Sada je: uto lip 04, 2024 3:38 pm.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 06g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 46 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 Sljedeća
Autor/ica Poruka
PostPostano: pet vel 05, 2010 2:23 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:
Ak nisu hidraulični onda ima pločice ko na stojadinu :twisted:
Pa da, mislim da čak i pašu :lol:


Vrh
   
PostPostano: pon vel 08, 2010 11:57 am 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Čišćenje injektora sam napravio, koštalo me 300kn + 100kn skidanje i montaža.

Podešavanje ventila je tako izvedeno da je to malo veći zahvat koji se može samo u ovlaštenom servisu napraviti
jer zahtjeva specijalni alat baš za to.

Sad samo moram naći vrijeme kad mogu biti bez auta par dana da se to napravi.

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 11, 2010 3:58 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Zamijenio sam lambda sondu koja je dijagnosticirana kao neispravna sa novom originalnom i još jedno crijevo na usisu zraka koje je bilo puknuto,
te crijevo povrata uljnih para koje je također bilo puknuto.
Također sam zamijenio i fleksibilno crijevo na auspuhu koje je propuštalo malo.

Nakon toga auto u leru radi odlično (jako mirno), 2 dana čak nije niti lampica greške svjetlila, međutim naravno da se ponovo upalila, tako da nije još kraj (poprilično je tvrd orah ovaj auto za srediti).
Iako pozitivno je što auto manje troši, bolje ide i prima gas od nižih okretaja i jako mirno radi u leru.

Ovu novu grešku koja se pojavila još nisam očitao tako da ne znam koji je kod niti koji razlog.

Još sam primjetio već prije da ponekad (kad auto stoji oko 30-60minuta najčešće) treba 2-3 sekunde verglati kad palim auto...recimo svakih par dana jednom.
Na što to može upućivati?

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: čet ožu 11, 2010 5:10 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:09 pm
Postovi: 1279
Lokacija: Zagreb
Možda FPR regulatro pritiska goriva, meni je slično se događalo kad je auto recimo stajo duže od 20-ak i više min pri paljenju je verglao par sekundi :?:

_________________
VOLVO S40 T4 Ph II-"silver bullet"


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 12, 2010 10:40 am 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Citat:
Možda FPR regulatro pritiska goriva, meni je slično se događalo kad je auto recimo stajo duže od 20-ak i više min pri paljenju je verglao par sekundi :?:
To sam i ja mislio, ali opet sa druge strane zar se to ne bi trebalo pokazati na dijagnostici. Bio sam i u ovlaštenom servisu na dijagnostici pa su mi rekli samo lambda sonda, ali očito je još nešto.
Bio sam i kod frenda na dijagnostici i isto nije bilo takvih grešaka.

Čim stignem otići ću ponovo do frenda na dijagnostiku da očitam kod greške pa ćemo vidjeti što i kako dalje...sve mi se čini da neću izbjeći štelanje ventila.

Danas sam točio gorivo, potrošnja je pala sa 13 na 11,5L plina...još da sredim tu lampicu do kraja i ja zadovoljan.

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 12, 2010 11:32 am 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Neispravan regulator pritiska goriva se ne detektira putem dijagnostike. Ako ga nisi nikada mijenjao, promijeni ga.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 12, 2010 1:15 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Citat:
Neispravan regulator pritiska goriva se ne detektira putem dijagnostike. Ako ga nisi nikada mijenjao, promijeni ga.
Ok, idem naći gdje to ima i po kojoj cijeni.

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: pet ožu 12, 2010 1:23 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Da li trebam gledati

V50 2005-2008 Fuel Pressure Regulator
ili
V50 2005-2010 Fuel Pressure Sensor

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: uto ožu 16, 2010 4:16 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Citat:
Neispravan regulator pritiska goriva se ne detektira putem dijagnostike. Ako ga nisi nikada mijenjao, promijeni ga.
Prema uputama tcode-a utvrdio sam da je regulator pritiska goriva neispravan.

Sad ga samo treba kupiti i zamijeniti.

Usput rečeno lampica motora više ne svijetli, odnosno ponekad se upali pa nestane.
Nisam se još dovoljno vozio niti bio na dijagnostici pa ne znam koje su greške uopće bile prijavljene, ali bar nije stalno neka greška.

Namjeravam još promijeniti akumulator kad stignem.

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: sub ožu 20, 2010 2:57 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet ožu 20, 2008 8:44 am
Postovi: 300
Lokacija: Bjelovar
Ja moram mijenjati kontakte u vratima zbog kojih mi se pali lampica motora. A ono što mi auto ponekad lošije vuče je zbog senzora vanjske temperature, koji je opet povezan sa prije spomenutim kontaktima.
Kolega tomislavm ,tebi dobro ide vraćanje u normalu V50-tke. Samo naprijed :)

_________________
Volvo S40
2.4 Summum
model 2005.


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 22, 2010 1:05 pm 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Jel mi može netko pomoći locirati regulator pritiska goriva za moj auto u VADIS-u.
Dobio sam informaciju da se taj regulator za moj auto nalazi u rezervaru u pumpi goriva, a
unatoč toj informaciji sam u VADISU ne uspjevam pronaći dotični dio.

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 22, 2010 2:15 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Ako nemaš povrat goriva iz fuel rail-a u rezervoar, onda imaš dva regulatora. Jedan bi trebao biti na samom fuel rail-u, a drugi u posudi sa pumpom goriva u rezervoaru. Poslikaj nam motorni prostor oko injektora, pa možda nešto pametno zaključimo, drugačije ti ne mogu pomoći jer ne znam kako to izgleda na tvom motoru :(.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 22, 2010 4:20 pm 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: čet ožu 20, 2008 8:44 am
Postovi: 300
Lokacija: Bjelovar
http://www.postimage.org/image.php?v=gx14iglr" onclick="window.open(this.href);return false;

Možda možete iskoristiti moju sliku i ovu iz kataloga o motorima :

slika

_________________
Volvo S40
2.4 Summum
model 2005.


Vrh
   
PostPostano: pon ožu 22, 2010 4:38 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sri sij 31, 2007 12:06 pm
Postovi: 5723
Vozi: Nissan 350z
Lokacija: Zagreb
Drugi regulator nalazi se u kao sastavni dio fuel pump unit-a, znači onaj cilindrični element koji je uronjen u rezervoar.

_________________
"Svi imaju pravo na mišljenje i svi ga imaju pravo izreći, ali ako iznosite mišljenje o temi o kojoj pojma nemate, onda dozvolite i drugima, koji o tome nešto znaju da vam kažu da ste budala."


Vrh
   
PostPostano: uto tra 20, 2010 9:57 am 
Offline
.
.

Pridružen/a: sri pro 30, 2009 1:53 pm
Postovi: 169
Lokacija: Sv.I.Zelina
Nisam ništa radio po pitanju pritiska goriva jer sam ustanovio da kad vozim isključivo na benzin nemam nikakvih problema sa paljenjem tako da taj problem pripisujem plinskoj instalaciji i kad budem išao na redoviti servis plina (uskoro) kod njih ću to pokušati riješiti.
Nisam bio siguran u teoriju sa pritiskom goriva jer kad ostavim auto cijelu noć sutra ujutro obavezno pali na "prvi zub"...

Danas sam stavio novi akumulator jer je stari totalno riknuo, i u zadnje vrijeme nemam nikakvih problema sa paljenjem lampica, čini mi se da sve radio ok.

Ostaje još samo pitanje štelanja ventila, a sutra sam se dogovorio za kompletnu dijagnostiku motora i kad tamo dobijem rezultate koje je točno stanje ventila onda će se vidjeti da li to treba rješavati ili ne.

Uglavnom uz dosta muke ipak ide prema tome da je auto 100% ispravan i da ništa ne svijetli bezveze. Koštalo je dosta zasad (za moje pojmove), ali da sam auto odvezao u Baotić koštalo bi me još 3-4 puta više.

_________________
Volvo V50 2.4i Summum
2005


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 46 postova ]  Stranica Prethodna 1 2 3 4 Sljedeća

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan