VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

TURBINA na 1.9 DI
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=198
Stranica: 1/2.

Autor/ica:  V40 neno [ sub tra 07, 2007 8:27 pm ]
Naslov:  TURBINA na 1.9 DI

Ej,bokic!

Imam pitanje u vezi turbine na svom auticu!
Kada se vidi da je turbina na izdisaju?

Auto mi ima malo slabiji start a kad ga nagazim preko 2500 okretaja onda pocne dimiti iz alspuha.Sada neznam dali je to turbina ili nesto drugo :?

Ulje mi nikada ne nestaje ima ga tocno na ml. od izmjene do izmjene!
Usput auto je tek preso 102500 km


POMAGAJTE! :cry:

Autor/ica:  tcode [ sub tra 07, 2007 8:38 pm ]
Naslov: 

Kakve boje je dim?

Autor/ica:  Don Corleone [ sub tra 07, 2007 9:57 pm ]
Naslov: 

Meni isto kad ga stisnem crno zadimi, baš sam vas to i ja htel pitati.
Motor je isti kao i od V40 neno-a samo kaj moj ima 115 ks.
E da isto ne troši niš ulja!

Autor/ica:  hal9000f [ sub tra 07, 2007 10:19 pm ]
Naslov: 

Moze biti vise toga... A, i zajedno.

1.) MAF - Mjerac protoka zraka (ako je pri kraju daje krive inf za ECU i onda je ubrizgavanje goriva neprimjereno)
-(moze pomoci ciscenje, ALI je MAF jako osjetljiv, pa treba znat tocno kaj se radi)
2.) Dizne polako odlaze
3.) Ako auto ima EGR (Exhaust Gas Recirculation) moze bit lagano zastopana usisna grana ili EGR ventil
-(opet ciscenje definitivno pomaze)
4.) Auspuh i/ili katalizator pun cadje (ako se auto pretezno vozi po gradu na manjim okretajima)

Meni isto dimi kad ga nagazim. I ne trosi ni kap ulja.

Npr. nakon cca 10-20 km autoceste pri 3000+ okretaja - ne dimi uopce :-)

Ima toga mozda jos - ovo je kaj sam ja naucio dosad...

Vise o tome pise i u VADIS-u.

Autor/ica:  V40 neno [ ned tra 08, 2007 11:49 am ]
Naslov: 

Ne bi znao koje je boje dim ali predpostavljam da je crni.Moguce je da bi mogao biti mjerac protoka zraka to mi je i moj sogor natuknuo ali taj dio dojde preko 200 eur pa mi se bas neda kupovati bez veze ako ne trabam

A pak ako on ne valja onda bi se trebala i povecati potrosnja i to drasticno zar ne?

Meni trosi jednako od prvog dana

Zar nebi trebao i kompjuter reci gresku motora,bar taj motor ima pun ku... elektronike i osjetnika!?

Autor/ica:  Don Corleone [ ned tra 08, 2007 11:53 am ]
Naslov: 

Ja sam već jedanput bil na čišćenju EGR ventila pa moguće da bi ga opet trebao pročistiti ili možda čak zamjeniti. :?

Autor/ica:  hal9000f [ ned tra 08, 2007 1:35 pm ]
Naslov: 

Citat:
Ne bi znao koje je boje dim ali predpostavljam da je crni.Moguce je da bi mogao biti mjerac protoka zraka to mi je i moj sogor natuknuo ali taj dio dojde preko 200 eur pa mi se bas neda kupovati bez veze ako ne trabam

A pak ako on ne valja onda bi se trebala i povecati potrosnja i to drasticno zar ne?

Meni trosi jednako od prvog dana

Zar nebi trebao i kompjuter reci gresku motora,bar taj motor ima pun ku... elektronike i osjetnika!?

Za 850 TDI dojde 3650 kn :-(

Ali i to nije tak stravicno - za BMW-e dode oko 6000 kn, a cak i za nove Seat Ibize tdi, RN Clio dizel i slicne dode oko 5000 kn...

Ne bi se nuzno trebala povecati potrosnja. I meni od prvog dana trosi isto, a prije 20 mj sam dozivio vec kraj MAF-a i stavio drugi rabljeni koji sad polako odlazi.

MAF odlazi polako i salje krive inf u ECU. U tom periodu prije kraja te inf su ocito unutar toleriranih vrijednosti, ali ubrizgavanje daje vise goriva koje skroz ne sagori i eto crnog dima kod malo jaceg stiskanja gasa, a snage fali...

Prvu gresku ce baciti tek kad bude skroz pri kraju...

Evo meni neki dan 3. put uz drastican gubitak snage. I evo sad zadnja 3-4 dana sve OK.

Dakle, ako su elementi unutar MAF-a prljavi, ciscenje bi pomoglo. Ti elementi su uzasno krhki i ciscenje treba izvesti krajnje pazljivo - cista neurokirurgija. Nemam detalje - ima ih na webu...

A, evo kolega spominje i ciscenje EGR-a... Ja sam provjeravao EGR sustav i usisnu granu , ali kod mene nije bio problematican...

Autor/ica:  V40 neno [ ned tra 08, 2007 3:27 pm ]
Naslov: 

Ja sam imao problema sa EGR ventilom na svojem bivsem auto (ASTRA GSi) ali mi se onda upalila lampica od motora to sam pocistio i sve je radilo dalje.U vecini slucajeva se EGR ventil cisti a kad mu stvarno nema pomoci onda se mijenja


Imam jos jedno glupo pitanje!

Sto znaci kad svijetli SERVICE,remenje sam mijenjo,servise sam sve redovno radio ali se bez veze zapalilo prije mijesec dana svijetli cca. 3 min i onda se ugasi i tako pri svakom paljenji auta.Trazio sam nekoga ko ima tester za volvo ali neznam nikoga osim RIS-a i BAOTICA a bome im nedam za prikapcanje i resetiranje 300 kuna.Nije mi zao novaca ali kad su tako bezobrazno skupi onda jednostavno nnnnnnnnneeeeeeeeeedddddddddaaaaaaaaammmmmmmmm! :wink:

Ima mozda netko tester :cry: :?:

Autor/ica:  hal9000f [ ned tra 08, 2007 7:40 pm ]
Naslov: 

Citat:
Ja sam imao problema sa EGR ventilom na svojem bivsem auto (ASTRA GSi) ali mi se onda upalila lampica od motora to sam pocistio i sve je radilo dalje.U vecini slucajeva se EGR ventil cisti a kad mu stvarno nema pomoci onda se mijenja


Imam jos jedno glupo pitanje!

Sto znaci kad svijetli SERVICE,remenje sam mijenjo,servise sam sve redovno radio ali se bez veze zapalilo prije mijesec dana svijetli cca. 3 min i onda se ugasi i tako pri svakom paljenji auta.Trazio sam nekoga ko ima tester za volvo ali neznam nikoga osim RIS-a i BAOTICA a bome im nedam za prikapcanje i resetiranje 300 kuna.Nije mi zao novaca ali kad su tako bezobrazno skupi onda jednostavno nnnnnnnnneeeeeeeeeedddddddddaaaaaaaaammmmmmmmm! :wink:

Ima mozda netko tester :cry: :?:
SERVICE light je samo podsjetnik da trebas ici na redovni servis. Interval npr. je 10000 km ili 1 god - kaj god dode prije.

Prije koliko su ga km ili vremena zadnji put resetirali? Mozda i nisu, jer ako si npr mjenjao remenje prije roka, nije bilo niti upaljeno...

BTW, za dosta novijih modela (ne samo volvo) ima procedura za reset. Nesto kao npr. okrenes kljuc u poziciju jedan, drzis trip odometer gumb x sekundi i tako ponistis SERVICE light... Potrazi po netu za svoj auto ako postoji...

Ja imam softver koji to moze resetirat, ali tvoj model nazalost nije pokriven. Ako ti auto podrzava OBD2 diag protokol, mislim da ti i bilo koji drugi servis moze resetirat svjetlo...

BTW, meni gori 90 sek, ali kaj me briga, pa si ga nisam ponistio. Fino mi je pogotovo po zimi indikator da mi je auto radio 90 sek i da vise nije led ledeni masina, pa moze gas prema normalnijim okretajima dok se full ne zgrije... Iako do full radne temp treba skoro 10 km voznje, a do tog trena ne idem preko 2000 okretaja...

Autor/ica:  tcode [ ned tra 08, 2007 7:42 pm ]
Naslov: 

Citat:
BTW, meni gori 90 sek, ali kaj me briga, pa si ga nisam ponistio. Fino mi je pogotovo po zimi indikator da mi je auto radio 90 sek i da vise nije led ledeni masina, pa moze gas prema normalnijim okretajima dok se full ne zgrije... Iako do full radne temp treba skoro 10 km voznje, a do tog trena ne idem preko 2000 okretaja...
Hehe, "cold engine light"

Autor/ica:  hal9000f [ ned tra 08, 2007 8:46 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
BTW, meni gori 90 sek, ali kaj me briga, pa si ga nisam ponistio. Fino mi je pogotovo po zimi indikator da mi je auto radio 90 sek i da vise nije led ledeni masina, pa moze gas prema normalnijim okretajima dok se full ne zgrije... Iako do full radne temp treba skoro 10 km voznje, a do tog trena ne idem preko 2000 okretaja...
Hehe, "cold engine light"
Daaa :-)

Jos da mi je i "Hot Turbo - Please Wait" ;-)

Autor/ica:  Don Corleone [ ned tra 08, 2007 9:45 pm ]
Naslov: 

Evo ti procedure za resetiranje, nadam se da bu pomoglo! :wink:

Resetting the Service reminder indicator
Proceed as follows to reset the service reminder indicator
-Ignition on
-Press and hold in the reset button for the trip odometer
-The service reminder indicator (SRI) starts flashing when the reset button for the trip odometer has been pressed for 12 seconds
-Release the reset button for the trip odometer within 4 seconds. The instrument gives an audible signal when the reset has succeeded. The SRI indicator lamp goes out.
Note! If the reset button for the trip odometer is not released within 4 seconds, the light is not reset. However it will stop flashing.

Autor/ica:  V40 neno [ ned tra 08, 2007 11:27 pm ]
Naslov: 

Hvala puno decki

Autor/ica:  Lucas [ ned tra 15, 2007 2:09 am ]
Naslov: 

Citat:
Evo ti procedure za resetiranje, nadam se da bu pomoglo! :wink:

Resetting the Service reminder indicator
Proceed as follows to reset the service reminder indicator
-Ignition on
-Press and hold in the reset button for the trip odometer
-The service reminder indicator (SRI) starts flashing when the reset button for the trip odometer has been pressed for 12 seconds
-Release the reset button for the trip odometer within 4 seconds. The instrument gives an audible signal when the reset has succeeded. The SRI indicator lamp goes out.
Note! If the reset button for the trip odometer is not released within 4 seconds, the light is not reset. However it will stop flashing.
Budući da si rekao da nisi najbolji s engleskim-evo ti prijevod:
-Upali motor
-pritisni i DRŽI "reset" gumb na mjeraču kilometraže (ovo mi zzvuči kao to, a ne kao "reset" na putnom kompjuteru)
- SRI lampica počne bljeskati kada držiš pipac na mjeraču kilometara 12 sekundi...
- otpusti reset pipac UNUTAR 4 sekunde. Čuje se zvuk ako si uspješno resetirao. SRI lampica se ugasi.
Napomena! Ako ne otpustiš unutar 4 sekunde pipac za kilometre, svjetlo nije resetirano, ali će prestati bljeskati.

>> Ja sad ne kužim ovu predzadnju rečenicu- da li treba prvo držati 12 sekundi i čekati da lampica počne svijetliti i onda nakon što počne svijetliti držati još 2 sekunde (da bude manje od 4) pa da se izvrši konačan reset...
ILI?

Ajd isprobaj, pa javi :idea: :arrow:

Autor/ica:  V40 neno [ ned tra 15, 2007 8:59 am ]
Naslov: 

Nista od toga!Nece opce treptati kada drzim bilo koji reset gumb.Uopce se nista ne događa

Stranica: 1/2. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/