VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
Dijagnostika-Senzor udaranja http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=1431 |
Stranica: 1/2. |
Autor/ica: | Tadija2507 [ uto ožu 11, 2008 2:25 pm ] |
Naslov: | Dijagnostika-Senzor udaranja |
Bio sam danas kod nekog polu majstora-polu rodjaka spojio svog volva na Bosch dijagnostiku, i ovaj izbacio gresku doslovno je pisalo SENZOR UDARANJA ja pitam jel mozda senzor detonacije, on kaze ne ima neki senzor udaranja... ![]() Ima li iko pojma o cemu je rijec??? |
Autor/ica: | Zox [ uto ožu 11, 2008 5:10 pm ] |
Naslov: | Re: Dijagnostika-Senzor udaranja |
Citat: Bio sam danas kod nekog polu majstora-polu rodjaka spojio svog volva na Bosch dijagnostiku, i ovaj izbacio gresku doslovno je pisalo SENZOR UDARANJA ja pitam jel mozda senzor detonacije, on kaze ne ima neki senzor udaranja...
To bi trebalo biti isto. Knock sensor.![]() Ima li iko pojma o cemu je rijec??? Ako grijesim, ispravite me. |
Autor/ica: | gonzo [ uto ožu 11, 2008 5:16 pm ] |
Naslov: | |
je to je nock senzor,probaj očistit kontakt i našpricat sa kontakt sprejom možda će bit OK. |
Autor/ica: | Tadija2507 [ uto ožu 11, 2008 11:27 pm ] |
Naslov: | |
A koji je to vrag ustvari, cemu sluzi i je li moguce da mi je zbog njega potrošnja veca??? |
Autor/ica: | Zox [ uto ožu 11, 2008 11:55 pm ] |
Naslov: | |
Knock senzor ti je ustvari piezoelektrični element koji generira napon prilikom vibracije (ko ona svirajuća čestitka koja ima piezo zvucnik, samo obrnuto). Generirani napon se dovodi u ECU, te ukoliko dolazi do detonacije u motoru prije nego sto svjecica zapali smjesu, ovaj promjeni tajming pretpaljenja i ubrizgavanja (kako na kojem autu) kako bi se nezeljeno zapaljenje smjese sprijecilo. Kako se motor strese kod jednog i drugog paljenja, senzor mora uvijek davati van napon, pa ovisno da li se impuls pojavi prije ili poslije iskre, detektira se detonacija. Ako se senzor odspoji, onda ECU ne dobiva napon i on javi grešku. S obzirom da ti se greška više nije pojavljivala, pretpostavka (je majka svih zajeba) je da ti je senzor okay, pa poslusaj Gonzin savjet. Gonzo, jel to to? Sad me vec prsti bole. Uzivajte! |
Autor/ica: | Tadija2507 [ sri ožu 12, 2008 12:29 am ] |
Naslov: | |
Citat: Knock senzor ti je ustvari piezoelektrični element koji generira napon prilikom vibracije (ko ona
Hvala na iscrpnom objašnjenju!!!
svirajuća čestitka koja ima piezo zvucnik, samo obrnuto). Generirani napon se dovodi u ECU, te ukoliko dolazi do detonacije u motoru prije nego sto svjecica zapali smjesu, ovaj promjeni tajming pretpaljenja i ubrizgavanja (kako na kojem autu) kako bi se nezeljeno zapaljenje smjese sprijecilo. Kako se motor strese kod jednog i drugog paljenja, senzor mora uvijek davati van napon, pa ovisno da li se impuls pojavi prije ili poslije iskre, detektira se detonacija. Ako se senzor odspoji, onda ECU ne dobiva napon i on javi grešku. S obzirom da ti se greška više nije pojavljivala, pretpostavka (je majka svih zajeba) je da ti je senzor okay, pa poslusaj Gonzin savjet. Gonzo, jel to to? Sad me vec prsti bole. Uzivajte! |
Autor/ica: | gonzo [ sri ožu 12, 2008 8:59 am ] |
Naslov: | |
2zox uglavnom tako je kak si napisao a ja cu samo laicki pojasnit,kad motor pocne kliktati nock senzor to prepozna i zakrene paljenje da mu olaksa zivot. probaj sa kontakt sprejom tak sam ja imao na calibri ,cak sam ga i kupio uzalud jer je stari bio ok ,samo kontakt fehler. sumljam da nocksenzor moze utjecati na potrosnju. |
Autor/ica: | quasymodo [ sri ožu 12, 2008 5:58 pm ] |
Naslov: | |
a jel može utjecati na potrošnju AIT? senzor ulaznog zraka? trebao bi barem po AutoData imati otpor od 2-3kOhma! naravno na temp 20oC! kad ga odspojim svijetli mi lampica od lamda sonde. Šta bi bilo kad bi se vozio a da je otpojena??? Auto ionak radi normalno (barem mi se čini)! |
Autor/ica: | gonzo [ sri ožu 12, 2008 7:53 pm ] |
Naslov: | |
pa na osnovu količine usisanog zraka(g/sec) se računa kolika je potrebana količina goriva da bi smjesa goriva odgovarala. |
Autor/ica: | tcode [ sri ožu 12, 2008 9:19 pm ] |
Naslov: | |
Citat: a jel može utjecati na potrošnju AIT? senzor ulaznog zraka? trebao bi barem po AutoData imati otpor od 2-3kOhma! naravno na temp 20oC!
Može. Temperatura usisanog zraka je jedan od parametara koji ECU koristi za određivanje smjese zraka i benzina. Također ga koristi i za retardaciju paljenja u ljetnim danima, kod visokih vanjskih temperatura, u svrhu sprečavanja knock-a. Da li se pametno voziti bez njega zaključi sam kad ga odspojim svijetli mi lampica od lamda sonde. Šta bi bilo kad bi se vozio a da je otpojena??? Auto ionak radi normalno (barem mi se čini)! ![]() |
Autor/ica: | quasymodo [ sri ožu 12, 2008 9:53 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Citat: a jel može utjecati na potrošnju AIT? senzor ulaznog zraka? trebao bi barem po AutoData imati otpor od 2-3kOhma! naravno na temp 20oC!
Može. Temperatura usisanog zraka je jedan od parametara koji ECU koristi za određivanje smjese zraka i benzina. Također ga koristi i za retardaciju paljenja u ljetnim danima, kod visokih vanjskih temperatura, u svrhu sprečavanja knock-a. Da li se pametno voziti bez njega zaključi sam kad ga odspojim svijetli mi lampica od lamda sonde. Šta bi bilo kad bi se vozio a da je otpojena??? Auto ionak radi normalno (barem mi se čini)! ![]() |
Autor/ica: | tcode [ sri ožu 12, 2008 10:33 pm ] |
Naslov: | |
Nema ti ta detonacija u auspuhu veze sa detonacijom u cilindrima. |
Autor/ica: | quasymodo [ sri ožu 12, 2008 10:53 pm ] |
Naslov: | |
Citat: Nema ti ta detonacija u auspuhu veze sa detonacijom u cilindrima.
a s čim ima? s smjesom?
|
Autor/ica: | tcode [ sri ožu 12, 2008 11:14 pm ] |
Naslov: | |
Da. Vjerojatno je na momente prebogata. |
Autor/ica: | Tadija2507 [ čet ožu 13, 2008 8:00 am ] |
Naslov: | |
Citat: a jel može utjecati na potrošnju AIT? senzor ulaznog zraka? trebao bi barem po AutoData imati otpor od 2-3kOhma! naravno na temp 20oC!
Neznam mislimo li na isto, meni se kada je auto hladan cuje jedno 2 min u zimi neko zujanje, iz nečega što se nalazi kod kutije za filter zraka, ispod osigurača, to je navodno nekekav senzor količine protoka zraka nešto, i to prestaje čim se auto zagrije (tj. kad otpusti čok)
kad ga odspojim svijetli mi lampica od lamda sonde. Šta bi bilo kad bi se vozio a da je otpojena??? Auto ionak radi normalno (barem mi se čini)! |
Stranica: 1/2. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |