VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
S40 2.0T upgrade http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2004 |
Stranica: 1/17. |
Autor/ica: | OnYX [ sub lip 14, 2008 12:46 am ] |
Naslov: | S40 2.0T upgrade |
pozdav ljudi, za početak, zanima me ako se na 2.0T (160 ks) može ugraditi T4 turbina naknadno, ili ikoja druga odgovarajuča, npr. mozda Garrett. hvala! |
Autor/ica: | KIKIR6 [ sub lip 14, 2008 12:49 am ] |
Naslov: | Re: S40 2.0T upgrade |
Citat: pozdav ljudi,
Može se ,, a koja to ti budu dečki iz VRT objasnili..za početak, zanima me ako se na 2.0T (160 ks) može ugraditi T4 turbina naknadno, ili ikoja druga odgovarajuča, npr. mozda Garrett. hvala! A ti sad ljepo u " predstavljanje novih članova" pa reci koju riječ o sebi. LP Kiki |
Autor/ica: | OnYX [ sub lip 14, 2008 1:18 am ] |
Naslov: | |
ljep docek ![]() eto ubrzo postajem nov ponosan vlasnik Volva S40 2.0T, 2003g, sport edition il kako vec, pa se interesiram kako malo ubrzat bebicu... prva stanica ce mi vjerovatno bit Citius Tuning, sto se tiče čipa, daju dobre rezultate s obzirom na cijenu, a i ono što sam čuo za njih, kažu da su vrlo kvalitetni. nadalje bi promijenio turbinu, samo mi se čini da to pita malo više $$$$.... |
Autor/ica: | tcode [ sub lip 14, 2008 2:08 pm ] |
Naslov: | |
Mitsu TD04HL-14T (T4 turbina) ti paše na šaraf. Za sve ostale turbo punjače je potrebno izrađivati adaptere za prihvat na granu, kao i modificirati uljne i vodene lajtunge i naravno, down pipe. CITIUSA bih na tvome mjestu zaobišao u širokom luku. LP |
Autor/ica: | OnYX [ sub lip 14, 2008 2:50 pm ] |
Naslov: | |
kolku bi otprilike snagu dobio s tom turbinom, ako je trenutna 160 ks? preporučaš li mi neku drugu chip tuning firmu? slo npr? hvala...! |
Autor/ica: | tcode [ sub lip 14, 2008 3:09 pm ] |
Naslov: | |
Uz neke dodatne preinake (protočniji ispušni sistem i filter zraka), sa T4 turbinom bi vjerojatno dosegnuo 250KS. Preko toga ti ne bih preporučio ići, jer postoji opasnost da ti se povinu klipnjače. http://www.rsrmotorsport.com/hr/ |
Autor/ica: | gonzo [ sub lip 14, 2008 3:15 pm ] |
Naslov: | |
u svakom slučaju ne preko 1,2 bara sa 14T turbom zbog visokog omjera kompresije a ako se na 14T odlučiš onda moraš custom tuning na dyno valjcima radit. |
Autor/ica: | OnYX [ sub lip 14, 2008 3:39 pm ] |
Naslov: | |
UFF! ja mislio max do nekih 230 hp, to ce biti dovoljno. jeli u RSR-u nude i usluge nadograđivanja npr. turbine i filtera zraka, ili nude samo chip tunning? |
Autor/ica: | gonzo [ sub lip 14, 2008 5:26 pm ] |
Naslov: | |
i je nasigurnije oko 220-230Ks. samo chiptuning ako nisu nešto dosad promjenili a isto tako možeš preko njih dosta tuning stvari kupit. |
Autor/ica: | OnYX [ sub lip 14, 2008 5:36 pm ] |
Naslov: | |
Citat: i je nasigurnije oko 220-230Ks.
a za sad samo oču malo više snage, za čip bi onda otišo do njih, a u vezi turbine ču malo proč do Repca, tu u Ri, frendu je čovjek složio makinu i pogon u Audi S3, tako da s Volvom valjda neče imat problema oko turbine.samo chiptuning ako nisu nešto dosad promjenili a isto tako možeš preko njih dosta tuning stvari kupit. samo da pitam, neznam jeli to normalno, na ovom se turbina pali tek na nekih 3.500 o/min? |
Autor/ica: | zlaya [ sub lip 14, 2008 6:12 pm ] |
Naslov: | |
Citat: UFF! ja mislio max do nekih 230 hp, to ce biti dovoljno.
Mislim da se Matijaž više neće zajebavat s takvim stavrima,kemijanjima i VOLVOM, kolko sam čuo radi samo plug and play i to najviš ww koncern, a ovo mjenjanje turbine i posle rađenje remapa mislim da kod nas nitko nemože kvalitetno napravit s običnim čipom, jedina varijanta da to radi kak treba je SA jedinica ili neki piggy, DASTEK pa moli boga da ti Gonzo-DASTEK mujstor ne potrga motor,a i taj piggiy radi tako tako, uglavnom skup i mukotrpan sport!!
jeli u RSR-u nude i usluge nadograđivanja npr. turbine i filtera zraka, ili nude samo chip tunning? |
Autor/ica: | tcode [ sub lip 14, 2008 7:56 pm ] |
Naslov: | |
Citat: UFF! ja mislio max do nekih 230 hp, to ce biti dovoljno.
Kao što su ti dečki već i sugerirali, 220-230HP bi trebala biti poprilično sigurna granica, pogotovo na motoru sa malo km na grbači.jeli u RSR-u nude i usluge nadograđivanja npr. turbine i filtera zraka, ili nude samo chip tunning? Matijaž (RSR) ti ne radi nikakvu mehaniku, tako da prije tuninga sve prethodne preinake trebaš odraditi sam ili negdje drugdje. Za tu snagu, originalni panel filter je dovoljno zamijenti nekim protočnijim, npr K&N panelom. Ako se odlučiš za T4 turbinu, zamjenu ti može odraditi bilo koji malo spretniji mehaničar, jer nema apsolutno nikakve kemije, skineš staru, našarafiš novu i vozi ![]() prostorom u svojoj maloj garaži i relativno slabo opremljenim policama sa alatom ![]() Mogu ti nabaviti originalnu, potpuno novu T4 turbinu za daleko popularniju cifru od dealera. Ako te zanimaju detalji, javi mi se na PM. LP |
Autor/ica: | OnYX [ sub lip 14, 2008 8:24 pm ] |
Naslov: | |
dada, znam da moram najprije, promjenit turbo pa onda čipat, samo taj turbo mi problem kud kamo di za kolko. mogli bi se dogovorit! |
Autor/ica: | Branimir [ sub lip 14, 2008 9:23 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Ako se odlučiš za T4 turbinu, zamjenu ti može odraditi bilo koji malo spretniji mehaničar, jer nema apsolutno
Da li je takva jednostavna "bezkemijska" preinaka moguća i na 2.5T? Iskreno, niti ne znam koja je serijska turbina gore niti koja veća bi bila ok. Ona sa R-a možda? nikakve kemije, skineš staru, našarafiš novu i vozi ![]() prostorom u svojoj maloj garaži i relativno slabo opremljenim policama sa alatom ![]() ![]() |
Autor/ica: | tcode [ sub lip 14, 2008 9:29 pm ] |
Naslov: | |
Mislim da ti paše od R-a, gonzo će više znati o tome. |
Stranica: 1/17. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |