Citat:
Citat:
850... koji redovito vozim... proizveden 1995., star je 15 godina, ima najmanje 260tkm, ne troši ulje i relativno dobro ide, udoban je i pouzdan, nema traga koroziji baš nigdje, na TP prolazi redovito bez ikakvih "intervencija", ima savršen ispuh... Na autu je sve ispravno i radi

pa možda da kolega ZACZG navede neki drugi tip / model / marku tog ranga sa sličnim karakteristikama.
Tko nije imao Fiat ili Alfu, ne zna ovo cijeniti.
Nisu slučajno svi oglasi za prodaju Alfi isti:
Prodajem Alfu, odličan auto, ali ne mogu više
Kupujem neki u koji ću ujutro sjesti i upalit ga.
P.S. Samo da nije talijanski.
U zadnjih 6-7 godina vozio sam i nekoliko malih talijana. Dva Punta - oba su bila o.k., ali to su igračke, a ne auti. Novi Bravo (ili Brava, baš se i ne sjećam) hm, ajde dobro - bez zamjerki, ali potrošač. Najbolje bih ocijenio običan Stilo koji se baš nije pokazao uspješan u prodaji - sve korektno

i daleko više od toga uz malu potrošnju. A definitivno najlošiji - Lancia Musa. Nakon samo 10tkm mi se po zavojima počela palit lampica od ulja. Odem do Tokića i kupim litru Selenie. Natočim cca 4 dcl - niš se nije vidilo na štangici ulja. Natočim ostatak do litre - opet ništa. Velim oberu - daj još jednu litru. I tak sam mu natočil 2 cijele litre (50%) ulja u motor u koji ukupno ide 4 litre

. Odem u servis i tam mi kažu. Je gospon kaj bi vi šteli, pa to je za taj auto normalno. Kaj tu može bit normalno

I sad samo još pitanje: sve su to bili novi auti, ali kak budu ti auti izgledali za 15 godina
