Pozdrav svima jos jednom... u nadi da netko ima neku dobru ideju
Naime neku vecer se vozim autoputom, stanem na benzinskoj nadopumpat gume (ne, nisam usput natocio dizel umjesto benzina

), i pri ukljucivanju na autoput nakon nekih kilometar cujem kako je nesto grunulo srednjom jacinom (imam osjecaj da se culo iz sredine ili straznjeg dijela auta, pretpostavljam backfire, ali nisam najbolje cuo jer je i mjuza svirala i grijanje puhalo i motor ubrzavao), upalila se ona lambda lampica na dashu (sto sam poslije iz servisne procitao da je opca elektrika motora), i motor je samo izgubio na brzini.
Stanem na zaustavni trak, ugasim ga, sjetim se svetog Ante, gospe, miše kovača i ostalih kršćanskih svetinja - okrenem ključ i neće verglat... Lampica više ne svijetli, sve na dashu normalno, temperatura mašine na 30%, struja se čini ok, anlaser zuji, remen je još gore i u jednom komadu koliko vidim, ali ne čujem da okreće mašinu... nakon drugog ili trećeg pokušaja još jednom grune, isto kao backfire, ali ništa drugo se ne događa.
Nisam imao si ničime ni posvijetlit da pregledam osigurače, alat naravno ostao doma, jedino sam skužio da je servo ulje bilo ispod minimuma - ali ga ima još uvijek, i servo radi normalno... sad stoji na toj istoj benzinskoj i planiram sutra otić s alatom, uljem, osiguračima, svječicama, filterom goriva, kablovima i svim ostalim priručnim sredstvima prve pomoći, pa ima li tko ideju šta bi još moglo bit?
I da, koliko sam uspio vidjet europski modeli te generacije nemaju ODB II? Našao sam negdje na netu da neki modeli imaju stari error sistem ispod haube koji bi mogao očitat sa par žica i led diodom, ali nigdje ne mogu naći ima li S40, 97. i taj konektor.
Barem da ga osposobim da prijeđe 2 kilometra da se skinem s autoputa jer je izlaz odma poslije benzinske, to bi mi skinulo trošak popravka za bar 200 eura, a i mehaničar nekakav je odma poslije tog izlaza - recomended by google maps doduše, al sila ne bira
