Sada je: pet lip 20, 2025 6:55 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 16 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
 Naslov: Ne prede u leru
PostPostano: sri kol 13, 2008 8:34 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri srp 23, 2008 9:14 am
Postovi: 26
Lokacija: Zagreb
E moji volvaši zadnja 4 dana mi auto čudno radi u leru.
Kao prvo u subotu ujutro ga palim a mali moj V40, 1.9TD '97 štrajka i neće da kresne kad vidi ključ. Okrenem ja opet, on upali ali radi neujednačeno. Okretaji mu 3 sekunde na 750 o/min, pa padnu na 500 o/min, pa ga digne na 1000 o/min, i tako stalno. Nikako da se smiri. Ja po plinu i na autoput da ga malo propušem. Auto vuče normalno, ali čim stanem opet motor 'kašlje'. Okretaji divljaju.
Jučer, opet se uplašio ključa i neće da pali iz prve. Ne budi lijen, promjenim filter goriva, ulja, zraka, natočim na drugoj benzinskoj, pomolim se, upalim a on opet po svom.
Opet na autoput, propušem, i opet sve isto čim stanem.
Popodne kad je na suncu pali iz prve, ali opet kašlje u leru.
Ljudi pomoć. Ne mogu ga takvog slušati. Ima li kakav sirup?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 13, 2008 9:45 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Na tvom deiesel limenom ljubimcu ler gas ovisi o temperaturi rashladne tekučine, položaju prekidća za aklimu (ON/OFF). Naime on se aktivira ako je temperatura rashladne tekučne ospod 15 stupnjva celzijusa ili je uključena klima. ECM (engine control modul) dobiva podatke od ventila za ler gas (IC - idle control) koji je nataknut na vakum pumpu i ima centrifugalni mehanizam koji ovisno od potlaka koji proizvodi vakum pumpa podešava ler gas. Dosta primitivno ali je tak. Postoji i RPM senzor (Rotation per minute sensor) koji dojavljuje brojeve okretaja ECM-u
E sad, možda te zeza IC ventil a slično se može ponašati auto i ako mu ne radi ili radi povremeno i jedna od diza. Ili više njih.
I na Bosch pumpi svoh ljubimca imaš šeraf za podešavanje ler gasa. Pod uvjetom da to nisi diral ili da se nije nekaj samo od sebe odšerafilo taj dio ne bi trebao biti urokom tvojeg problema.
Troši li ti auto više nego prije, dimi li crni dim, čuješ li kakvo kuckanje iz motora koje do sada nisi čuo, pregrijava li ti se motor?
Ovak na daljinu ti je to sve vračanje iz kugle ili graha prebranca. Probaj iskapčati IC senzor čisto da vidiš što će se desiti i da eventualno isključiš elektroniku. Onda ti ostaje još Bosch dio motora, injekotri i pumpa, a to ti je najbolje otiči kod boschiste.
Nadam se da ti nisam previše pomogao :lol:

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Zadnja izmjena: dgovorcin, dana/u sri kol 13, 2008 11:43 am, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 13, 2008 9:58 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned sij 20, 2008 3:00 pm
Postovi: 910
Lokacija: Mihovljan, Čakovec
Predstavio se čovjek... viewtopic.php?t=2227

meni npr, isto pleše na okretajima, al ne tako puno, od 750 do npr. 800 okteraja moj je bezinac... mislio sam da je problem u gorivo al nije


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 13, 2008 10:02 am 
Offline
Veteran
Veteran

Pridružen/a: uto lis 02, 2007 12:55 pm
Postovi: 868
Citat:
Predstavio se čovjek... viewtopic.php?t=2227
a i dgovorcin ga je odzdravio, vidiš kaj rade godine :wink:
slika


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 13, 2008 10:38 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
E Govorčin, sunce, promjene vremena i tak. A i bicikl, nemre se to terat bez posljedica u tim godinama, krv ode u noge pa mozak radi na suho ;)

97 godina je obični dizel, klasičar, ajd ti ljepo bošisti, nije skup pregled ni servis, to ti rješe vrlo brzo.


Vrh
   
 Naslov: kašalj
PostPostano: sri kol 13, 2008 10:50 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri srp 23, 2008 9:14 am
Postovi: 26
Lokacija: Zagreb
Auto se ne pregrijava, nema crnog dima. Eventualno bijeli dim kad palim ujutro. Ulja od izmjene do izmjene ne troši ni kapi (ulje mjenjam svakih 8tkm, elf).
Razmišljao sam o boshisti, ali da je tu problem auto vjerovatno ne bi normalno ni vukao pri većim okretajima.
Zna neko nekog dobrog liječnika u zg da odem s pacijentom na pregled?


Vrh
   
 Naslov: Re: kašalj
PostPostano: sri kol 13, 2008 10:58 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Auto se ne pregrijava, nema crnog dima. Eventualno bijeli dim kad palim ujutro. Ulja od izmjene do izmjene ne troši ni kapi (ulje mjenjam svakih 8tkm, elf).
Razmišljao sam o boshisti, ali da je tu problem auto vjerovatno ne bi normalno ni vukao pri većim okretajima.
Zna neko nekog dobrog liječnika u zg da odem s pacijentom na pregled?
bi vuko, bi. Samo ti odi k bošisti. Balog, Markuševac, broj 1 kod nas.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 13, 2008 11:42 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Citat:
E Govorčin, sunce, promjene vremena i tak. A i bicikl, nemre se to terat bez posljedica u tim godinama, krv ode u noge pa mozak radi na suho ;)

97 godina je obični dizel, klasičar, ajd ti ljepo bošisti, nije skup pregled ni servis, to ti rješe vrlo brzo.
@ V40olvo oprosti, molim te, nisam vidio moja greška
@ ruka, je imaš pravo, naporno sam treniral a i godin se natuklo. Idem odmah po antisklerin. Ak ne zaboravim do apoteke po kaj sam otišel :-). Znam da je to obični diesel s predkomorama i indirektnim ubrizgavanjem ali ti on ima sve ovo kaj sam nadrobil gore. Za ne verovati, al tak veli VADIS. I slažem se s tobom da jedan posjet nekom bošisti, nebumo nikoga nagovarali na nekog određenog :wink: , bi bila prava i prva mjera i korak ka ozdravljenju.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: sri kol 13, 2008 1:06 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Citat:
E moji volvaši zadnja 4 dana mi auto čudno radi u leru.
Kao prvo u subotu ujutro ga palim a mali moj V40, 1.9TD '97 štrajka i neće da kresne kad vidi ključ. Okrenem ja opet, on upali ali radi neujednačeno. Okretaji mu 3 sekunde na 750 o/min, pa padnu na 500 o/min, pa ga digne na 1000 o/min, i tako stalno. Nikako da se smiri.
Popodne kad je na suncu pali iz prve, ali opet kašlje u leru.

Vrlo slično mi se auto ponašao kad sam se vratio od mehaničara koji je zaboravio uštekati jednu vakuum cijevčicu na mjesto.
Nisu toliko plesali okretaji u leru, možda oko 300. Ne sjećam se da li se je bila upalila lampica (Check Engine Light (CEL)) koja javlja grešku.
Auto sam jedva palio, ali je išao normalno, no čim bi stao ler je bio plesanje...

Čim sam skužio koja cijevčica je u igri i vratio je na mjesto, sve je odmah bilo OK!

Jel se tebi upalio CEL?

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 13, 2008 1:42 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
@ ruka, je imaš pravo, naporno sam treniral a i godin se natuklo. Idem odmah po antisklerin. Ak ne zaboravim do apoteke po kaj sam otišel :-). Znam da je to obični diesel s predkomorama i indirektnim ubrizgavanjem ali ti on ima sve ovo kaj sam nadrobil gore. Za ne verovati, al tak veli VADIS. I slažem se s tobom da jedan posjet nekom bošisti, nebumo nikoga nagovarali na nekog određenog :wink: , bi bila prava i prva mjera i korak ka ozdravljenju.
Moral si buš počel pisat podsjetnike ;) To kaj ima od tih senzora i pizdarija za hladno-toplo nemre tak utjecat na rad, to samo pojačava količinu nafte i tak pojača broj okretaja tj. kompenzira. To imaju i golfovi dvojke al još malo primitivnije, tam voda teče kroz taj ventil.
Moglo bi bit ovo kaj Saša veli, ak se koje crevo za vakum ištekalo ili puknulo oće tak radit.
Za bošistu bum uvjek nagovaral i navijal za Baloga makar više nemam dizele, izvanredan servis, najopremljeniji kod nas, sa jako dobrim cjenama.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 13, 2008 2:01 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri srp 23, 2008 9:14 am
Postovi: 26
Lokacija: Zagreb
Niti jedna lampica ne svijetli, zato mi je sve to i čudno. Mislio sam da možda negdje nije problem u dotoku goriva, tj. da je crijevo negdje puklo pa malo vuče zrak. Danas promjenio i sva crijeva i opet ništa. Bolje da sam ležao u hladu i pio pivo :lol:
A ovaj kašlje li ga kašlje.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 13, 2008 2:27 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
ne svjetli ni na golfu dizelu ( ne tdi neg recimo trojka sdi ) kad se to desi, otprilike ti je sličan princip rada i slična generacija tehnologije.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 13, 2008 3:11 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Citat:
Niti jedna lampica ne svijetli, zato mi je sve to i čudno. Mislio sam da možda negdje nije problem u dotoku goriva, tj. da je crijevo negdje puklo pa malo vuče zrak. Danas promjenio i sva crijeva i opet ništa. Bolje da sam ležao u hladu i pio pivo :lol:
A ovaj kašlje li ga kašlje.

Mislim da se ni kod mene nije bio upalio CEL.

Jesi ziher da si skužio sve cijevčice?

Ova koja je mene zahebala, je bila jako tanka. Točno ko bijela slamčica za cugu i to ona tanja od 2-3 mm. A, kod mene je ta slamčica uštekana u usis zraka poslije filtera, odnosno par centimetara poslje MAF-a (mjerač protoka zraka).

A, te cijevčice kod mene su jako dugačke. Ima ih najmanje 3 kom. i koliko sam skužio neke su duge možda i 2 metra! Idu naokolo oko mašine.

I ako ti je nekaj takvog puklo negdje di se ne vidi, evo njesra.

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Zadnja izmjena: hal9000f, dana/u sri kol 13, 2008 3:15 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri kol 13, 2008 3:14 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Citat:
Za bošistu bum uvjek nagovaral i navijal za Baloga makar više nemam dizele, izvanredan servis, najopremljeniji kod nas, sa jako dobrim cjenama.

Pridružujem se nagovaranju i navijanju za Baloga. Prihvatljive cijene, usluga za pohvalit, očito stručni. Nakon njihovog zahvata na autu, ko da imam novi auto.

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 16, 2008 12:34 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sri srp 23, 2008 9:14 am
Postovi: 26
Lokacija: Zagreb
Evo da se javim i zaključim ovu temu:
Na vaš nagovor otišao sam kod boschiste, ali ne kod Baloga (čuo sam da je stari majstor pokojni i da je posao preuzeo sin), već u Samobor kod Purića. Primili me ljudi prekrasno, usluga na nivou, prostor k'o apoteka.
Nakon njihove dijagnostike bosch pumpe, dizi i motora utvrđeno je sljedeće:
1. Na bosch pumpi otišla neka membrana i nešto za podešavanje kuta (oprostite na laičnosti ali stvarno nije moje područje)
2. Dize totalno u komi, a ona prva, najskuplja, sa koje ide elektronika, najgora od svih
3. Motor-UŽAS: kompresija 1 - 24; 2 - 0; 3 - 25; 4 - 27
Da zaključim: popravak Bosch pumpe i izmjena dizi 7700kn (A motor još uvijek u banani)
Emotivno totalno pokisnuo. Ubio me čovjek u pojam!
Izjadam se ja kolegi, starom mehaničaru i dogovorim kod njega pregled auta:
Doktor veli:
1. Šprungirala glava na drugom cilindru
2. Dize ne treba komplet mijenjati već samo promjeniti uloške
3. Treba pobrusiti i poštelati ventile
4. Na bosch pumpi otišao 'indikator paljenja'(to je onaj dio koji kad date kontakt škljoca)
Dogovorim se ja s njim za posao i čovjek mi sve u fušu odradi za 3500kn (600kn ruke, varenje, brušenje glave, štelanje ventila 1200kn, 'indikator paljenja 1200kn, 500kn set dihtunga).
Auto sad moram 1000km lagano odvoziti, promjeniti ulje i filter ulja i onda peri. Auto pali kad vidi ključ, ide ko zmajček, jedino se javlja jedan problem koji ču otvoriti u novoj temi.
Pozdrav svima i hvala na pomoći i savjetu


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 16 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan