Sada je: sri tra 30, 2025 10:29 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 24 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: čet lis 09, 2014 1:35 pm 
Offline

Pridružen/a: pon lis 28, 2013 2:11 pm
Postovi: 43
Vozi: s60
auto kupljen prošle godine u rujnu, svjetlila lampica "getriebe wartung erforderlich", promijenjeno ulje u u AT mjenjaču i ostalo što ide s tim u a.c. maslić zagreb, lampica poništenai sve ok.
prije mjesec dana se opet upalila :evil: :evil: :evil:
prije par dana spojen na dijagnostiku kod cijenjenog kolege Djogra, kad sam vozio kući nakon 20km se opet pojavila. probao izvaditi osigruač F23 5 ampera, vratio i opet isto.
molim pomoć i savjete.


Vrh
   
PostPostano: čet lis 09, 2014 3:00 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
kako je promijenjeno ulje? Samo ispustanjem i dolijevanjem tih par litara ili ispiranjem?

U principu se nema kaj drugo napraviti s AW getribama osim probati rijesiti problem poput tvoga zamjenom ulja. Ako to ne upali, rastepanje i slaganje.
Ti na srecu ipak imas malo bolju verziju te getribe jer su neke stvari doradili na modelima iz 2003. iako i dalje nisu napravili osnovnu stvar a to je stavljanje filtera koji se mijenja/cisti i preporuku da se ulje redovito mijenja..
Imas li kakvih problema s getribom ili se samo pali lampica?

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
PostPostano: pet lis 10, 2014 7:21 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet svi 21, 2009 3:45 pm
Postovi: 899
Vozi: 2015 XC70 D5 Summum, 2007 Nissan Pathfinder
Lokacija: Crna Gora, Podgorica
Ja sam proslo ljeto promijenio ulje u mjenjacu. I ovo ljeto mi je opet upalio poruku "Transmission Service Required" i to kad sam isao na maloj uzbrdici + 4 u autu + pun auto i u tom trenutku preticao sam. Odmah me je ubacio u neki "safe mod", tj. nisam vise imao "D" na displeju, tiptronik i kick-down takodje nisam imao. Ponasao se kao da nije turbo. Kada sam ugasio i upalio auto, ostala je samo poruka i vratilo se sve.. auto je ubrazavao normalno, saltao fino i mirno. Kada sam dosao kuci, zakacio ga na dijagnostiku i resetovao gresku. I evo od ljetos do sad, da kucnem nije vise palio nista i radi bez greske.
Mogu da probam da ti nadjem koju je gresku izbacio kod mene, pa da vidis. Mada ne mora da znaci da je ta ista greska i u tvom slucaju.

_________________
Volvo 744 TDIC SOLD, 1989. ; 1997. - 2000.
Volvo 855 GLT + LPG Estate SOLD, 1996. ; 1998. - 2020.
Volvo V70 D5 SOLD, 2004. ; 2013. - 2021.
Volvo XC70 D5 SOLD, 2007. ; 2017. - 2021.
Nissan Pathfinder 2.5 dCi DRIVING, 2007. ; 2019. -
Volvo XC70 D5 DRIVING, 2015. ; 2021. -


Vrh
   
PostPostano: pet lis 10, 2014 10:11 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Tvoja getriba je drugacija i mislim da mu ne mozes tako pomoci.
Kod Aisin Warner 55-50 getribe koju on ima, kada pocne zezati, mozes jedino probati flushati getribu uljem i to iskljucivo pomocu ATFSW3309. Ako to ne pomogne, moras rastepsti getribu i vidjeti kaj se desava (vjerojatno solenoidi).
To kosta papreno i na forumu je spomenuto tko i gdje to kvalitetno radi.
Trece solucije nema i neki polupopravci bez otvaranja getribe ne postoje....ili barem ja nisam cuo za to.
Getribe koje su se ugradjivale u V70II/S60 prije 2003. godine su imale recall radi zamjene B4 servo covera (ma kaj to znacilo) ali tvoja ne jer je na njoj to ispravljeno tak da ne vidim drugu soluciju nego pravac majstoru.

jedino ak ti getriba radi kak treba a poruka se pojavljuje. Tada je solucija da prek mjesta na ploci gdje se pojavljuje poruka naljepis naljepnicu sa nekom zgodnom golom tetom pa te vise ne nervira poruka nego dapace veseli pogled na to mjesto :mrgreen:

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
PostPostano: pet lis 10, 2014 2:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet svi 21, 2009 3:45 pm
Postovi: 899
Vozi: 2015 XC70 D5 Summum, 2007 Nissan Pathfinder
Lokacija: Crna Gora, Podgorica
Pa cekaj... i ja imam AW 55-50 :)
Jel i kod njega ista takva?

_________________
Volvo 744 TDIC SOLD, 1989. ; 1997. - 2000.
Volvo 855 GLT + LPG Estate SOLD, 1996. ; 1998. - 2020.
Volvo V70 D5 SOLD, 2004. ; 2013. - 2021.
Volvo XC70 D5 SOLD, 2007. ; 2017. - 2021.
Nissan Pathfinder 2.5 dCi DRIVING, 2007. ; 2019. -
Volvo XC70 D5 DRIVING, 2015. ; 2021. -


Vrh
   
PostPostano: pet lis 10, 2014 5:43 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
A da neko napiše koju grešku(koji code greške)ste očitali znali bi vjerojatno više :D

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pet lis 10, 2014 7:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
slika


Evo ih

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: ned lis 12, 2014 8:06 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3896
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Tu može biti svašta,loš akumulator,instalacija,prvo provjeriti akumulator.

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: ned lis 12, 2014 8:28 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Kolega nema orginal radio pa mislim da je to uzrok ovoj drugoj greski. A i altetnator mu puni 14v nisam siguran al mislim da je kod mene vise

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
PostPostano: ned lis 12, 2014 9:00 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: čet ruj 08, 2011 9:32 pm
Postovi: 3896
Vozi: Volvo S 40 2.4 i AT LPG,V 50 1.6 D2 i Mazda 6 2.3 GT LPG
Lokacija: Jastrebarsko-ZG
Sve kužim,kažem da je najvjerojatnije greška u naponu pošto su sve greške u cem-u,a bcm uvjek prvi pokaže grešku kad je slabi napon,ili srs

_________________
Elektrika,mehanika Ex Volvo servis Nilsson

http://www.autoklima-hrastinski.hr/" onclick="window.open(this.href);return false;"


Vrh
   
PostPostano: ned lis 12, 2014 10:50 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
To što puni 14v ne znači da je napon tj. akumulator dobar.Ako možeš pronači negdje stari analogni voltmeter da vidiš koliko je pad napaona kod paljenja auta,bile bi neke stvari jasnije.Digitalni voltmeter je prespor pa su očitanja netočna

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: pon lis 13, 2014 3:08 pm 
Offline

Pridružen/a: pon lis 28, 2013 2:11 pm
Postovi: 43
Vozi: s60
Citat:
kako je promijenjeno ulje? Samo ispustanjem i dolijevanjem tih par litara ili ispiranjem?

U principu se nema kaj drugo napraviti s AW getribama osim probati rijesiti problem poput tvoga zamjenom ulja. Ako to ne upali, rastepanje i slaganje.
Ti na srecu ipak imas malo bolju verziju te getribe jer su neke stvari doradili na modelima iz 2003. iako i dalje nisu napravili osnovnu stvar a to je stavljanje filtera koji se mijenja/cisti i preporuku da se ulje redovito mijenja..
Imas li kakvih problema s getribom ili se samo pali lampica?
ne znam, na računu za ulje uračunato je 7x18L.


Vrh
   
PostPostano: pon lis 13, 2014 3:11 pm 
Offline

Pridružen/a: pon lis 28, 2013 2:11 pm
Postovi: 43
Vozi: s60
Citat:
To što puni 14v ne znači da je napon tj. akumulator dobar.Ako možeš pronači negdje stari analogni voltmeter da vidiš koliko je pad napaona kod paljenja auta,bile bi neke stvari jasnije.Digitalni voltmeter je prespor pa su očitanja netočna
može bit da je do akumulatora neko sranje, jer mi je za novu godinu pao remen što vrti alternator i servo (puklo je ono čudo što se vrti remen na njemu, remenica ili kako se već zove) pa sam ga punio poslje toga - naravno ako to imam kakve veze s tim :think:


Vrh
   
PostPostano: pon lis 13, 2014 3:13 pm 
Offline

Pridružen/a: pon lis 28, 2013 2:11 pm
Postovi: 43
Vozi: s60
Citat:
To što puni 14v ne znači da je napon tj. akumulator dobar.Ako možeš pronači negdje stari analogni voltmeter da vidiš koliko je pad napaona kod paljenja auta,bile bi neke stvari jasnije.Digitalni voltmeter je prespor pa su očitanja netočna
ok, probat ću ovo izmudrovat što prije


Vrh
   
PostPostano: pon lis 13, 2014 8:55 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub sij 22, 2011 2:06 pm
Postovi: 1761
Vozi: Volvo S60 D5
Lokacija: Vukovar/Varaždin/Varaždinske Toplice
Imao sam ja analogni voltmetar a gde je samo nebo zna

_________________
S60 D5 120kw 2003 god


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 24 posta ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan