Sada je: pet srp 11, 2025 9:40 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 33 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: sri svi 09, 2007 11:32 pm 
Online

Pridružen/a: pet tra 13, 2007 1:31 pm
Postovi: 137
Da li i drugi imaju "pretežak" volan- auto je 2004. pa nema govora o staroj pumpi itd, dole ništa ne curi, ulja ima... Malo mi škripi ponekad kad okrećem, ali zvuk se čuje odmah ispod plastike volana. Da li može utjecati malo pomaknut špur (nisam ga štelao, jer sad mijenjam gume/felge)

U gradu prema kompjuteru troši oko 9.5 litara- nije da se ganjam stalno, rijetko pređe 3200 okretaja, vozim se konstantno između 1800-2100 okretaja. Ukratko, ne silujem auto, makar su krstareće brzine uglavnom veće od svih onih koje prelazim :lol:
Bio do Hercegovina, uz autoput do Okučana-gdje ga nisam spuštao ispod 170 i preostalih 800 km otvorene cesta potrošio je 6,9 l. To mi nekak isto nije neki rezultat.

Usporedba- Audi s 90 ks iz '99. - grad 8-8.5 , a na otvorenom ko upaljač....Ne očekujem to i od Volva, ali...

:?: :idea: :?:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri svi 09, 2007 11:49 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Bok,
eto imamo isti model pa da ti odgovorim. Servo na njima sigurno nije lagan kao na Fiat Puntu u city modu kad ga okrečeš s dva prsta. Nije ni ko na tamiću, uglavnom teško je opisati koliko bi lagan trebao biti. U svakom slučaju iznad 60-70 dodatno otvrdne da bi imao više povratnih informacija s ceste pri većim brzinama (variabilni servo) i da bi upravljanje jednostavno bilo prirodnije. Možda je najbolje da se nađemo i usporedimo moj i tvoj. Malo grebanja se čuje i kod mene kad ga okrećem u mjestu ali to pripisujem radu pumpe koji se prenosi do volana, ali to me ne zabrinava. I to možemo usporediti. Špur bi možda mogao utjecati u vožnji ali ne tako da ti servo postane težak. Eventualno bi vukao lijevo ili desno i u težim odstupanjima škripa u zavojima a u zadnjem stadiju i po ravnom. Sjeti se stojadina s razvaljenim ramenima kojima gume cvile po ravnom. No siguran sam da to kod tebe nije slučaj. Možda si jednostavno naviknu na mekše servo uređaje.
E sad potrošnja. Jako ovisi o stilu vožnje. Recimo da sam dosta nježan s papučicom gasa i da biram rađe okolne putove po gradu nego zeleni val. Na otvorenom (Zgb-Plitvice-Šibenik) s tim da brzina nije bila veća nigdje od 120 i bez gužve 5,3 litre, vjerovao ili ne. Zgb-Šibenik po autoputu s konstantnom brzinom 130-140 oko 6.0. Po zagrebu se rijetko vozim, uglavnom koristim bicik tako da nisam još ni jednom u dvije 1/2 godine ispucao čitav tank na grad. No onako kako se po gradu vozim kad se vozim potrošnja je oko 7,5. Znam da ćeš pasti u nesvjest ireći da lažem i pretjerujem ali mogu ti pokazati putno računalo. Kažem opet to jako ovisi o stilu a ja znam biti jako nježan s gasom. :-) Mislim da negdje imam i neke testove iz nekih časopisa gdje je u prosjeku trošio oko 6,5. Budem potražio pa ih stavim na stranicu :-)
Eto, bilo bi zanimljivo da se i V40 neno s V40 102 HP javi. i kaže svoje dojmove glede potrošnje i ostalog. NEENNNNOOOOOOOOOOOOOOOO! :lol:

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet svi 10, 2007 12:33 am 
Online

Pridružen/a: pet tra 13, 2007 1:31 pm
Postovi: 137
Ma inače je servo na V40 teži, ali tu na mojem je još MALO teži. Ispada da ga je jako teško smotat jednom rukom, a to nije normalno. Dosad vozio A4 '99, prije dugo Mazda 626 '02., Mondeo iz '95..., a i kad sam vozio iti ovakav V40 ( auto-brat iz iste firme), nije bilo tako teško.

Vjerujem ti za potrošnju, pa zato i tvrdim da bi s mojom vožnjom u gradu trebalo biti max 9l, a ne 9.5 ili 10 kako nekad bude. Ja čak mislim da je taj kompjuter zakurac, možda krivo pokazuje, ali to je moj mišljenje, možda je baš vrhunski 8)

Za usporedbu bi se volio naći, ali sigurno neću biti na roštilju, možda neka subota prije. A možda da se nađemo mimo termina forumaša....

Pozdrav.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet svi 10, 2007 12:39 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
To već nije normalno, čak i da si nježno-žensko. Što se nalaženja tiće meni bi ovaj tjedan pasalo za vikend, subota. Ja sam ti na Barutanskom bregu a vidim da si i ti iz Maximira pa se lako dokoturam do tebe. U svakom slučaju čujemo/tipkamo se.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet svi 10, 2007 7:25 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Da ti ja kažem nešto o svojim dojmovima, ja imam isti takav kao dgovorcin samo je mlađi godinu dana a imam ga već četvrtu godinu i više od 100000km. U gradu mi troši onako kako je dgovorčin rekao, otprilike 7.5, nekad i malo manje, ovisi o gužvi, s tim da ja napravim kilometara po gradu samo na kratkim relacijama. Po otvorenoj cesti najniža potrošnja mi je bila na putu u španjolsku, gdje sam kroz cjelu francusku vozio točno 120, i tamo je trošio 4.7 litre. To se drastično mjenja ako ga voziš ovako kao i ti, 170 i preko, i tad troši više ali nikad preko 8 u nekom prosjeku. Putno računalo je izvor zabluda i nikad se netrebaš oslanjat na to jer nije točan niti na jednom autu. Natoči do čepa, napravi kilometražu i onda opet natoči i računaj. To se tako radi. Ja sam prije dvije godine vozio oktaviju koju sam kupio novu na firmu, 19tdi sa 130ks i ta je po trip kompu trošila 12 litara po gradu i po otvorenoj 10. A nije nego koju litru manje.
Što se tiče serva, nisam doživio da škripi, niti da je težak. Eventualno u krajnjem položaju čuješ zvuk napregnute pumpe i to je to ali to se čuje na svima autima. I još nešto, s kojim god mehaničarom pričam svi govore ne vozit taj auto na duge pruge sa velikim opterećenjem, dakle previše stisnutom papučicom gasa. Ako želiš možeš mi poslat pm, pa da ti sredim da ti se to sve pogleda, i gledat će ti čovjek kroz čije ruke dnevno prođe bar jedan takav.
P.S. sjećaš se da sam ti predložio da odeš bošisti prije skoro mjesec dana?


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet svi 10, 2007 8:57 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Citat:
Da ti ja kažem nešto o svojim dojmovima, ja imam isti takav kao dgovorcin samo je mlađi godinu dana a imam ga već četvrtu godinu i više od 100000km. U gradu mi troši onako kako je dgovorčin rekao, otprilike 7.5, nekad i malo manje, ovisi o gužvi, s tim da ja napravim kilometara po gradu samo na kratkim relacijama. Po otvorenoj cesti najniža potrošnja mi je bila na putu u španjolsku, gdje sam kroz cjelu francusku vozio točno 120, i tamo je trošio 4.7 litre. To se drastično mjenja ako ga voziš ovako kao i ti, 170 i preko, i tad troši više ali nikad preko 8 u nekom prosjeku. Putno računalo je izvor zabluda i nikad se netrebaš oslanjat na to jer nije točan niti na jednom autu. Natoči do čepa, napravi kilometražu i onda opet natoči i računaj. To se tako radi. Ja sam prije dvije godine vozio oktaviju koju sam kupio novu na firmu, 19tdi sa 130ks i ta je po trip kompu trošila 12 litara po gradu i po otvorenoj 10. A nije nego koju litru manje.
Što se tiče serva, nisam doživio da škripi, niti da je težak. Eventualno u krajnjem položaju čuješ zvuk napregnute pumpe i to je to ali to se čuje na svima autima. I još nešto, s kojim god mehaničarom pričam svi govore ne vozit taj auto na duge pruge sa velikim opterećenjem, dakle previše stisnutom papučicom gasa. Ako želiš možeš mi poslat pm, pa da ti sredim da ti se to sve pogleda, i gledat će ti čovjek kroz čije ruke dnevno prođe bar jedan takav.
P.S. sjećaš se da sam ti predložio da odeš bošisti prije skoro mjesec dana?
Bok,
vidiš ovo sa stisnutim gasom do daske i dugim opterečenjem je zanimljivo. Naime, znam jednu priću gdje je tip napunio auto, posjeo četvoricu hajvana u njega i krenuo s mora autoputom put Zagreba. Naravno gas do daske tak da se pleh ispod gsa-pedale svinul, i kolko ide uz Velebit. :twisted: E sad, to je išlo tak do tunela. Tu je bil čep, on je onak full gas uletil u tranu i tu se dalje vozil u prvoj do izlaska. Kad je izašal iz tunela opet je opleo po gasu ali iz aspuha je izašal samo crni dim i to je bilo to. :oops: Diagnoza je bila turbina koja se razletila. Detalje neznam.
Osim toga svojedobno me interesiralo chipiranje pa sam pisal njemačkom tuneru Heico. Naime interesiralo me kak to da imaju u ponudi chipiranje za S/V40T/T4 a za D nemaju. :?: A imali su dok je to bio aktualni model. Čak imam negdje i test iz Autobilda o tom modelu. Odgovor je bio da su imali dosta problema s tim motorom i da mi savjetuje da niš ne drndam po njemu. :? Pametnom dosta, zaključih, i sad se vozim ovak. I inaće nemam običaj voziti auto na full gasu duže a pogotovo ne ovog.:lol:
Dakle, motori su vjerojatno dugovječni pod ujetom da mu na duge staze ne vadiš mast. :lol:

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet svi 10, 2007 9:29 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
iz priče vidim da ste zadovoljni s svojim autekima,frend mi ima s40 dizlo slabiji 90 ks, 98 god mislim i godišnje jako puno kilometara, preko 40 tkm,radi i uglavnom na motoru mu je otišlo sve što je moglo otić, sve je mjenjo osim radilice i jedno 3 polugeneralke je radio, ostavio ga je na cesti xy puta pa čak jednom i u ukrajini je zaglavio jedno 5 dana, jedva se dovuko do hrvatske i sam kaže iz svog iskustva i vjerujem da ga ima, da su ti slabiji motori dosta problematični ako se puno km radi pod opterećenjem dok su jači misli na 115 ks puno bolji u smislu extremnijeg tretiranja, i zanimljivo uvijek je imao problema s mašinom nikad s drugim djelovima na autu, valjda kaj je renolova mašina tranu a sve ostalo vlvo, a što se tiče turbine treba znat auto vozit s turbinom mislim biti pametan, hladni startovi, autoputovi pod ful gasom dobro ulje stavljat tj. čuvat turbinu jer ona trpi največa opterećenja pri takvim extremnijim vožnjama..


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet svi 10, 2007 9:40 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
E da, kaj se tiće trip kompa on će uvijek pokazivati veću potrošnju, ali malo. Naime, ja uvijek točim do vrha, ali tak da vidim naftu, ne pjenu, kod otvora . Dakle do vrha :P I kad ga ispraznim tak da komp počne vrištati da imam nafte još za 20-30 km otiđem na benzisku i nikad nisam natočio više od 55 litara. :lol: Dakle u rezervaru je ostalo još bar 5 + ono u cijevi. S tih 5 litara mogu preći još 100 km otvorene vožnje ili 60-tak po gradu. Dakle komp će iz praktičnih razloga uvijek pokazivati veću potrošnju da zbilja ne ostaneš bez nafte.
Nadalje računica ide na slijedeći način. Recimo za zadnju vožnju za prvi maj na more, malo dolje po Dalmaciji i natrag. Napravio sam 1050 km s tankom (tank je 60 litara) i natočio 55 litara što daje potrošnju od 5,2 litre na 100 km. Komp je pokazivao 5,3. :) Dakle mogao bih reći da je dosta precozan. Naravno tu ne uključujem trenutnu potrošnju koja zbilja zna divljati :roll:
Eto to je moje iskustvo

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet svi 10, 2007 10:00 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sub vel 03, 2007 10:06 pm
Postovi: 841
Lokacija: Zagreb
Citat:
Putno računalo je izvor zabluda i nikad se netrebaš oslanjat na to jer nije točan niti na jednom autu. Natoči do čepa, napravi kilometražu i onda opet natoči i računaj. To se tako radi. Ja sam prije dvije godine vozio oktaviju koju sam kupio novu na firmu, 19tdi sa 130ks i ta je po trip kompu trošila 12 litara po gradu i po otvorenoj 10. A nije nego koju litru manje.
Hmmm...

Imam 850TDI skoro 3 i pol god i od prvog dana biljezim potrosnju. Trogodisnji prosjek mi je 6.47 lit (u grad idem rijetko). Uvijek tocim do cepa i uvijek na pumpi prije resetiranja kompa prosjecna potrosnja varira NAJvise 2 dcl od navedenog prosjeka, tak da mislim da se to moze nazvati tocnim mjerenjem.

Vjerojatno je netocnije kod agresivnije voznje...

_________________
[1981...244gld6] - 1992. > 2004.
[1997 ... 855tdi] - 2004. > danas.
[2013 ... V70d3] - 2022. > danas.


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet svi 10, 2007 10:05 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Citat:
iz priče vidim da ste zadovoljni s svojim autekima,frend mi ima s40 dizlo slabiji 90 ks, 98 god mislim i godišnje jako puno kilometara, preko 40 tkm,radi i uglavnom na motoru mu je otišlo sve što je moglo otić, sve je mjenjo osim radilice i jedno 3 polugeneralke je radio, ostavio ga je na cesti xy puta pa čak jednom i u ukrajini je zaglavio jedno 5 dana, jedva se dovuko do hrvatske i sam kaže iz svog iskustva i vjerujem da ga ima, da su ti slabiji motori dosta problematični ako se puno km radi pod opterećenjem dok su jači misli na 115 ks puno bolji u smislu extremnijeg tretiranja, i zanimljivo uvijek je imao problema s mašinom nikad s drugim djelovima na autu, valjda kaj je renolova mašina tranu a sve ostalo vlvo, a što se tiče turbine treba znat auto vozit s turbinom mislim biti pametan, hladni startovi, autoputovi pod ful gasom dobro ulje stavljat tj. čuvat turbinu jer ona trpi največa opterećenja pri takvim extremnijim vožnjama..
Ja imam uzrečicu da možeš svaki auto razvaliti i zaklati, čak i Rolls-Royce. Nije u pitanju, samo ga daj hajvanu s balkana ili nešto istočnije. Nažalost tu se kod nas malo pazi na tehničku kulturu vozaća. Ako imaš iole osjćaja u desnoj nozi i ako ti vuha nisu potumplana ko da ti je slon prdnul u njih, osjetit ćeš, ak ti i ona kazaljka od temperature vode (još bolje od ulja) niš ne znaći kad je u plavom, da auto kad je hladan motor ne prihvaća gas ko kad je na radnoj temperaturi. Pa onda ga ne frljiš dok se ne zagrije. Znam sam jednog koji je u svojoj maldosti imal bubu koju je palil tak da ju je metnul u prvu i palil s spuštenim kuplungom, tak da je mogel odmah izletiti ko raketa. :roll:
A da ne pričam o ganjanju auta koliko ide do mora i natrag. Ak nekog voziš sa sobom pa taj se osječa ko da si ga otel :lol:
Ne znam, ja sam svoj auto za moje pojmove dosta platil i gledam da ga vozim tak da mi što duže izdrži. Možda su neki do auta došli puno lakše nego ja, pa im logično to ne znači puno u financijskom smilslu ko meni pa se prema njima tako i ponašalju.
Dakle od ulja samo kvalitetno, i to sintetiku. Ja stavljam Shell Helix Ultra 5W-40. I mijenjam ga prije propisanog intervala tj. svakih 10000 km. Naravno s njim ide i filtar ulja svaki puta.
Nikada ne zgasiti auto odmahkad s autoputa siđeš na benzisku ili odmorište nakon ganjanja. Pustiti ga da malo odmori u leru da se turbina ohladi a ulje ne zapeče na njoj tj. na ležavjevima. Pametno bi bilo usporiti par minuta prije benzinske ali...
Točite što kvalitetnija goriva, Tifon i OMW po nekim testovima iz Autokluba.
Eto ako ima netko još prijedloga kako naše dizle održati u što boljem stanju što duže....
:wink:

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Zadnja izmjena: dgovorcin, dana/u čet svi 10, 2007 2:17 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet svi 10, 2007 10:20 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
EVOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO i mene, da se i ja majo umjesam!



SERVO hm,sto da kazem!?Inace je puno tezi za okretat od sogorovog sharana,golfa IV i moje bivse astre,to valjda mora tako biti.A sto se tice cudnih zvukova pri zakretanju volana, ja ih nemam, jedino kad smotam volan do kraja onda se cuje servo pumpa a to je cist normalno na svim automobilima.

POTROSNJA! Ovako:u gradu mi u prosjeku trosi 7.0/7.5 L (sa klimom),a otvorene ceste od 5.5/6.0 L ovisi o kojoj se brzini radi a ako se vozim 160/170 onda popije i puno vise naravno

jasvi se kikiju (KIKIR6) on ti bi najbolje znao za objasnit sve sto se tice motora i ostalog


Vrh
   
PostPostano: čet svi 10, 2007 10:54 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: pet vel 23, 2007 1:06 pm
Postovi: 2296
Vozi: xxxxx
Lokacija: VŽ/ZG
Citat:
Da li i drugi imaju "pretežak" volan- auto je 2004. pa nema govora o staroj pumpi itd, dole ništa ne curi, ulja ima... Malo mi škripi ponekad kad okrećem, ali zvuk se čuje odmah ispod plastike volana. Da li može utjecati malo pomaknut špur (nisam ga štelao, jer sad mijenjam gume/felge)

U gradu prema kompjuteru troši oko 9.5 litara- nije da se ganjam stalno, rijetko pređe 3200 okretaja, vozim se konstantno između 1800-2100 okretaja. Ukratko, ne silujem auto, makar su krstareće brzine uglavnom veće od svih onih koje prelazim :lol:
Bio do Hercegovina, uz autoput do Okučana-gdje ga nisam spuštao ispod 170 i preostalih 800 km otvorene cesta potrošio je 6,9 l. To mi nekak isto nije neki rezultat.

Usporedba- Audi s 90 ks iz '99. - grad 8-8.5 , a na otvorenom ko upaljač....Ne očekujem to i od Volva, ali...

:?: :idea: :?:
Moja preporuka za potrošnju, daj ga natankiraj full pa napravi 100 km i opet natankiraj i eto ti točne potrošnje, jer ovo sa putnim kompom zna biti netočno.

Što se tiče volana, škripanje zna dolaziti od semeringa na letvi volana, treba ga podmazati, i to se čuje u tom dijelu gdje si opisao, a za teško okretanje treba provjeriti, to nisam imao takvih problema. :!:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet svi 10, 2007 11:11 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:06 pm
Postovi: 5017
Lokacija: Karlovac
Da se i ja ubacim. I moj volan skripi isto kao i tvoj. Nesto je tezi nego na 850ki, a bome je i osjetno tezi nego na svim ostalim novijim modelima (S60, V70, S80...). No, meni to odgovara jer imam barem nekakav osjecaj na volanu. S80 je skorz cijepljen od ikakvog osjecaja...

_________________
Volvo S40 1.8, wine red, 1996.; 2000. - 2006.
Volvo 850 T5R, yellow, 1995.; 2006. - 2008.
Volvo 850R estate, red, MANUAL!!, 1996.; 2008. - 2012.
Volvo S80 T6, 2002.; 2009. - 2012.
Volvo V70 2.4 20v 2001.; 2012. - 2013.
Volvo S80 2.5d, 1999.; 2012. - ...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet svi 10, 2007 1:41 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
dgovorcin, svaka cast, ovo je auto za tebe I trajat ce ti jos dugo. Kad se tak odnosi prema vozilu navodno ovaj motor moze trajati jako jako dugo. A I mehanika opcenito jer je fest poboljsano sve u odnosu na prvu varijantu. Otprilike I ja tak idem na servise I promjenim uz to I sve druge filtere svaki put, I isto sintetika a sa svojih 200000 za divno cudo ne potrosi vise od deci-dva ulja, a ponekad niti toliko I nigdje ne slini nit pusta bilo kakvu tekucinu. Trip komp laze ko pas na stani-kreni voznji, kad se vozis u komadu onda je manje-vise ok, to ipak radi na principu aproksimacije. A Lucas, tebe sam vidio do sad cak I vise puta na cestama po gradu I cini mi se da ti onda laze obrtomjer sudeci po ubrzanjima od semafora. ;)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet svi 10, 2007 10:39 pm 
Online

Pridružen/a: pet tra 13, 2007 1:31 pm
Postovi: 137
Citat:
...I još nešto, s kojim god mehaničarom pričam svi govore ne vozit taj auto na duge pruge sa velikim opterećenjem, dakle previše stisnutom papučicom gasa. Ako želiš možeš mi poslat pm, pa da ti sredim da ti se to sve pogleda, i gledat će ti čovjek kroz čije ruke dnevno prođe bar jedan takav.
P.S. sjećaš se da sam ti predložio da odeš bošisti prije skoro mjesec dana?
Sad ću svima dole po redu morati isto odgovoriti, ali evo tebi ću prvom. Ja JAKO pazim na sve svoje aute...Sve poznate i nepoznate "fore" za čuvanje motora, turba i ostalog znam već dugo i "koristim" ih. Sve kaj su dečki napisali ja primjenjujem u praksi. Napisao sam i gore, meni se paraju uši kada mi motor radi već na 2300 rpm i onda prebacujem u višu...
Ubrzanja-RIJETKO pređem 3500 rpm. A što se tiče "špijuna" koji se voze zamnom po gradu- točno je da se ganjam, ali da se voziš samnom, vidio bi da je to sve prilično mekano i ravnomjerno (osim mijenjanja traka, ali i to radim tak da ne trzam naglo volanom). Ali-vozim brzo. Razlika između mene i drugih koji ostanu iza mene je što ja i dalje ubrzavam i idem dalje brže, guram se kroz promet, dok se to većini ne da i ne vole niti traku promijeniti. Njihov problem, ali moj posao (i temperament 8) ) to ne mogu dopustiti... Redovno propuštam pješake, aute, ubacivače i sve ostalo.

Koliko dođe pregled kod tvojeg bošiste!? Ako možeš "srediti"-vjerojatno je besplatno... Inače pitao sam frenda da pogleda kakav je to čudan dim koji si spominjao, on nije ništa vožnjom iza mene čudno primjetio. Ne znači da nemaš pravo-rado bi pregledao...
Nego moram i veliki servis napraviti, pa treba dogovoriti s KIKIjem ....


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 33 posta ]  Stranica 1 2 3 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan