Sada je: pet lip 20, 2025 8:55 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 22 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto ožu 11, 2008 2:25 pm 
Offline

Pridružen/a: pet vel 08, 2008 8:27 am
Postovi: 39
Lokacija: Osijek
Bio sam danas kod nekog polu majstora-polu rodjaka spojio svog volva na Bosch dijagnostiku, i ovaj izbacio gresku doslovno je pisalo SENZOR UDARANJA ja pitam jel mozda senzor detonacije, on kaze ne ima neki senzor udaranja...
:o ja pojma nemam o cemu covjek prica, obrisao je gresku i nije se javljala vise,
Ima li iko pojma o cemu je rijec???

_________________
VOLVO V40 1.8 lpg


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 11, 2008 5:10 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto sij 15, 2008 10:09 am
Postovi: 209
Lokacija: Samobor
Citat:
Bio sam danas kod nekog polu majstora-polu rodjaka spojio svog volva na Bosch dijagnostiku, i ovaj izbacio gresku doslovno je pisalo SENZOR UDARANJA ja pitam jel mozda senzor detonacije, on kaze ne ima neki senzor udaranja...
:o ja pojma nemam o cemu covjek prica, obrisao je gresku i nije se javljala vise,
Ima li iko pojma o cemu je rijec???
To bi trebalo biti isto. Knock sensor.

Ako grijesim, ispravite me.

_________________
S70 2.5 TDI (Trese Do Iznemoglosti) - I to službena kola...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto ožu 11, 2008 5:16 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
je to je nock senzor,probaj očistit kontakt i našpricat sa kontakt sprejom možda će bit OK.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto ožu 11, 2008 11:27 pm 
Offline

Pridružen/a: pet vel 08, 2008 8:27 am
Postovi: 39
Lokacija: Osijek
A koji je to vrag ustvari, cemu sluzi i je li moguce da mi je zbog njega potrošnja veca???

_________________
VOLVO V40 1.8 lpg


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: uto ožu 11, 2008 11:55 pm 
Offline
.
.
Avatar

Pridružen/a: uto sij 15, 2008 10:09 am
Postovi: 209
Lokacija: Samobor
Knock senzor ti je ustvari piezoelektrični element koji generira napon prilikom vibracije (ko ona
svirajuća čestitka koja ima piezo zvucnik, samo obrnuto). Generirani napon se dovodi u ECU, te
ukoliko dolazi do detonacije u motoru prije nego sto svjecica zapali smjesu, ovaj promjeni tajming
pretpaljenja i ubrizgavanja (kako na kojem autu) kako bi se nezeljeno zapaljenje smjese sprijecilo.
Kako se motor strese kod jednog i drugog paljenja, senzor mora uvijek davati van napon, pa ovisno
da li se impuls pojavi prije ili poslije iskre, detektira se detonacija.

Ako se senzor odspoji, onda ECU ne dobiva napon i on javi grešku. S obzirom da ti se greška više
nije pojavljivala, pretpostavka (je majka svih zajeba) je da ti je senzor okay, pa poslusaj Gonzin
savjet.

Gonzo, jel to to?
Sad me vec prsti bole. Uzivajte!

_________________
S70 2.5 TDI (Trese Do Iznemoglosti) - I to službena kola...


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ožu 12, 2008 12:29 am 
Offline

Pridružen/a: pet vel 08, 2008 8:27 am
Postovi: 39
Lokacija: Osijek
Citat:
Knock senzor ti je ustvari piezoelektrični element koji generira napon prilikom vibracije (ko ona
svirajuća čestitka koja ima piezo zvucnik, samo obrnuto). Generirani napon se dovodi u ECU, te
ukoliko dolazi do detonacije u motoru prije nego sto svjecica zapali smjesu, ovaj promjeni tajming
pretpaljenja i ubrizgavanja (kako na kojem autu) kako bi se nezeljeno zapaljenje smjese sprijecilo.
Kako se motor strese kod jednog i drugog paljenja, senzor mora uvijek davati van napon, pa ovisno
da li se impuls pojavi prije ili poslije iskre, detektira se detonacija.

Ako se senzor odspoji, onda ECU ne dobiva napon i on javi grešku. S obzirom da ti se greška više
nije pojavljivala, pretpostavka (je majka svih zajeba) je da ti je senzor okay, pa poslusaj Gonzin
savjet.

Gonzo, jel to to?
Sad me vec prsti bole. Uzivajte!
Hvala na iscrpnom objašnjenju!!!

_________________
VOLVO V40 1.8 lpg


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ožu 12, 2008 8:59 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
2zox
uglavnom tako je kak si napisao a ja cu samo laicki pojasnit,kad motor pocne kliktati nock senzor to prepozna i zakrene paljenje da mu olaksa zivot.
probaj sa kontakt sprejom tak sam ja imao na calibri ,cak sam ga i kupio uzalud jer je stari bio ok ,samo kontakt fehler.
sumljam da nocksenzor moze utjecati na potrosnju.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ožu 12, 2008 5:58 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 09, 2008 3:15 pm
Postovi: 709
Vozi: C70 T5
Lokacija: Zagreb
a jel može utjecati na potrošnju AIT? senzor ulaznog zraka? trebao bi barem po AutoData imati otpor od 2-3kOhma! naravno na temp 20oC!
kad ga odspojim svijetli mi lampica od lamda sonde. Šta bi bilo kad bi se vozio a da je otpojena??? Auto ionak radi normalno (barem mi se čini)!

_________________
:)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ožu 12, 2008 7:53 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 7:35 pm
Postovi: 2877
Vozi: Audi A4 8W
Lokacija: zagreb/graz
pa na osnovu količine usisanog zraka(g/sec) se računa kolika je potrebana količina goriva da bi smjesa goriva odgovarala.

_________________
Essixtypowa
slika
MOJ AUTO JE ALKOHOLIČAR!!


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ožu 12, 2008 9:19 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Citat:
a jel može utjecati na potrošnju AIT? senzor ulaznog zraka? trebao bi barem po AutoData imati otpor od 2-3kOhma! naravno na temp 20oC!
kad ga odspojim svijetli mi lampica od lamda sonde. Šta bi bilo kad bi se vozio a da je otpojena??? Auto ionak radi normalno (barem mi se čini)!
Može. Temperatura usisanog zraka je jedan od parametara koji ECU koristi za određivanje smjese zraka i benzina. Također ga koristi i za retardaciju paljenja u ljetnim danima, kod visokih vanjskih temperatura, u svrhu sprečavanja knock-a. Da li se pametno voziti bez njega zaključi sam ;).

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ožu 12, 2008 9:53 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 09, 2008 3:15 pm
Postovi: 709
Vozi: C70 T5
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
a jel može utjecati na potrošnju AIT? senzor ulaznog zraka? trebao bi barem po AutoData imati otpor od 2-3kOhma! naravno na temp 20oC!
kad ga odspojim svijetli mi lampica od lamda sonde. Šta bi bilo kad bi se vozio a da je otpojena??? Auto ionak radi normalno (barem mi se čini)!
Može. Temperatura usisanog zraka je jedan od parametara koji ECU koristi za određivanje smjese zraka i benzina. Također ga koristi i za retardaciju paljenja u ljetnim danima, kod visokih vanjskih temperatura, u svrhu sprečavanja knock-a. Da li se pametno voziti bez njega zaključi sam ;).
meni dolazi do detonacija u auspuhu tu i tamo; sad rijeđe al kad stavim gljivu onda se osjeti i to učestalo ?!? zašto?!? ima li to veze s čim?!?

_________________
:)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ožu 12, 2008 10:33 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Nema ti ta detonacija u auspuhu veze sa detonacijom u cilindrima.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ožu 12, 2008 10:53 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 09, 2008 3:15 pm
Postovi: 709
Vozi: C70 T5
Lokacija: Zagreb
Citat:
Nema ti ta detonacija u auspuhu veze sa detonacijom u cilindrima.
a s čim ima? s smjesom?

_________________
:)


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri ožu 12, 2008 11:14 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Da. Vjerojatno je na momente prebogata.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet ožu 13, 2008 8:00 am 
Offline

Pridružen/a: pet vel 08, 2008 8:27 am
Postovi: 39
Lokacija: Osijek
Citat:
a jel može utjecati na potrošnju AIT? senzor ulaznog zraka? trebao bi barem po AutoData imati otpor od 2-3kOhma! naravno na temp 20oC!
kad ga odspojim svijetli mi lampica od lamda sonde. Šta bi bilo kad bi se vozio a da je otpojena??? Auto ionak radi normalno (barem mi se čini)!
Neznam mislimo li na isto, meni se kada je auto hladan cuje jedno 2 min u zimi neko zujanje, iz nečega što se nalazi kod kutije za filter zraka, ispod osigurača, to je navodno nekekav senzor količine protoka zraka nešto, i to prestaje čim se auto zagrije (tj. kad otpusti čok)

_________________
VOLVO V40 1.8 lpg


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 22 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Lucas i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan