Sada je: sub lip 21, 2025 8:01 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 7 postova ] 
Autor/ica Poruka
 Naslov: EGR VENTIL?
PostPostano: sri pro 19, 2007 4:31 pm 
Offline

Pridružen/a: sri pro 19, 2007 3:44 pm
Postovi: 6
NAŠAO SAM KOD VAS NA FORUMU :
"Pogledaj sliku. Ako je onaj uređaj koji ti zuju kad zgasiš auto pod brojem 2 onda je to ERG ventil. On zna ponekad zezati jer se ne zatvara/otvara kad bi trebao."
E PA MENI ZUJI UPRAVO TAJ ERG VENTIL. ZANIMA ME ČEMU SLUŽI I KAKO SE MANIFESTIRA TAJ KVAR PRI RADU MOTORA
S40 97god 1.9TD


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: sri pro 19, 2007 9:00 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Dakle
prvo da počnem s isprikom. Naime nije ERG ventil već EGR. Moja greška. To je skraćenica od Exhaust gas recirculation. Kako i ime kaže on je zadužen za recirkulaciju ispušnih plinova koji djelomično uloze ponovno kroz usisnu granu u cilindre. To je na tvom auto izvedeno zato da bi se u ispušnim plinovima smanjio udio dušičnih oksida (NOx) koji se formiraju pri viskim temperaturama i pritiscima kakvi vladaju u cilindrima. Osim toga ponovno uvođenje ispušnih plinova koji sadrže NOx spojeve snižava temperaturu izgaranja djelomično zato jer ispušni plinovi imaju znatan udio vodenih para za koje je potrebnoa znatna količina energije da bi se zagrijali, a dijelom zato što su ispušni plinovi inertni i zauzimaju prostora a opet sudjeluju u procesu izgaranja.
Tim procesom otvaranja i zatvaranja premosnice prema usisnoj grani upravlja EGR ventil putem solenoidnog vetila kojeg pokreće vakum. On je otvoren samo kada je motor zagrijan na radnu temperaturu i pri djelomično pritisnutoj papučici gasa.

Problem naravno nastaje kad se taj ventil zaglavi. Obično ga blokira nakupljena čađa. Puno je gore ako se zaglavi u otvorenom položaju jer onda auto na leru nemože raditi bez gasa a pri punom opetrečenju mu fali snage zato jer u stvari ima "rupu" u usisnoj grani koja je u stvari otvoren EGR ventil a kroz koju vuče stalno plinove bogate CO2. A za normalan rad mu je ipak potreban kisik.. Ako je zaglavljen u zatvorenom položaju imat ćeš jedino prevelike vrijednosti NOx na tehničkom.
Ovo je shematski pregled sistema iz VADIS-a

slika

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
 Naslov: dakle
PostPostano: čet pro 20, 2007 12:57 am 
Offline

Pridružen/a: sri pro 19, 2007 3:44 pm
Postovi: 6
u mojem slučaju pri pokretanju motora dolazi do promjenjivih okretaja motora ko da trokira tj okretaji skaću +/- 100 okretaja sve dok ne dođe na radnu temperaturu motor onda je sve ok
i treba mu više vremena da dođe do radne temperature motora
što bi značilo da mi je klapna otvorena tj da ispušni plinovi idu nazad pa smanjuje tempo porasta temperature motora
KAKO I KAJ BI TREBALO SKINUTI POČISTITI KLAPNU ILI ...? :cry:


Vrh
   
 Naslov:
PostPostano: čet pro 20, 2007 12:28 pm 
Offline
..
..
Avatar

Pridružen/a: sri vel 07, 2007 4:24 pm
Postovi: 361
Lokacija: Mihovljan
EGR možeš očistiti elektroničkim putem i klasično (skine de dolje i očisti) ovisno o tome u kakvom je stanju. Bilo jedno ili drugo nije ti skupo, mene je koštalo 30-ak kuna, a imao sam iste probleme. :wink:

_________________
The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds new discoveries, is not "Eureka!" (I found it!) but "That's funny..."


Vrh
   
 Naslov: Re: dakle
PostPostano: čet pro 20, 2007 6:41 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Citat:
u mojem slučaju pri pokretanju motora dolazi do promjenjivih okretaja motora ko da trokira tj okretaji skaću +/- 100 okretaja sve dok ne dođe na radnu temperaturu motor onda je sve ok
i treba mu više vremena da dođe do radne temperature motora
što bi značilo da mi je klapna otvorena tj da ispušni plinovi idu nazad pa smanjuje tempo porasta temperature motora
KAKO I KAJ BI TREBALO SKINUTI POČISTITI KLAPNU ILI ...? :cry:

:D kod tebe svaki puta nešto novo. Dakle ovo s ler gasom dok je auto hladan i ne mora nužno biti samo EGR ventil. Naime postoji i lergas ventil. Nalazi se pokraj EGR ventila. Njime upravlja engine control module (ECM) i to na temelju parametara koje dobija od senzora temperature rashladne tekućine i vjerovao-ili-ne položaja prekidača klime (A/C). Dakle mogao bi biti i kriv senzor temperature tekućine. E sad kak to provjeriti. Najbolje je auto otpeljati u servis i spojiti ga na dijagnostiku jer ovako nagađati na slijepo i nije neki posao.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
 Naslov: Re: dakle
PostPostano: pet pro 21, 2007 8:02 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
:D kod tebe svaki puta nešto novo. Dakle ovo s ler gasom dok je auto hladan i ne mora nužno biti samo EGR ventil. Naime postoji i lergas ventil. Nalazi se pokraj EGR ventila. Njime upravlja engine control module (ECM) i to na temelju parametara koje dobija od senzora temperature rashladne tekućine i vjerovao-ili-ne položaja prekidača klime (A/C). Dakle mogao bi biti i kriv senzor temperature tekućine. E sad kak to provjeriti. Najbolje je auto otpeljati u servis i spojiti ga na dijagnostiku jer ovako nagađati na slijepo i nije neki posao.
jesi ti siguran da mu dajes dobre savjete vezane uz tip dizela? njegov je '97.


Vrh
   
 Naslov: Re: dakle
PostPostano: pet pro 21, 2007 9:27 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Citat:
Citat:
:D kod tebe svaki puta nešto novo. Dakle ovo s ler gasom dok je auto hladan i ne mora nužno biti samo EGR ventil. Naime postoji i lergas ventil. Nalazi se pokraj EGR ventila. Njime upravlja engine control module (ECM) i to na temelju parametara koje dobija od senzora temperature rashladne tekućine i vjerovao-ili-ne položaja prekidača klime (A/C). Dakle mogao bi biti i kriv senzor temperature tekućine. E sad kak to provjeriti. Najbolje je auto otpeljati u servis i spojiti ga na dijagnostiku jer ovako nagađati na slijepo i nije neki posao.
jesi ti siguran da mu dajes dobre savjete vezane uz tip dizela? njegov je '97.
Poprilično, jer ih crpim iz VADIS-a za njegovo godište. Naime, za način kak rade pojedini djelovi sam siguran jer tak piše u VADIS-u. Naravno da ako nešto krivo govorim ili zakljčujem svi ste pozvani da me demantirate. Mislim da je sve ovo tak i tak gatanje iz kristalne kugle na daljinu. Još jednom bi ponovio, najbolje je auto otpeljati u servis i spojiti ga na dijagnostiku jer ovako nagađati na slijepo i nije neki posao.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 7 postova ] 

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan