Sada je: ned lip 22, 2025 12:55 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 14 postova ] 
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet ožu 19, 2009 7:26 pm 
Offline

Pridružen/a: čet sij 01, 2009 6:19 pm
Postovi: 31
Lokacija: Podravske Sesvete
Ovako, danas sam dovezao svog ljubimca iz radione. Gutnuo sam 9 soma kuna, ali neka, to je Volvo. Mijenjani remeni sa španerima i klizačima, sve brtve na motoru, predkomore na glavi, gumice ventila, karike, semerinzi na radilici, lamela i korpa, dakle, skoro sve što se da izmijeniti da bi auto i dalje dobro radio i vozio. I stvarno to i je tako, za sada.
U biti, problem je u tome što ovdje kod nas, dakle podravina, nema ni jednog servisa koji može naštelati ventile na volvu. Pa bih ja pitao one koji imaju iskustva, gdje bi bilo najjeftinije i najkvalitetnije to obaviti. Kolko para za to traže?

I još jedno pitanje. VAKUM PUMPA kaže majstor da je pri kraju, pa me interesira koliko to košta novo i je li pametno kupovati polovno, ako se nađe.


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 19, 2009 7:53 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Sad ak ja dobro znam al nek me ispravi ko bolje zna kaj ti nemaš hidrauličke podizače ventila?Ak ih imaš onda nemaš kaj štelati :wink:
A kod vakum pumpe mislim da se da promijeniti samo membrana.

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 19, 2009 10:31 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
TD se nažalost štela sa pločicama :cry:


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 19, 2009 10:34 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Citat:
TD se nažalost štela sa pločicama :cry:
Pa kaj oni pametni francuzi nisu dostigli tu tehnologiju :?:
Bitno da svi reno-i imaju pregršt zvjezdica na krašu(ne mislim na čokoladu) :wink:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 20, 2009 8:38 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Pa kaj oni pametni francuzi nisu dostigli tu tehnologiju :?:
Bitno da svi reno-i imaju pregršt zvjezdica na krašu(ne mislim na čokoladu) :wink:
mislim da je riječ o starom dizelu, onom kaj se stavljal i u 400 seriju. Sad da su hidropodizači neka tehnologija.....opel je to metal u svoje dizelaše prije skoro 30 godina ;) Sve to ima i prednosti i mane.

Za štelanje ventila-bilo koji mehaničar koji ima pločica.


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 20, 2009 11:54 am 
Offline

Pridružen/a: čet sij 01, 2009 6:19 pm
Postovi: 31
Lokacija: Podravske Sesvete
E pa štos je baš u tome što mehaničari kod mene nemaju pločice za volvo. Od renaulta ne pašu, drugačiji su


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 20, 2009 12:09 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Lažu da ne pašu od renaulta kad je to čisti renault nutra. Dizel ko na staroj laguni, stari megane i slično. Ne dci neg onaj prije motor, ne znam kak ga zovu.


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 20, 2009 6:06 pm 
Offline

Pridružen/a: čet sij 01, 2009 6:19 pm
Postovi: 31
Lokacija: Podravske Sesvete
Nisu isti, kad sam sam gledao. Majstor koji mi radio motor, ima pločice za renault, ali ne može ove naštelati. Motor je od renaulta, ali sitnice su izmijenjene. Recimo karike su isto drugačije.


Vrh
   
PostPostano: sub ožu 21, 2009 10:10 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Nisu isti, kad sam sam gledao. Majstor koji mi radio motor, ima pločice za renault, ali ne može ove naštelati. Motor je od renaulta, ali sitnice su izmijenjene. Recimo karike su isto drugačije.
nekak nisam siguran da bi volvo išao nešto specijalno metat tam. Obzirom da su pločice koje je volvo koristio u svojim izvornim, crvenim motorima, identične kao u fiatovima gotovo sam siguran da tih pločica pošteni mehaničar mora imat. Promjeni majstora.


Vrh
   
PostPostano: sub ožu 21, 2009 11:45 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Citat:
Citat:
TD se nažalost štela sa pločicama :cry:
Pa kaj oni pametni francuzi nisu dostigli tu tehnologiju :?:
Bitno da svi reno-i imaju pregršt zvjezdica na krašu(ne mislim na čokoladu) :wink:
A jesi naturpijan na te francuze... :roll: Sve ima svoje prednosti i nedostatke.

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: ned ožu 22, 2009 8:56 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Citat:
Citat:
Citat:
TD se nažalost štela sa pločicama :cry:
Pa kaj oni pametni francuzi nisu dostigli tu tehnologiju :?:
Bitno da svi reno-i imaju pregršt zvjezdica na krašu(ne mislim na čokoladu) :wink:
A jesi naturpijan na te francuze... :roll: Sve ima svoje prednosti i nedostatke.
Koje prednosti?Veliki broj okretaja na francuskom dizelu pa ih hidraulični podizači nebi stigli otvarati?

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: ned ožu 22, 2009 10:50 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Ma ne mislim na ovo, nego stalno pricas kak glavno da imaju 5 zvijezdica :lol: Nesto si posebno osjetljiv na njih :wink:

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 26, 2009 11:32 am 
Offline

Pridružen/a: čet sij 01, 2009 6:19 pm
Postovi: 31
Lokacija: Podravske Sesvete
Danas sam zvao Biškupovce i nemaju pojma jel imaju pločice za štelanje ventila :shock: :shock: :shock:
Mislim, jedan servis a ne zna jel to ima ili mora naručiti.
Pitanje slijedi: Ima li štete po motor ako se vozim s nenaštelanim ventilima. Moj majstor kaže da su ispušni ok, ali da su usisni dosta našpanani. Nemam pojma što to znači, ja se razumijem u zelje i papriku. :whistle:
A kad sam već ovdje, ima li netko staklo lijevog retrovizora?


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 26, 2009 11:52 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Dakle, kao što znaš motor je napravljen od metala koji se pod utjecajem topline širi. Kako su i ventili od metala s porastom temperature i oni se šire. Zbog svog oblika naopačke gljive šire se najviše upravo u tom smjeru. Dakle po svojoj dužini. E sad, recimo da nema zazora, ilitimuga praznog prostora između ventila i bregaste osovine, ventil bi se širio na način da bi se izdužio na onu stranu koja bi mu bila slobodna, odnosno u prostor za izgaranje. jer bi se drugom opirao o spomenutu bregastu osovinu. No to bi značilo da ne bi "dihtao" kad bi bio zatvoren, tj. kad ga brijeg bregaste osovine ne bi otvarao. Pošto je ventil zatvoren upravu u fazi izgaranja, a naš nenaštelani to ne bi to bio, dogodila bi se dva fenomena. Prvi bi bio da bi ventil propuštao u fazi kompresije i eksplozije plinove pored sebe u usisnu odnosno ispušnu granu. Ovisno o kojem ventilu govorimo. Drugi je da bi vrući plinovi i vatra/explozija jednostavno nagorili najtanje dijelove ventila, odnosno njegove rubove, pokraj kojih bi prolazili. Pa kada bi smo poslije i naštelali ventile oni više ne bi nasjedali na svoje dosjede kako treba i auto ne bi radio kako treba. Slabo bi vukao i gubio snagu.
Zato brzo naštelati ventile :twisted: I onako ti taj motorić nije baš oličenje pouzdanosti i besprijekornog rada pa mu ne otežavaj i ovako krhko zdravlje, te ventile štelaj i češće nego to preporučuju iz Volva. Npr. ako kažu 70.000 a ti kod majstora na 50-60.000. Neš puno pogrešil.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 14 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan