Sada je: pet lip 20, 2025 4:43 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 4 posta ] 
Autor/ica Poruka
 Naslov: "Iberlauf"
PostPostano: uto ruj 02, 2008 8:51 am 
Offline

Pridružen/a: sub ruj 01, 2007 9:27 pm
Postovi: 31
Lokacija: Čazma
Cijenjeni,

unazad nekih mjesec dana moj V40 1.9D mi zadaje glavobolje. Naime, pri povratku s mora (pun auto, klima, 150-160 km/h) mi je kroz čep od ulja bacio popriličnu količinu ulja (dovoljno da mi stalno maže zadnje staklo i tako sam skužio da nešto ne štima), stao na benzinsku, sačekao da se ulje slegne i bilo je na max kao i prije odlaska na more. Stigoh kući, proverio nakon par sati od dolaska, također opet na max. Mislio sam da sam ga malo preforsirao (barem su tako izjavili silni "majstori" oko mene), pa eto bit ću pažljiviji drugi put.

Neki dan vozim i odlučim ga malo ispuhati, ubrzam do 170-180 km/h i tako vozim oko minute kad odjednom se auto ugasi i zasmrdi ulje. Usrao sam se jer je bila noć, no srećom prazna cesta, stanem sa strane i vidim da je opet bacio ulje. Upali normalno, odvezem se do prve benzinske i provjerim ulje koje je opet na max. Slijedeć dan nakon malo gradske vožnje primjetim malo dima ispod haube koji prolazi kroz masku, brzo podignem haubu i vidim da oko čepa ulja lagano ide dim, pokušam dotegnuti no čep jednostavno preskoči. Sačekam da se ohladi, dotegnem i sad se žena normalno vozi na posao.

Nakon ovoliko pisanja da postavim pitanje, dakle zanima me jel netko imao ovakvih iskustava, odnosno u čemu bi mogao biti problem (čep, neki dihtung, ili nešto treće...)

Zadnji servis obavljen u Moto-Risu prije nešto više od godinu dana i otad pređeno nekih 8tkm.

Eto, unaprijed zahvaljujem!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto ruj 02, 2008 9:19 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub ožu 15, 2008 9:41 pm
Postovi: 972
Vozi: Mercedes e550
Lokacija: Schwäbisch Gmünd
pa po ovome napisanom krivac je čep jer se neda normalno zatvoriti i onda vjerovatno ne dihtuje dobro, samo mene čudi zašto je količina ulja uvijek max. a izbacivao ga je na čep.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto ruj 02, 2008 9:40 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Treba vidjeti ovaj dio na slici pod brojem 1 dali nije u njemu nešto zaštopano ili cijevi koje idu na njega dali nisu presavinute ili zaštopane, to može uzrokovati dizanje ulja na čep.
slika


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto ruj 02, 2008 12:54 pm 
Offline

Pridružen/a: sub ruj 01, 2007 9:27 pm
Postovi: 31
Lokacija: Čazma
Citat:
Treba vidjeti ovaj dio na slici pod brojem 1 dali nije u njemu nešto zaštopano ili cijevi koje idu na njega dali nisu presavinute ili zaštopane, to može uzrokovati dizanje ulja na čep.
slika
Probat ću angažirati frenda koji je auto-mehaničar pa nek pogleda.

Da mi nisu u servisu natočili previše ulja?? Naime, do mora nisam auto vozio na dulje relacije sa visokim putnim brzinama. Najduže je bilo do Osijeka Podravskom no tuda se i tako ne vozim brže od 120 km/h.

Jel zna tko cijenu tog čepa?


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 4 posta ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan