: Bjelovar
ja ljetos na svom 1.8 mijenjao lamelu, korpu i druk ležaj
U Bjelovaru u frenumu oko 2200 kn full cijena ali mi kum sredio neki popust pa bilo oko 1800 krznenih životinja. Set je "Valeo" i za sada sve fercera bez problema.
E da, iz nekog razloga je to putovalo iz Splita za Bjelovar pa sam čekao nekoliko dana

_________________
do not repair something if it is not broken


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 9 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 0 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan