Citat:
Da ti ja kažem nešto o svojim dojmovima, ja imam isti takav kao dgovorcin samo je mlađi godinu dana a imam ga već četvrtu godinu i više od 100000km. U gradu mi troši onako kako je dgovorčin rekao, otprilike 7.5, nekad i malo manje, ovisi o gužvi, s tim da ja napravim kilometara po gradu samo na kratkim relacijama. Po otvorenoj cesti najniža potrošnja mi je bila na putu u španjolsku, gdje sam kroz cjelu francusku vozio točno 120, i tamo je trošio 4.7 litre. To se drastično mjenja ako ga voziš ovako kao i ti, 170 i preko, i tad troši više ali nikad preko 8 u nekom prosjeku. Putno računalo je izvor zabluda i nikad se netrebaš oslanjat na to jer nije točan niti na jednom autu. Natoči do čepa, napravi kilometražu i onda opet natoči i računaj. To se tako radi. Ja sam prije dvije godine vozio oktaviju koju sam kupio novu na firmu, 19tdi sa 130ks i ta je po trip kompu trošila 12 litara po gradu i po otvorenoj 10. A nije nego koju litru manje.
Što se tiče serva, nisam doživio da škripi, niti da je težak. Eventualno u krajnjem položaju čuješ zvuk napregnute pumpe i to je to ali to se čuje na svima autima. I još nešto, s kojim god mehaničarom pričam svi govore ne vozit taj auto na duge pruge sa velikim opterećenjem, dakle previše stisnutom papučicom gasa. Ako želiš možeš mi poslat pm, pa da ti sredim da ti se to sve pogleda, i gledat će ti čovjek kroz čije ruke dnevno prođe bar jedan takav.
P.S. sjećaš se da sam ti predložio da odeš bošisti prije skoro mjesec dana?
Bok,
vidiš ovo sa stisnutim gasom do daske i dugim opterečenjem je zanimljivo. Naime, znam jednu priću gdje je tip napunio auto, posjeo četvoricu hajvana u njega i krenuo s mora autoputom put Zagreba. Naravno gas do daske tak da se pleh ispod gsa-pedale svinul, i kolko ide uz Velebit.

E sad, to je išlo tak do tunela. Tu je bil čep, on je onak full gas uletil u tranu i tu se dalje vozil u prvoj do izlaska. Kad je izašal iz tunela opet je opleo po gasu ali iz aspuha je izašal samo crni dim i to je bilo to.

Diagnoza je bila turbina koja se razletila. Detalje neznam.
Osim toga svojedobno me interesiralo chipiranje pa sam pisal njemačkom tuneru Heico. Naime interesiralo me kak to da imaju u ponudi chipiranje za S/V40T/T4 a za D nemaju.

A imali su dok je to bio aktualni model. Čak imam negdje i test iz Autobilda o tom modelu. Odgovor je bio da su imali dosta problema s tim motorom i da mi savjetuje da niš ne drndam po njemu.

Pametnom dosta, zaključih, i sad se vozim ovak. I inaće nemam običaj voziti auto na full gasu duže a pogotovo ne ovog.
Dakle, motori su vjerojatno dugovječni pod ujetom da mu na duge staze ne vadiš mast.
