Imaš B230F 85KW 115KS
B230FB 96KW 130KS
mislim da ti ta bregasta ne postoji u komercijalnoj izvedbi volva a i ugradnjom same nečeš dobiti ama baš ništa jer logički gledano šta dobijaš s njom veče otvaranje ispušnih i usisnih ventila i šta dalje...
Za povečanje snage trebaš drugi sistem ubrizgavanja,dobava zraka,usis i tek onda se možeš igrati sa neznam ventilima,poliranjem usisnih i ispušnih kanala itd da ne nabrajam.
U tvom slučaju se radi o dva identična motora 2,3 sa dva različita sustava ubrizgavanja i to regina i lh2,4 i ovaj slabiji ima manji kompresijski omjer za 0,2bar tako da je samo promijenjen sustav ubrizgavanja kao kod tipa B21A I B21E jedan je rasplinjač sa cca 74kw a drugi k-jet sa 90kw a opet je bio poslije B23E k-jet a tamo je za povecanje veci promjer cilindra i naravno glava sa večim ventilima a opet nema te bregaste sa jačim špicama nigdje,bar je ja nisam nikad vidio ni u jednom 2,3 motoru.
Bilo je nekih priča tak sam čuo i za d24,d24tic da imaju oštre bregaste i naravno kod remonta par motora i mjerenja istih nema te bregaste sve isto a razlika je d24 sauger klasika sa 60kw d24td 80kw i d24 tic sa 85kw znači isto i kod benzinskih ubrizgavanje ,turbo i usis za dobivanje snage i ništa drugo a sve ostalo neoriginal spada pod tuning.
