VOLVO KLUB HRVATSKA http://www.vkh.hr/forum/ |
|
S80 T6 1999, zamjena visokotlačnog crijeva servo upravljača http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=10744 |
Stranica: 1/1. |
Autor/ica: | Riba [ ned ožu 09, 2014 9:57 am ] |
Naslov: | S80 T6 1999, zamjena visokotlačnog crijeva servo upravljača |
Dakle pitanje iz naslova? Crijevo pušta na spoju tvrdog i fleksibilnog dijela kod pumpe što stvara nered i spriječava me u ostatku radova. Koliko vidim radi se o žešćem zahvatu koji se ne preporučuje u kućnoj radinosti, ali možda je netko to radio i ima kakvu riječ ohrabrenja? P.S. Ovaj auto je takva vreća problema da ne povjeruješ, ali isto mi je drag. ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ pon ožu 10, 2014 10:49 am ] |
Naslov: | Re: S80 T6 1999, zamjena visokotlačnog crijeva servo upravlj |
Kaj si imao od problema na autu? Nacitao sam se svega i svacega o problemima na T6icama dok sam ju vozio, al srecom nisam imao nista bitnije. No, da sam bio straumatiziran, jesam ![]() |
Autor/ica: | Riba [ pon ožu 10, 2014 2:44 pm ] |
Naslov: | Re: S80 T6 1999, zamjena visokotlačnog crijeva servo upravlj |
Auto imam tek 3 mjeseca i došao je ovako od oka sa baš svim uobičajenim dokumentiranim problemima. ![]() 1. Temperatura rashladne tekućine je malo povišena i lagano ju je gubio. Već sam se pripremio za izmjenu brtve glave ali baš sam danas malo pažljivije pogledao i našao sam gdje curi, pa uz malo sreće ostalo će riješiti izmjena pumpe vode i termostata. 2. Zaštropan PCV zbog čega je procurio semering bregaste. No big deal u osnovi, riješit ću to uskoro. 3. Nosači motora raspadnuti. 4. Pušta visokotlačno crijevo servo upravljača. Ovo će biti malo tricky po dostupnim informacijama. Doduše ako ne okrećem volan sasvim do kraja mogu još neko vrijeme ovako voziti. ![]() 5. Potrošeni plastični klizači na podizačima stakala...ovo je već riješeno. 6. Dva oxygen senzora prijavljuju greške, vjerojatno će ih trebati mijenjati. 7. Otprilike svaka dva tjedna uleti u "limp mode" zbog potrošenih kontakata na electronic throttle modulu. Trajno rješenje je zamjena sa beskontaktnom verzijom za cca 500 USD. Za sada jedan reboot to uspješno rješava pa toleriram iako me supruga ružno gleda kada se to dogodi. ![]() 8. Iz nekog razloga teže se pokreće nakon tankanja gorivom, ovo tek trebam proučiti. 9. Prednji farovi se pune vlagom Mislim da je to sve, osim ovoga ide stvarno dobro, koči odlično a posebno me veseli što postoji velika šansa da je brtva glave u redu što je navodno neobično za njih. ![]() |
Autor/ica: | grimreaper [ pon ožu 10, 2014 5:22 pm ] |
Naslov: | Re: S80 T6 1999, zamjena visokotlačnog crijeva servo upravlj |
Uf, pa ovo navedeno nije nis! Mislio sam da si mijenjao barem jedan turbo, reparirao mjenjac, mijenjao servo pumpu... ![]() |
Autor/ica: | Riba [ pon ožu 10, 2014 7:29 pm ] |
Naslov: | Re: S80 T6 1999, zamjena visokotlačnog crijeva servo upravlj |
To je mijenjao prethodni vlasnik jer sam baš sve što si naveo (plus airflow senzor i senzor bregaste) našao u vrećici u prtljažniku. ![]() Ne znam, doma vozim Audija iz 1986 i u posljednjih 15 godina nisam mijenjao ništa osim kočnica, ulja i akumulatora. Cijena napretka pretpostavljam... |
Stranica: 1/1. | Vremenska zona: UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |