VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

Dijagnostika-Senzor udaranja
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=1431
Stranica: 1/2.

Autor/ica:  Tadija2507 [ uto ožu 11, 2008 2:25 pm ]
Naslov:  Dijagnostika-Senzor udaranja

Bio sam danas kod nekog polu majstora-polu rodjaka spojio svog volva na Bosch dijagnostiku, i ovaj izbacio gresku doslovno je pisalo SENZOR UDARANJA ja pitam jel mozda senzor detonacije, on kaze ne ima neki senzor udaranja...
:o ja pojma nemam o cemu covjek prica, obrisao je gresku i nije se javljala vise,
Ima li iko pojma o cemu je rijec???

Autor/ica:  Zox [ uto ožu 11, 2008 5:10 pm ]
Naslov:  Re: Dijagnostika-Senzor udaranja

Citat:
Bio sam danas kod nekog polu majstora-polu rodjaka spojio svog volva na Bosch dijagnostiku, i ovaj izbacio gresku doslovno je pisalo SENZOR UDARANJA ja pitam jel mozda senzor detonacije, on kaze ne ima neki senzor udaranja...
:o ja pojma nemam o cemu covjek prica, obrisao je gresku i nije se javljala vise,
Ima li iko pojma o cemu je rijec???
To bi trebalo biti isto. Knock sensor.

Ako grijesim, ispravite me.

Autor/ica:  gonzo [ uto ožu 11, 2008 5:16 pm ]
Naslov: 

je to je nock senzor,probaj očistit kontakt i našpricat sa kontakt sprejom možda će bit OK.

Autor/ica:  Tadija2507 [ uto ožu 11, 2008 11:27 pm ]
Naslov: 

A koji je to vrag ustvari, cemu sluzi i je li moguce da mi je zbog njega potrošnja veca???

Autor/ica:  Zox [ uto ožu 11, 2008 11:55 pm ]
Naslov: 

Knock senzor ti je ustvari piezoelektrični element koji generira napon prilikom vibracije (ko ona
svirajuća čestitka koja ima piezo zvucnik, samo obrnuto). Generirani napon se dovodi u ECU, te
ukoliko dolazi do detonacije u motoru prije nego sto svjecica zapali smjesu, ovaj promjeni tajming
pretpaljenja i ubrizgavanja (kako na kojem autu) kako bi se nezeljeno zapaljenje smjese sprijecilo.
Kako se motor strese kod jednog i drugog paljenja, senzor mora uvijek davati van napon, pa ovisno
da li se impuls pojavi prije ili poslije iskre, detektira se detonacija.

Ako se senzor odspoji, onda ECU ne dobiva napon i on javi grešku. S obzirom da ti se greška više
nije pojavljivala, pretpostavka (je majka svih zajeba) je da ti je senzor okay, pa poslusaj Gonzin
savjet.

Gonzo, jel to to?
Sad me vec prsti bole. Uzivajte!

Autor/ica:  Tadija2507 [ sri ožu 12, 2008 12:29 am ]
Naslov: 

Citat:
Knock senzor ti je ustvari piezoelektrični element koji generira napon prilikom vibracije (ko ona
svirajuća čestitka koja ima piezo zvucnik, samo obrnuto). Generirani napon se dovodi u ECU, te
ukoliko dolazi do detonacije u motoru prije nego sto svjecica zapali smjesu, ovaj promjeni tajming
pretpaljenja i ubrizgavanja (kako na kojem autu) kako bi se nezeljeno zapaljenje smjese sprijecilo.
Kako se motor strese kod jednog i drugog paljenja, senzor mora uvijek davati van napon, pa ovisno
da li se impuls pojavi prije ili poslije iskre, detektira se detonacija.

Ako se senzor odspoji, onda ECU ne dobiva napon i on javi grešku. S obzirom da ti se greška više
nije pojavljivala, pretpostavka (je majka svih zajeba) je da ti je senzor okay, pa poslusaj Gonzin
savjet.

Gonzo, jel to to?
Sad me vec prsti bole. Uzivajte!
Hvala na iscrpnom objašnjenju!!!

Autor/ica:  gonzo [ sri ožu 12, 2008 8:59 am ]
Naslov: 

2zox
uglavnom tako je kak si napisao a ja cu samo laicki pojasnit,kad motor pocne kliktati nock senzor to prepozna i zakrene paljenje da mu olaksa zivot.
probaj sa kontakt sprejom tak sam ja imao na calibri ,cak sam ga i kupio uzalud jer je stari bio ok ,samo kontakt fehler.
sumljam da nocksenzor moze utjecati na potrosnju.

Autor/ica:  quasymodo [ sri ožu 12, 2008 5:58 pm ]
Naslov: 

a jel može utjecati na potrošnju AIT? senzor ulaznog zraka? trebao bi barem po AutoData imati otpor od 2-3kOhma! naravno na temp 20oC!
kad ga odspojim svijetli mi lampica od lamda sonde. Šta bi bilo kad bi se vozio a da je otpojena??? Auto ionak radi normalno (barem mi se čini)!

Autor/ica:  gonzo [ sri ožu 12, 2008 7:53 pm ]
Naslov: 

pa na osnovu količine usisanog zraka(g/sec) se računa kolika je potrebana količina goriva da bi smjesa goriva odgovarala.

Autor/ica:  tcode [ sri ožu 12, 2008 9:19 pm ]
Naslov: 

Citat:
a jel može utjecati na potrošnju AIT? senzor ulaznog zraka? trebao bi barem po AutoData imati otpor od 2-3kOhma! naravno na temp 20oC!
kad ga odspojim svijetli mi lampica od lamda sonde. Šta bi bilo kad bi se vozio a da je otpojena??? Auto ionak radi normalno (barem mi se čini)!
Može. Temperatura usisanog zraka je jedan od parametara koji ECU koristi za određivanje smjese zraka i benzina. Također ga koristi i za retardaciju paljenja u ljetnim danima, kod visokih vanjskih temperatura, u svrhu sprečavanja knock-a. Da li se pametno voziti bez njega zaključi sam ;).

Autor/ica:  quasymodo [ sri ožu 12, 2008 9:53 pm ]
Naslov: 

Citat:
Citat:
a jel može utjecati na potrošnju AIT? senzor ulaznog zraka? trebao bi barem po AutoData imati otpor od 2-3kOhma! naravno na temp 20oC!
kad ga odspojim svijetli mi lampica od lamda sonde. Šta bi bilo kad bi se vozio a da je otpojena??? Auto ionak radi normalno (barem mi se čini)!
Može. Temperatura usisanog zraka je jedan od parametara koji ECU koristi za određivanje smjese zraka i benzina. Također ga koristi i za retardaciju paljenja u ljetnim danima, kod visokih vanjskih temperatura, u svrhu sprečavanja knock-a. Da li se pametno voziti bez njega zaključi sam ;).
meni dolazi do detonacija u auspuhu tu i tamo; sad rijeđe al kad stavim gljivu onda se osjeti i to učestalo ?!? zašto?!? ima li to veze s čim?!?

Autor/ica:  tcode [ sri ožu 12, 2008 10:33 pm ]
Naslov: 

Nema ti ta detonacija u auspuhu veze sa detonacijom u cilindrima.

Autor/ica:  quasymodo [ sri ožu 12, 2008 10:53 pm ]
Naslov: 

Citat:
Nema ti ta detonacija u auspuhu veze sa detonacijom u cilindrima.
a s čim ima? s smjesom?

Autor/ica:  tcode [ sri ožu 12, 2008 11:14 pm ]
Naslov: 

Da. Vjerojatno je na momente prebogata.

Autor/ica:  Tadija2507 [ čet ožu 13, 2008 8:00 am ]
Naslov: 

Citat:
a jel može utjecati na potrošnju AIT? senzor ulaznog zraka? trebao bi barem po AutoData imati otpor od 2-3kOhma! naravno na temp 20oC!
kad ga odspojim svijetli mi lampica od lamda sonde. Šta bi bilo kad bi se vozio a da je otpojena??? Auto ionak radi normalno (barem mi se čini)!
Neznam mislimo li na isto, meni se kada je auto hladan cuje jedno 2 min u zimi neko zujanje, iz nečega što se nalazi kod kutije za filter zraka, ispod osigurača, to je navodno nekekav senzor količine protoka zraka nešto, i to prestaje čim se auto zagrije (tj. kad otpusti čok)

Stranica: 1/2. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/