Dakle, kao što znaš motor je napravljen od metala koji se pod utjecajem topline širi. Kako su i ventili od metala s porastom temperature i oni se šire. Zbog svog oblika naopačke gljive šire se najviše upravo u tom smjeru. Dakle po svojoj dužini. E sad, recimo da nema zazora, ilitimuga praznog prostora između ventila i bregaste osovine, ventil bi se širio na način da bi se izdužio na onu stranu koja bi mu bila slobodna, odnosno u prostor za izgaranje. jer bi se drugom opirao o spomenutu bregastu osovinu. No to bi značilo da ne bi "dihtao" kad bi bio zatvoren, tj. kad ga brijeg bregaste osovine ne bi otvarao. Pošto je ventil zatvoren upravu u fazi izgaranja, a naš nenaštelani to ne bi to bio, dogodila bi se dva fenomena. Prvi bi bio da bi ventil propuštao u fazi kompresije i eksplozije plinove pored sebe u usisnu odnosno ispušnu granu. Ovisno o kojem ventilu govorimo. Drugi je da bi vrući plinovi i vatra/explozija jednostavno nagorili najtanje dijelove ventila, odnosno njegove rubove, pokraj kojih bi prolazili. Pa kada bi smo poslije i naštelali ventile oni više ne bi nasjedali na svoje dosjede kako treba i auto ne bi radio kako treba. Slabo bi vukao i gubio snagu.
Zato brzo naštelati ventile

I onako ti taj motorić nije baš oličenje pouzdanosti i besprijekornog rada pa mu ne otežavaj i ovako krhko zdravlje, te ventile štelaj i češće nego to preporučuju iz Volva. Npr. ako kažu 70.000 a ti kod majstora na 50-60.000. Neš puno pogrešil.