VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Ne prede u leru http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2281 |
Stranica: 1/2. |
Autor/ica: | V50olvo [ sri kol 13, 2008 8:34 am ] |
Naslov: | Ne prede u leru |
E moji volvaši zadnja 4 dana mi auto čudno radi u leru. Kao prvo u subotu ujutro ga palim a mali moj V40, 1.9TD '97 štrajka i neće da kresne kad vidi ključ. Okrenem ja opet, on upali ali radi neujednačeno. Okretaji mu 3 sekunde na 750 o/min, pa padnu na 500 o/min, pa ga digne na 1000 o/min, i tako stalno. Nikako da se smiri. Ja po plinu i na autoput da ga malo propušem. Auto vuče normalno, ali čim stanem opet motor 'kašlje'. Okretaji divljaju. Jučer, opet se uplašio ključa i neće da pali iz prve. Ne budi lijen, promjenim filter goriva, ulja, zraka, natočim na drugoj benzinskoj, pomolim se, upalim a on opet po svom. Opet na autoput, propušem, i opet sve isto čim stanem. Popodne kad je na suncu pali iz prve, ali opet kašlje u leru. Ljudi pomoć. Ne mogu ga takvog slušati. Ima li kakav sirup? |
Autor/ica: | dgovorcin [ sri kol 13, 2008 9:45 am ] |
Naslov: | |
Na tvom deiesel limenom ljubimcu ler gas ovisi o temperaturi rashladne tekučine, položaju prekidća za aklimu (ON/OFF). Naime on se aktivira ako je temperatura rashladne tekučne ospod 15 stupnjva celzijusa ili je uključena klima. ECM (engine control modul) dobiva podatke od ventila za ler gas (IC - idle control) koji je nataknut na vakum pumpu i ima centrifugalni mehanizam koji ovisno od potlaka koji proizvodi vakum pumpa podešava ler gas. Dosta primitivno ali je tak. Postoji i RPM senzor (Rotation per minute sensor) koji dojavljuje brojeve okretaja ECM-u E sad, možda te zeza IC ventil a slično se može ponašati auto i ako mu ne radi ili radi povremeno i jedna od diza. Ili više njih. I na Bosch pumpi svoh ljubimca imaš šeraf za podešavanje ler gasa. Pod uvjetom da to nisi diral ili da se nije nekaj samo od sebe odšerafilo taj dio ne bi trebao biti urokom tvojeg problema. Troši li ti auto više nego prije, dimi li crni dim, čuješ li kakvo kuckanje iz motora koje do sada nisi čuo, pregrijava li ti se motor? Ovak na daljinu ti je to sve vračanje iz kugle ili graha prebranca. Probaj iskapčati IC senzor čisto da vidiš što će se desiti i da eventualno isključiš elektroniku. Onda ti ostaje još Bosch dio motora, injekotri i pumpa, a to ti je najbolje otiči kod boschiste. Nadam se da ti nisam previše pomogao ![]() |
Autor/ica: | s40slaven [ sri kol 13, 2008 9:58 am ] |
Naslov: | |
Predstavio se čovjek... viewtopic.php?t=2227 meni npr, isto pleše na okretajima, al ne tako puno, od 750 do npr. 800 okteraja moj je bezinac... mislio sam da je problem u gorivo al nije |
Autor/ica: | BORIS [ sri kol 13, 2008 10:02 am ] |
Naslov: | |
Citat: Predstavio se čovjek... viewtopic.php?t=2227
a i dgovorcin ga je odzdravio, vidiš kaj rade godine ![]() ![]() |
Autor/ica: | ruka [ sri kol 13, 2008 10:38 am ] |
Naslov: | |
E Govorčin, sunce, promjene vremena i tak. A i bicikl, nemre se to terat bez posljedica u tim godinama, krv ode u noge pa mozak radi na suho ![]() 97 godina je obični dizel, klasičar, ajd ti ljepo bošisti, nije skup pregled ni servis, to ti rješe vrlo brzo. |
Autor/ica: | V50olvo [ sri kol 13, 2008 10:50 am ] |
Naslov: | kašalj |
Auto se ne pregrijava, nema crnog dima. Eventualno bijeli dim kad palim ujutro. Ulja od izmjene do izmjene ne troši ni kapi (ulje mjenjam svakih 8tkm, elf). Razmišljao sam o boshisti, ali da je tu problem auto vjerovatno ne bi normalno ni vukao pri većim okretajima. Zna neko nekog dobrog liječnika u zg da odem s pacijentom na pregled? |
Autor/ica: | ruka [ sri kol 13, 2008 10:58 am ] |
Naslov: | Re: kašalj |
Citat: Auto se ne pregrijava, nema crnog dima. Eventualno bijeli dim kad palim ujutro. Ulja od izmjene do izmjene ne troši ni kapi (ulje mjenjam svakih 8tkm, elf).
bi vuko, bi. Samo ti odi k bošisti. Balog, Markuševac, broj 1 kod nas.
Razmišljao sam o boshisti, ali da je tu problem auto vjerovatno ne bi normalno ni vukao pri većim okretajima. Zna neko nekog dobrog liječnika u zg da odem s pacijentom na pregled? |
Autor/ica: | dgovorcin [ sri kol 13, 2008 11:42 am ] |
Naslov: | |
Citat: E Govorčin, sunce, promjene vremena i tak. A i bicikl, nemre se to terat bez posljedica u tim godinama, krv ode u noge pa mozak radi na suho
@ V40olvo oprosti, molim te, nisam vidio moja greška![]() 97 godina je obični dizel, klasičar, ajd ti ljepo bošisti, nije skup pregled ni servis, to ti rješe vrlo brzo. @ ruka, je imaš pravo, naporno sam treniral a i godin se natuklo. Idem odmah po antisklerin. Ak ne zaboravim do apoteke po kaj sam otišel ![]() ![]() |
Autor/ica: | hal9000f [ sri kol 13, 2008 1:06 pm ] |
Naslov: | Re: Ne prede u leru |
Citat: E moji volvaši zadnja 4 dana mi auto čudno radi u leru.
Kao prvo u subotu ujutro ga palim a mali moj V40, 1.9TD '97 štrajka i neće da kresne kad vidi ključ. Okrenem ja opet, on upali ali radi neujednačeno. Okretaji mu 3 sekunde na 750 o/min, pa padnu na 500 o/min, pa ga digne na 1000 o/min, i tako stalno. Nikako da se smiri. Popodne kad je na suncu pali iz prve, ali opet kašlje u leru. Vrlo slično mi se auto ponašao kad sam se vratio od mehaničara koji je zaboravio uštekati jednu vakuum cijevčicu na mjesto. Nisu toliko plesali okretaji u leru, možda oko 300. Ne sjećam se da li se je bila upalila lampica (Check Engine Light (CEL)) koja javlja grešku. Auto sam jedva palio, ali je išao normalno, no čim bi stao ler je bio plesanje... Čim sam skužio koja cijevčica je u igri i vratio je na mjesto, sve je odmah bilo OK! Jel se tebi upalio CEL? |
Autor/ica: | ruka [ sri kol 13, 2008 1:42 pm ] |
Naslov: | |
Citat:
@ ruka, je imaš pravo, naporno sam treniral a i godin se natuklo. Idem odmah po antisklerin. Ak ne zaboravim do apoteke po kaj sam otišel
Moral si buš počel pisat podsjetnike ![]() ![]() ![]() Moglo bi bit ovo kaj Saša veli, ak se koje crevo za vakum ištekalo ili puknulo oće tak radit. Za bošistu bum uvjek nagovaral i navijal za Baloga makar više nemam dizele, izvanredan servis, najopremljeniji kod nas, sa jako dobrim cjenama. |
Autor/ica: | V50olvo [ sri kol 13, 2008 2:01 pm ] |
Naslov: | |
Niti jedna lampica ne svijetli, zato mi je sve to i čudno. Mislio sam da možda negdje nije problem u dotoku goriva, tj. da je crijevo negdje puklo pa malo vuče zrak. Danas promjenio i sva crijeva i opet ništa. Bolje da sam ležao u hladu i pio pivo ![]() A ovaj kašlje li ga kašlje. |
Autor/ica: | ruka [ sri kol 13, 2008 2:27 pm ] |
Naslov: | |
ne svjetli ni na golfu dizelu ( ne tdi neg recimo trojka sdi ) kad se to desi, otprilike ti je sličan princip rada i slična generacija tehnologije. |
Autor/ica: | hal9000f [ sri kol 13, 2008 3:11 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Niti jedna lampica ne svijetli, zato mi je sve to i čudno. Mislio sam da možda negdje nije problem u dotoku goriva, tj. da je crijevo negdje puklo pa malo vuče zrak. Danas promjenio i sva crijeva i opet ništa. Bolje da sam ležao u hladu i pio pivo
![]() A ovaj kašlje li ga kašlje. Mislim da se ni kod mene nije bio upalio CEL. Jesi ziher da si skužio sve cijevčice? Ova koja je mene zahebala, je bila jako tanka. Točno ko bijela slamčica za cugu i to ona tanja od 2-3 mm. A, kod mene je ta slamčica uštekana u usis zraka poslije filtera, odnosno par centimetara poslje MAF-a (mjerač protoka zraka). A, te cijevčice kod mene su jako dugačke. Ima ih najmanje 3 kom. i koliko sam skužio neke su duge možda i 2 metra! Idu naokolo oko mašine. I ako ti je nekaj takvog puklo negdje di se ne vidi, evo njesra. |
Autor/ica: | hal9000f [ sri kol 13, 2008 3:14 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Za bošistu bum uvjek nagovaral i navijal za Baloga makar više nemam dizele, izvanredan servis, najopremljeniji kod nas, sa jako dobrim cjenama.
Pridružujem se nagovaranju i navijanju za Baloga. Prihvatljive cijene, usluga za pohvalit, očito stručni. Nakon njihovog zahvata na autu, ko da imam novi auto. |
Autor/ica: | V50olvo [ uto ruj 16, 2008 12:34 pm ] |
Naslov: | Da zaključimo ovu temu |
Evo da se javim i zaključim ovu temu: Na vaš nagovor otišao sam kod boschiste, ali ne kod Baloga (čuo sam da je stari majstor pokojni i da je posao preuzeo sin), već u Samobor kod Purića. Primili me ljudi prekrasno, usluga na nivou, prostor k'o apoteka. Nakon njihove dijagnostike bosch pumpe, dizi i motora utvrđeno je sljedeće: 1. Na bosch pumpi otišla neka membrana i nešto za podešavanje kuta (oprostite na laičnosti ali stvarno nije moje područje) 2. Dize totalno u komi, a ona prva, najskuplja, sa koje ide elektronika, najgora od svih 3. Motor-UŽAS: kompresija 1 - 24; 2 - 0; 3 - 25; 4 - 27 Da zaključim: popravak Bosch pumpe i izmjena dizi 7700kn (A motor još uvijek u banani) Emotivno totalno pokisnuo. Ubio me čovjek u pojam! Izjadam se ja kolegi, starom mehaničaru i dogovorim kod njega pregled auta: Doktor veli: 1. Šprungirala glava na drugom cilindru 2. Dize ne treba komplet mijenjati već samo promjeniti uloške 3. Treba pobrusiti i poštelati ventile 4. Na bosch pumpi otišao 'indikator paljenja'(to je onaj dio koji kad date kontakt škljoca) Dogovorim se ja s njim za posao i čovjek mi sve u fušu odradi za 3500kn (600kn ruke, varenje, brušenje glave, štelanje ventila 1200kn, 'indikator paljenja 1200kn, 500kn set dihtunga). Auto sad moram 1000km lagano odvoziti, promjeniti ulje i filter ulja i onda peri. Auto pali kad vidi ključ, ide ko zmajček, jedino se javlja jedan problem koji ču otvoriti u novoj temi. Pozdrav svima i hvala na pomoći i savjetu |
Stranica: 1/2. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |