VOLVO KLUB HRVATSKA
http://www.vkh.hr/forum/

S40 2.0T upgrade
http://www.vkh.hr/forum/viewtopic.php?t=2004
Stranica: 6/17.

Autor/ica:  gonzo [ uto lip 17, 2008 11:14 pm ]
Naslov: 

sve se da nabavit a auspuh kod lasa.

Autor/ica:  zlaya [ uto lip 17, 2008 11:16 pm ]
Naslov: 

Citat:
sve se da nabavit a auspuh kod lasa.
Race kat kod Goze :D

Autor/ica:  OnYX [ uto lip 17, 2008 11:29 pm ]
Naslov: 

kad bi to sve ljepo bilo u RI, a uuuu....

nu, kako se zovu ti šopovi što spominjete?

znam za A3M i još neki za koj neznam kako se zove.

Autor/ica:  OnYX [ uto lip 17, 2008 11:55 pm ]
Naslov: 

Stainless downpipe 70 mm with metalcore-cat turbo 1998-2003 5 200. SEK (DEEEJM!! komadič cijevi!)) :?

Autor/ica:  OnYX [ pet lip 20, 2008 10:31 pm ]
Naslov: 

evo ga, beba stigla

viewtopic.php?p=30108#30108

kupio ja u A3M BOOSTER, sutra to namontirat odma rano ujutro pa javim rezultate.


uglavnom, autoput karlovac rijeka 230 kmh na 5000 rpm, miran ko bubica, tih isto tolko, ne ide ljevo desno, ne šeče po cesti...apsorbira udubine/izbočine to je fantastika, sa 200 sam naletio kod one izbočine na mostu, več se usro ja, kad ono jedva da se čulo, kamoli osjetilo.
auto spušten tvrd, več mislio biče treskanja, ma ni T od treskanja.

pun rezervar natočio na OMV-u, na 200 prijeđenih kilometara potrošio 2 crtice, naravno nisam baš štedio benzu, i klima je bila ON non-stop :) vruče vam je u tom zagrebu, koloooneee..... :-/

i da, nekako mi se čini nakon puta koda bolje ide, koda se malo raspuho? na 2900 rpm več divlja, turbina šljače.

Autor/ica:  tcode [ pet lip 20, 2008 11:42 pm ]
Naslov: 

Fino, znači stroj je u garaži :). Sad riješit auspuh, T4 turbinu gore puknut, na kraju mapirat, pa da vidiš što je stroj ;).

Autor/ica:  OnYX [ pet lip 20, 2008 11:52 pm ]
Naslov: 

bome i ovo me jako iznenadilo, pogotovo kako čupa na 180 kmh pa na dalje, nisam znao da je to tako močno :o

vozit ču ga jedno mj. dana ovako, da ublažim taj skok sa 70 ks na 160, pa na 230 :)

hmm...po ovim stvarima koje su za riješavat, prvo bi bio auspuh, pa turbina, pa mapiranje, kako si i napiso , rajt?

Autor/ica:  iggy [ sub lip 21, 2008 12:18 am ]
Naslov: 

Ma bio si malo skeptičan prema slabijem turbaku, ali vidiš, nije za bacit. :wink:

Autor/ica:  tcode [ sub lip 21, 2008 10:54 am ]
Naslov: 

Citat:
Ma bio si malo skeptičan prema slabijem turbaku, ali vidiš, nije za bacit. :wink:
Sve dok ne proba T4 :D.

Autor/ica:  OnYX [ sub lip 21, 2008 4:37 pm ]
Naslov: 

deeejm, neznam prikopčat onaj buster, strah me uopče išta dirat...

jel ta cijevčica na koju se MEČE negdje na vidjelom ili skroz IZA?

Autor/ica:  tcode [ sub lip 21, 2008 4:44 pm ]
Naslov: 

Vidi se. Najbolje je presijeći vakuum crijevo koje ti ide od usisne grane prema turbini. Između ubaciš T komad koji si kupio sa boost gauge-om, a na treći izvod spojiš sam instrument. Naravno, prije toga si provukao crijevo iz kabine u motorni prostor.

Autor/ica:  OnYX [ sub lip 21, 2008 5:25 pm ]
Naslov: 

meni bed d ane presječem nešto krivo, jel moram ovidavat išta, neki poklopac ili...?

stavljat šajbe na spojeve?

Autor/ica:  tcode [ sub lip 21, 2008 5:29 pm ]
Naslov: 

Mislim da će biti najpametnije da to daš odraditi nekome tko je već radio nešto slično.

Autor/ica:  OnYX [ sub lip 21, 2008 5:37 pm ]
Naslov: 

hehe, neznam booster stavit a ja bi turbinu mjenjo :D

pogledat ču još malo al sumnjam, trebo bi to prema nekoj slici napravit....

ako imaš neku sliku na kojoj se vidi ta cijev, i još ako ti se da, uploadaj here pa da točno znam što rezat.

ne stignem baš preko tjedna igdje, i work work and work...

Autor/ica:  Branimir [ sub lip 21, 2008 11:45 pm ]
Naslov: 

Citat:
ako se odlučiš na 16T 7 imat ćeš manje snage i okretnog momenta pri 2000-2500 rpm pa i samim time bit će i kretanje nešto malo lakše i sa manje proklizavanja ,ali zato sa 16T 7 turbinom će se auto vrtit ko luud u crveno područje okretaja, manji je backpressure zato što je veće ispušno kućište turba pa se i samim time motor lakše razvrtava i postiže više Konjofa na visokim obrtajima.
na tvojoj turbini je sve kontra zato jer je taj turbo osmišljen za snagu na niskim obrtajima ali zato se počne daviti na oko 5tisuča rpm zbog ,malog kućišta turbine.
Tako nekako i je. Nema potrebe vrtitit ga preko 5000 okretaja jer se ne dobiva ništa više. Linearno i dobro ubrzava ali bez nekakvog gušta.
Idealno bi bilo da je do 4000 okretaja kao sad, a onda da se "uključi" još jedan virtualni cilindar. ;)

Stranica: 6/17. Vremenska zona: UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/