Na tvom deiesel limenom ljubimcu ler gas ovisi o temperaturi rashladne tekučine, položaju prekidća za aklimu (ON/OFF). Naime on se aktivira ako je temperatura rashladne tekučne ospod 15 stupnjva celzijusa ili je uključena klima. ECM (engine control modul) dobiva podatke od ventila za ler gas (IC - idle control) koji je nataknut na vakum pumpu i ima centrifugalni mehanizam koji ovisno od potlaka koji proizvodi vakum pumpa podešava ler gas. Dosta primitivno ali je tak. Postoji i RPM senzor (Rotation per minute sensor) koji dojavljuje brojeve okretaja ECM-u
E sad, možda te zeza IC ventil a slično se može ponašati auto i ako mu ne radi ili radi povremeno i jedna od diza. Ili više njih.
I na Bosch pumpi svoh ljubimca imaš šeraf za podešavanje ler gasa. Pod uvjetom da to nisi diral ili da se nije nekaj samo od sebe odšerafilo taj dio ne bi trebao biti urokom tvojeg problema.
Troši li ti auto više nego prije, dimi li crni dim, čuješ li kakvo kuckanje iz motora koje do sada nisi čuo, pregrijava li ti se motor?
Ovak na daljinu ti je to sve vračanje iz kugle ili graha prebranca. Probaj iskapčati IC senzor čisto da vidiš što će se desiti i da eventualno isključiš elektroniku. Onda ti ostaje još Bosch dio motora, injekotri i pumpa, a to ti je najbolje otiči kod boschiste.
Nadam se da ti nisam previše pomogao
