Sada je: ned lip 22, 2025 2:02 am.

Vremenska zona: UTC+02:00


Pravila foruma


OTVARANJE NOVIH TEMA- molimo vas da prilikom otvaranja novih tema u naslovu koristite slijedeće: tip motora,godište, kratak opis problema ( Npr. S40 1.8, 96g, čudan zvuk motora )



Započni novu temu  Odgovori  [ 34 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3
Autor/ica Poruka
PostPostano: uto lip 02, 2009 9:19 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned ožu 18, 2007 8:58 pm
Postovi: 1793
Vozi: V40 1.9 DI
Lokacija: Strmec,Sv.Nedelja
Citat:
Evo da se pohvali. Grunulo je i drugo crevce od tubine, ono koje ide na IC. Krenulo me s tim crevcima, sve čekam kad budu počela ova od vode i ostalih fluida što kolaju po autiću pucketati. Možda bi trebao provjeriti na koliko bara pumpa taj moj propelerčić od turbinice.
Nemaš kaj mjerit,mi na kadilcima imamo malo jači druk iz turbine nego benzinci,(............)mislim na netaknute motore što se tiče tjuniranja!

_________________
S budalama se ne isplati svađati, jer prvo te spuste na svoj nivo i onda te dotuku sa iskustvom!


Iznajmljujem razglas,rasvijetu,pozornicu,krov i ostalu prateću opremu za razne evente
http://www.alibi-sound.com


Vrh
   
PostPostano: sri lip 03, 2009 10:43 am 
Offline
član VKH
član VKH
Avatar

Pridružen/a: uto sij 30, 2007 5:16 pm
Postovi: 4714
Citat:
Da, a s druge strane u Risu to crevce, orginalno, dojde 510,00 kn bez popusta. Dakle još 15% dole i to je 433,5 kn. Ne moram ići dva puta Zaprešić, bježati s posla jer rade do 16:00, posuđivati auto jer im moram ostaviti crevce i tak. Mislim da bu ovo crevce bilo kupljeno kod RIS-a jer mi je to, kak da to velim, jednostavnije. Pa onda mogu usporediti koje bu duže trajalo :P

Istina ako je takva cijena onda se nemaš kaj zekati za tih cca 100 kn kod Pasarića, ali moje crijevo je bilo svako okvirno preko 100 eur komad, za viličar je bilo skoro 2800 kn, a ja dobio crijeva po 300-450 kn kod Pasarića, ali da je bilo cca 500 kn u servisu, naravno da bih ga tamo kupio.

_________________
Kad već mora biti onda nek bude Volvo


Vrh
   
PostPostano: čet lip 04, 2009 10:34 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: ned tra 22, 2007 9:34 pm
Postovi: 4136
Vozi: V70R
Lokacija: Zagreb
Eto kupio sam orginalno crevce kod RIS-a, ispalo me taman onak kak sam izračunal, i...... ko pravom hrvatu nije mi sve praf. Naime, došavši doma malo sam pogledao to novo crijevce i nekoliko sitnica mi je upalo u oči. Pa reko da podjelim to s vama. Čini mi se da je netko to crevce napravio tek toliko da prođe na maloj maturi iz praktičnog dijela. Prvo, za razliku od crevca napravljenog kod Pasarića, ovo ima samo jedan sloj armature. Dobro sad jedan ili dva. Ali i taj jedan, kako pokazuje slika...
slika
slika
.... nije baš postavljen u sredinu presjeka crijeva, već blizu površine. Istini za volju čini mi se da e staro crijevu u tom pogledu malo bolje napravljeno
slika
Po meni je za očekivati da će upravo na jednom od tih mjesta crijevo opet puknuti. Osim toga, očito je da je neko pritisnul to crijevo dok se guma još nije stvrdnuli. Ili se nije stvrdnula dovoljno...
slika
Staro crijevo je puknulo tamo gdje ja sa svojim skromnim znanjem iz fizike nikad ne bi rekao da će puknuti, Dapaće, kladio bih se da je to zadnje mjesto gdje će puknuti
slika
slika

Sve ovo me dovodi do pomisli da sam možda fulao što nisam kod Pasarića naručio i ovo crijevo. Naime čini mi se bolje npravljeno od ovoga iako ne izgleda tako. Nažalost nisam ga poslikao jer mi se žurilo srediti auto. Crijevo ima dva sloja armature i još je omotano izvana nekom trakom. Koliko je taj matrijal otporan na naprezanja, ulje i toplinu pitanje je. Kako su obadva crijeva zamjenjena u razmaku od niti mjesec dana bit će to prilika za usporedbu koje će crijevo duže izdržati. Ako auto još bude kod mene ili bude uopće živ.

_________________
V70R 299 HP 7/2013 -
V70 2.4 170HP 12/2011 - 7/2013
V40D 115HP 11/2004 - 12/2011


Vrh
   
PostPostano: čet lip 04, 2009 11:33 pm 
Offline
Veteran
Veteran
Avatar

Pridružen/a: sub tra 14, 2007 10:04 pm
Postovi: 2535
Vozi: Mazdu 4x4
Citat:

Sve ovo me dovodi do pomisli da sam možda fulao što nisam kod Pasarića naručio i ovo crijevo. Naime čini mi se bolje npravljeno od ovoga iako ne izgleda tako. Nažalost nisam ga poslikao jer mi se žurilo srediti auto. Crijevo ima dva sloja armature i još je omotano izvana nekom trakom. Koliko je taj matrijal otporan na naprezanja, ulje i toplinu pitanje je. Kako su obadva crijeva zamjenjena u razmaku od niti mjesec dana bit će to prilika za usporedbu koje će crijevo duže izdržati. Ako auto još bude kod mene ili bude uopće živ.
Niš se ne sekiraj. Imam ja crevo od pasarića na jednom od auta, staro par mjeseci i znaš kaj? Počelo se odvajati, jedan sloj creva od drugog, ta dva sloja armature su napravljena tak da zapravo imaš jednu armaturu u jednom crevu i drugu u drugom. Još malo pa bum od tog jednog debelog duplo armiranog crevca mogel napravit dva tanja sa jednim slojem armature. Ta traka izvana nije traka nego otisak od bandaže. Ti dečki tam prvenstveno delaju šlaufe za komunalne kamione, perače cesti, ispumpavače septičkih tak da sam siguran da je otpornost na mehanički utjecaj jako dobar ali nekak sumnjam u otpornost na ulje i slične medije.


Vrh
   
Prikaži postove “stare”:  Redanje  
Započni novu temu  Odgovori  [ 34 posta ]  Stranica Prethodna 1 2 3

Vremenska zona: UTC+02:00


Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.


Ne možeš započinjati nove teme.
Ne možeš odgovarati na postove.
Ne možeš uređivati svoje postove.
Ne možeš izbrisati svoje postove.
Ne možeš postati privitke.

Traži:
Forum(o)Bir:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
HR (CRO) by Ančica Sečan