Jutros sam bio do Auto Tima, auto je spojen na dijagnostiku koja je pokazala da je problem prva špula. Zatim je ta špula očitana nekakvim multimetrom i ispalo je da daje vrijednosti koje nisu ok, tako da je najjednostavnije bilo zamijeniti je.
Meni je bilo neobično to što je ponekad sve radilo normalno, a ponekad se iz čista mira prebacivalo na plin i nije se dalo vratiti na benzin – tumačenje koje sam dobio je da ako samo jedna špula ne radi, sistem se prebacuje s plina na benzin i da je vjerojatno to bilo u pitanju. Doduše, rečeno mi je da te špule u pravilu ili rade ili ne rade, pa je i njima neobično to da malo radi, malo ne radi…
U usputnom razgovoru su se složili da je Volvo petak dobar za plin, posebno ako je turbak, ali su napomenuli da su postoje priče kako su kod nekih non-turbo motora znali izgoriti ventili (navodno nisu isti kao kod turbaka)… uz ogradu da oni nisu imali takav slučaj već su samo čuli, kao i da ne znaju je li bio u pitanju Volvo 850 ili neki noviji model s petakom
