Sada je: sri tra 30, 2025 1:46 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S60 2.4, 02g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 17 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto ruj 10, 2013 9:03 pm 
Offline

Pridružen/a: uto ruj 10, 2013 2:46 pm
Postovi: 9
Vozi: V70
Imam problem sa svojim volvom v70 iz 2003 godine. motor je 2.4 103kw.

desava se to da po nekad, a najcesce kad je izuzetno vruce dodje do toga da auto sam dodaje gas. kad pritisnem kvacilo motor radi izmedju 2000 i 3000 obrtaja i uopste ne reaguje na pritiskanje ili pustanje pedale gasa. do te pojave dolazi tokom voznje i to kad auto dostigne radnu temperaturu. nikad nece dok je hladan ili dok je hladno napolju. da napomenem da je auto poslednjih 7-8 godina vozen jednom godisnje i da je za to vrijeme presao oko 1000km.

Bio sam kod jednog lokalnog volvo majstora koji mi je rekao da je volvo dosta komplikovan sa elektronikom i da prvo sto treba da rijesim problem niskog napona 13,0-13,2. promijenio sam regler i napon je 14,0 na alternatoru i 13,8 na akumulatoru. Sljedeci problem koji mi je napomenuo da moram rijesiti je kazaljka goriva, koja cesce ne pokazuje nivo goriva u rezervoaru nego sto ga pokazuje. najcesce pokazuje da je skroz prazan. valjda zbog toga kompjuter pumpe goriva salje pogresnu informaciju glavnom kompjuteru koji zatim kompjuteru motora salje info da radi u safe mode....? sve je to po malo strano za mene. nekolik puta sam spajao instalaciju na bosch motronic ECU, pa i instalaciju VEMS elektronike za trke. Sve su proradile uglavnom iz prve i bez problema.

Zelim cuti Vasa misljenja. Da li je neko imao slican problem i kako je rijesen. posavjetujte me kako da rijesim problem

Hvala unaprijed....


Vrh
   
PostPostano: uto ruj 10, 2013 11:28 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: sub lip 29, 2013 10:46 pm
Postovi: 109
Vozi: S60 T5 R
Lokacija: Sweden-Malmö-Göteborg
ETM

_________________
Volvotech-sweden


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 11, 2013 9:08 am 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned sij 13, 2013 12:43 pm
Postovi: 97
Vozi: volvo v70 xc 2.4T
Lokacija: Prijedor (BiH)
Kako je auto dugo stojao i malo vožen ja bih prvo očistio modul ler gasa (ETM). Nalazi se na početku usisne grane i prilično je pristupačan. Nemoj skidati kablove, polako ga odvoji od usisne grane da ne potrgaš dihtung. Mekana krpica, malo alkohola i polako, nježno (bez struganja) i detaljno dok ne skineš svu garež i dok se ne sija kao ogledalo. Lagano probaj rukom leptir gasa, da li zatvara, da li se vraća u početni položaj bez zapinjanja i zaglavljivanja ...

Što se tiče kazaljke goriva to je vjerovatno problem sa instrument tablom (DIM) što je karakteristično za to godište.

_________________
Volvo V70 XC, '02, 2.4T LPG, 2012 -
Audi A4, '97, 1.8 LPG, 2007 - 2012
Audi 80, '88, 1.8 LPG, 2003 - 2007


Vrh
   
PostPostano: sri ruj 11, 2013 1:57 pm 
Offline

Pridružen/a: uto ruj 10, 2013 2:46 pm
Postovi: 9
Vozi: V70
ETM sam skidao i imao je sasvim malo garezi na dnu. probao sam ga rukom i vraca se u pocetni polozaj. primjetio sam da ga rukom mogu zatvoriti jos, ali on se opet vrati u pocetni polozaj. takodje se vidi da je ranije skidan i da je nesto cackano na njemu. da li postoji neki nacin kako se ispita ispravnost ETM-a?


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 12, 2013 1:21 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1792
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Jesi li čitao ovo?

http://www.matthewsvolvosite.com/forums ... hp?t=17252" onclick="window.open(this.href);return false;

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: čet ruj 12, 2013 2:29 pm 
Offline
Avatar

Pridružen/a: ned sij 13, 2013 12:43 pm
Postovi: 97
Vozi: volvo v70 xc 2.4T
Lokacija: Prijedor (BiH)
Do 2003. godine bi trebalo da su otklonili probleme sa ETM koji su bili od '99 do '01 godine.

Kad spojiš dijagnostiku možeš vidjeti žive podatke, stepen zakrivljenosti (otvorenosti) leptira, položaju pedale gasa, pritisak, količinu i temperaturu usisanog zraka, broj obrtaja motora i milion drugih podataka koji ako imaju nerealne vrijednosti ili odstupaju od nekih nominalnih vrijednostima ukazuju da nešto ne štima, da neki senzor ne radi ili da radi ali daje krive vrijednosti itd. Ali to mora da ti uradi neko ko se stvarno razumije i ima živaca i vremena da se tome posveti.

Čini mi se da sam negdje pročitao da može biti problema i sa sklopom papučice gasa, zbog vlage, snijega i soli koja se unosi na cipelama.

_________________
Volvo V70 XC, '02, 2.4T LPG, 2012 -
Audi A4, '97, 1.8 LPG, 2007 - 2012
Audi 80, '88, 1.8 LPG, 2003 - 2007


Vrh
   
PostPostano: sri pro 11, 2013 10:21 pm 
Offline

Pridružen/a: uto ruj 10, 2013 2:46 pm
Postovi: 9
Vozi: V70
problem rijesen, zamjenjeno usisna grana, ETM, dizne, rail, dio el. instalacije, svijecice i neki vakum aparat koji se nalazi ispod usisne grane. zna li mozda neko sta je taj vakum aparat koji se nalazi ispod usisne grane.


Vrh
   
PostPostano: čet pro 12, 2013 8:44 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1792
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Zašto je grana mijenjana?

Imaš slike tog vakum-aparata, jesi li upratio gdje je spojen?

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: čet pro 12, 2013 11:13 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Vakum aparat :D On misli na PCV vjerojatno.Samo sve je to mijenjano da bi se otkrilo da PCV ne valja :?:

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
PostPostano: čet pro 12, 2013 1:37 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: sri stu 19, 2008 3:21 pm
Postovi: 941
Vozi: V70 2.4 125kw Aut
Lokacija: Banana Republic
Citat:
problem rijesen, zamjenjeno usisna grana, ETM, dizne, rail, dio el. instalacije, svijecice i neki vakum aparat koji se nalazi ispod usisne grane. zna li mozda neko sta je taj vakum aparat koji se nalazi ispod usisne grane.

:shock: :shock: :shock:

Tak i ja znam biti mehanicar :shifty:

_________________
V70 2002. 2.4 170KS Automatic


Vrh
   
PostPostano: čet pro 12, 2013 3:17 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon pro 13, 2010 12:04 am
Postovi: 1309
Vozi: V40 2.0T i V 70 D5
Lokacija: bjelovar
Sreća da kod točenja goriva ne moram mijenjati rezervar... :pray: E moj miljane,dobro si "legao" :snooty:


Vrh
   
PostPostano: čet pro 12, 2013 3:47 pm 
Offline

Pridružen/a: sri tra 24, 2013 12:39 pm
Postovi: 20
Vozi: S80 2.4 Benzin
Lokacija: Sarajevo
Ja ga razumijem. Meni su zbog loseg termostata htjeli da mijenjaju hladnjak i i jos neke senzore.


Vrh
   
PostPostano: čet pro 12, 2013 4:03 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: pon tra 25, 2011 11:38 pm
Postovi: 1792
Vozi: 740GT VTR Evolution, 760 V6
Lokacija: Banjaluka
Ja mislim da Miljan, s obzirom na to šta je do sad sve vozio i slagao za trke, valjda zna razlog zašto je sve to promjenjeno, pa predlažem da sačekate da se očituje prije nego mu se nastavite smijati kako je naivan i tako to.

@ToLive4 - to što ti piše pod "Vozi"; "Benz" je prezime, "benzin" je gorivo i ima samo dva slova više.

_________________
En Volvo med en åtta, en gammal risig Volvo...
Brojno stanje: 960 x6, 940 x12, 780 x1, 760 x5, 740 x12, 360 x1, C10M x1...
www.nordicrenegade.com
Kvarimo pošten svijet.


Vrh
   
PostPostano: čet pro 12, 2013 11:55 pm 
Offline

Pridružen/a: uto ruj 10, 2013 2:46 pm
Postovi: 9
Vozi: V70
usisna grana je kaze od starijeg modela. auto je bio udaran pa je originalna grana vjerovatno bila slomljena. kaze da je na njemu sad grana od starog v70 i da nije ista. isto vazi i za dizne i rail. kaze da ETM nije ispravan. takodje kaze i dio instalacije je hvalio pa je on morao da stavi sa svog. sa svijecicama je dobio nesto malo bolji rad motora i ako je auto presao samo 22000km. vjerovatno su zbog puno stajanja malo propale. kaze da je sa starim svijecicama imao neku knedlu...

taj vakum aparat pojma nemam sta je. ja sam pretpostavio da je PCV ali to je koliko ja znam separator uljnih para. ima veze sa vakumom, ali ne toliko da bi se zvao vakum, a pogotovu ne aparat jer je to jedan obican tank. da li da vam napisem specifikaciju cijene dijelova?


Vrh
   
PostPostano: pet pro 13, 2013 12:29 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: ned tra 01, 2007 7:52 pm
Postovi: 4520
Vozi: volvo a kaj bi drugo
Lokacija: Jaska
Miljan nemoj se ljutiti ali iz onog tvog opisa je ispalo kao da se neko igrao sa istraživanjem što je u kvaru a što nije.
Taj PVc stvarno na sebi ima membranu koja je spojena sa usisnom granom i regulira u kojem trenutku če s obzirom na tlak u usisnoj grani, uljne pare ulaziti u usis ili neče

_________________
850 T-5 lpg
850 TDI-ČAĐO (Više ga nimam)

WG-tjuner
Raskapam tuđe 850-ke ko da su moje!
Koji puta uspijem nešto i popraviti!


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 17 postova ]  Stranica 1 2 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan