Citat:
Dakle tko je to sam cistio i da li je potrebno mijenjati brtve? Najbolje cistiti acetonom ili nesto drugo?
Koju dijagnostiku preporucujete za identifikaciju problema sa egr-om?
Evo videa kako se to riješi u kućnoj radinosti:
https://www.youtube.com/watch?v=5zz6qefBV08
https://www.youtube.com/watch?v=n6f34CcHipc
Čak u komentarima piše koji je PN za naručiti original brtve...
Citat:
Samo komentar buduci da sam dosta davno otvorio temu a vidim da nas se nakupilo s istim problemima: Egr hladnjak se treba mijenjati jer je tvornicki napravljen sa presitnim rupama(info. iz ovlastenog) bar sto se tice godista 2015 i 2016, a mozda i noviji. od ciscenja nema nista, ruke kostaju dosta jer je tesko doci do hladnjaka i to je samo privremeno rjesenje (par 100 km). Novi s rukama je oko 5000 hrk- nebitno da li ovlasteni ili ne.
Moja price ide i dalje, a nadam se da se nece dogoditi i vama: auto pocinje trositi ulje, izgaranjem opet cepi egr. nedavno sam mijenjao i ventil egr-a. to je oko 5500 hrk. sta je sljedece ne znam ali nije dobro. neke druge popravke i mane mi se neda nabrajati. uglavnom, ovaj motor je ocito tvornicki lose dizajniran i jedino sto imam za savjetovati da se rjesite auta prije nego kvarovi krenu dalje... steta, lijep auto ali nije to ni blizu imena i renimea Volva.
Auti s faličnim EGR hladnjacima su imali recall i ne sjećam se više što je sve bilo u njega uključeno, ali nakon toga problemi se baš i nisu pojavljivali.
Novo je novo, ali da od čišćenja nema ništa, a pogotovo da takvo rješenje traje tek parsto km, ne bih se složio - ili nije dobro odrađeno ili su neki dijelovi već dobili po nosu.
Svi trebaju biti svjesni što dizel vuče za sobom, što je pogotovo izraženo na novijim Euro normama. Uzeti dizel i voziti po gradu bez da se periodički propuše je besmisleno.
Proklete bile one popularne metode "rješavanja" tih problema zbog kojih 99,9% vremena po gradu vozim s uključenom recirkulacijom zraka. (Onih 0,1% je kad mi STVARNO ponestane kisika u kabini.)